לא ייאמן, אבל חגי תשרי כבר כאן, וזה הזמן להכניס ליומן הבילוי המשפחתי את פסטיבל "ניצוצות", שיתקיים זו השנה השנייה במודיעין מכבים רעות, במהלך חוה"מ סוכות 5-3 באוקטובר.
"ניצוצות" הוא פסטיבל ייחודי בארץ, המאגד בתוכו שילוב מרתק בין אומנויות הבמה (תיאטרון, מחול, אקרובטיקה) ובין טכנולוגיה מתקדמת, אפקטים, הקרנות וידאו, פירוטכניקה, מיצגי תאורה ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: חורחה נובומינסקי)
בדומה לשנה שעברה, גם השנה צפויים לבאי הפסטיבל שלושה ימים של אירועים מוארים, המשלבים אומנות רחוב בשלל מיצגי אור ומופעי מחול, מוזיקה, אקרובטיקה, אנימציה בווידאו ועוד, כאשר הפסטיבל מתקיים במתכונת ייחודית, הבנויה ממופעים קצרים ומרהיבים, שיאפשרו למבקרים לחוות כמה שיותר מופעים בערב אחד.
הפסטיבל השנה, שכל מופעיו מותאמים לכלל הגילים, יוכיח שוב עד כמה האומנות מותאמת למילניום הבא, כאשר עשרות אומנים ואומניות יופיעו על עשר במות לאורך השדרה במרכז העיר, ויובילו את קהל המבקרים לעולמות ומחוזות הדמיון. זאת באמצעות מגוון מופעי לוליינות רחוב, אקרובטיקה ורקדנים, משחקי אור וצבע, תאורת אש בשילוב אקרובטיקה וטכנולוגיות מתקדמות, הכוללות אפקטים, הקרנות ופירוטכניקה, אשר יגרמו לניצוץ בקרב כל המבקרים בפסטיבל גדוש, בועט, צעיר וחדשני.
4 צפייה בגלריה
(צילום: חורחה נובומינסקי)

מצוענים ועד היפ־הופ

הינה טעימות מסקרנות ממה שצפוי להיות בפסטיבל השנה:
האומנים הצרפתים LES FRENCH TWINS, כוכבי "גוט טאלנט אמריקה", במופע קוסמות וירטואלי מיוחד, שיעיף את המוח, וידאו לייב של תופים מלהיב ועוצמתי עם תופי וידאו מסונכרנים ויחידים מסוגם בעולם, מופעי מוזיקה על במה ייחודית, קרקס רחוב לילדים ועוד מגוון מופעים שיאירו את העיניים והלב.
במהלך הפסטיבל יופיעו הרכבים משולבים מהארץ ומהעיר ביצירה מקורית מקומית יחד עם אומנים מחו"ל, תהליך עבודה אשר קרם עור וגידים במהלך השנה האחרונה וייצר חוויה מרהיבה ונוצצת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: חורחה נובומינסקי)
נוסף על כך בכל אחד מימי הפסטיבל יתקיימו מסיבות רחוב, חגיגה מוזיקלית מקפיצה ומרימה לכל המשפחה, כאשר בכל יום מופע מוזיקלי בסגנון אחר: "מלבי טרופיקל" - מוזיקה צוענית עם השפעות ים־תיכוניות; "התפוזים" - שילוב בין שירי הילדים הקלאסיים של אריק איינשטיין למיטב הרוקנרול הישראלי של שנות ה־70; "ANNA RF" - חפלה אתנית אלקטרונית, המשלבת כלי נגינה מסורתיים יחד עם סאונד מודרני.
מופע נוסף של היוצר־הראפר נתי חסיד ייקח אותנו למסע אל סצנת ההיפ־הופ, שחוגגת בימים אלה 50 שנה ונשארת, כמו תמיד, צעירה ומגניבה. ראפרים צעירים מול ראפרים אורחים, LIVE VJ, להקות ברייקדאנס והיפ־הופ, DJ SET ומלא ווייב, ובמילים אחרות - מופע מוזיקלי שאסור להחמיץ.
לכל אורך ימי הפסטיבל יוצבו מייצגי אור דינמיים, וברחוב יסתובבו פסלי אור שיקומו לתחייה. מוזיאון מורשת החשמונאים יתעורר אף הוא לחיים במיצגי תאורה ווידאו־מאפינג, רקדנים המשלבים ריקוד עם מופעי וידאו.
4 צפייה בגלריה
(צילום: חורחה נובומינסקי)
בבמה אחרת יצפו המבקרים במופע בשילוב להבות אש, המסונכרנות בקצב המוזיקה - מופע אש הרמוני, המשלב בין אנרגיית האש ותחושת הסכנה ליצירה מוזיקלית המתרחשת בלייב על הבמה.
בקיצור, אין אחד שהניצוץ לא יחדור ויפתיע אותו, אין אחד שלא יתרגש, והכול קורה כאן, במרכז הארץ, במודיעין מכבים רעות.
לבאים מחוץ לעיר הנגשה ישירה עם רכבת ישראל לקריית הפסטיבל.
אז בואו ליהנות מ"ניצוצות" -
הפסטיבל הייחודי של סוכות לכל המשפחה.
התוכנייה הדיגיטלית המלאה באתר עיריית מודיעין מכבים רעות - הכניסה חופשית.