האדריכלות המתקדמת והחשיבה על איכות חיים גבוהה הופכים את קומפלקס ASHIRA של חברת ״אביסרור משה ובניו״ למרחב מגורים יוקרתי שמתאים לרוח המודרנית של העיר.
הקומפלקס מביא עימו לא רק את הנוף המרהיב של הים התיכון, אלא גם את חוויית המגורים בקרבת החוף ההופכת את האזור כולו לריביירה יוקרתית שכמותה לא נראה בארץ.
3 צפייה בגלריה
אביסרור משה ובניו
אביסרור משה ובניו
פרויקט ASHIRA
(אביסרור משה ובניו)

בפרויקט ASHIRA של חברת אביסרור חשבו על כל פרט כדי להעניק לדיירים חוויית מגורים מושלמת. הקומפלקס כולל בריכת שחייה אקסקלוסיבית הפתוחה 24/7, מתחם ספא מפואר עם חדר מלח ושיזוף קולגן, סאונות וחדר כושר מאובזר. הדיירים יכולים ליהנות גם ממתחם קולנוע פרטי, אזורי בילוי לילדים הכוללים ג’ימבורי מאובזר וקיר טיפוס.
המתקנים המגוונים מאפשרים לכל דייר למצוא את הפינה המושלמת עבורו, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית, רוגע במתחם הספא או בילוי משפחתי.
החללים הציבוריים בפרויקט עוצבו בקפידה על ידי האדריכלית והמעצבת הבינלאומית דנה אוברזון, הידועה בעיצוביה המודרניים והחדשניים. העיצוב של אוברזון משלב אלמנטים של יוקרה ופונקציונליות, ומאפשר לדיירים ליהנות מסביבה אסתטית ומרגיעה בכל אחד מהמתקנים הציבוריים.
3 צפייה בגלריה
אביסרור משה ובניו
אביסרור משה ובניו
פרויקט ASHIRA
(אביסרור משה ובניו)

בנוסף, הפרויקט כולל לאונג’ מעוצב לרווחת הדיירים, המהווה מקום נעים למפגשים חברתיים או מנוחה לאחר יום ארוך, שבו יכולים הדיירים ליהנות ממשקאות ומפינוקים נוספים.
חדר העסקים במתחם מציע חלל עבודה מודרני ומאובזר, המיועד לפגישות עבודה ולפעילות מקצועית. החדר כולל את כל הציוד הנדרש לקיום פגישות אפקטיביות בסביבה נוחה ומתקדמת.
לצד זאת, ישנו חדר אירועים קטן, המתאים לקיום אירועים פרטיים ואינטימיים כמו ימי הולדת, מסיבות פרטיות או פגישות קהילה. חדר האירועים מצויד במערכת שמע ותאורה, ומאפשר לדיירים לארח את חבריהם ובני משפחתם בסביבה פרטית ונעימה.
הדירות עצמן תוכננו בקפידה כדי להציע מרחב מגורים יוקרתי ונוח. כל דירה מאובזרת במיטב המוצרים והחומרים, עם דגש על איכות ופרקטיות. המטבחים המודרניים ומשטחי עבודה עשויים חומרים איכותיים. חדרי הרחצה מעוצבים בסגנון ספא, עם אריחים מפוארים ומקלחות מרווחות.
העיצוב הפנימי משלב אלמנטים של אסתטיקה עכשווית עם פונקציונליות, הדירות כוללות גם מרפסות מרווחות המציעות בחלקם נוף מרהיב של הים או של הנוף העירוני, מה שמאפשר לדיירים ליהנות מזמן איכות באוויר הפתוח.
כפי שמציין יורם אביסרור מבעלי החברה “חזוננו היה ליצור מקום שבו דיירינו יכולים ליהנות מכל העולמות – היוקרה, הנוחות והגישה העירונית. פרויקט ASHIRA מספק לדיירים חוויה ייחודית המשלבת בין כל הצרכים שלהם תחת קורת גג אחת.”

הסביבה העירונית והנגישות

רובע שדה דב החדש בתל אביב מתפתח במהירות ונחשב לאחד המקומות המבוקשים ביותר בעיר. המיקום האסטרטגי של המתחם יאפשר לדיירים גישה נוחה למגוון רחב של שירותים ותשתיות, כולל חיבור מהיר לתחבורה ציבורית כמו קו הרכבת הקלה המתוכנן לעבור בקרבת המתחם. הרכבת הקלה תאפשר לדיירים לנוע בקלות ובמהירות למרכז העיר ולשכונות הסובבות.
שבילי הליכה ושבילי אופניים רחבים מחברים את המתחם לפארקים ירוקים ולמרכזי בילוי בעיר, דבר המאפשר לדיירי הפרויקט ליהנות מסביבה נגישה וירוקה.
המרינה התל-אביבית והטיילת החדשה הן חלק בלתי נפרד מחוויית החיים בקרבת הים. בסביבת המרינה יוקמו מסעדות שף, בתי קפה אלגנטיים ובר ימי פתוח, המעניקים לדיירים ולאורחיהם חוויית בילוי עשירה ונעימה.
הרובע החדש תוכנן כך שיאחד בין חיי מגורים לקסם של חופי הים התיכון. אלו, מעצימים את האטרקטיביות של השכונה, במיוחד למשפחות ולאנשים המחפשים איכות חיים גבוהה אשר משלבת בתוכה גם נוחות עירונית וגם שקט ושלווה לצד טבע נושם.
3 צפייה בגלריה
אביסרור משה ובניו
אביסרור משה ובניו
פרויקט ASHIRA
(אביסרור משה ובניו)

אביסרור משה ובניו: חזון ויזמות

מר משה אביסרור ז"ל הקים את חברת אביסרור משה ובניו,בשנת 1978 מתוך רצון להנחיל לילדיו את האהבה לבניית הארץ. עבודה מקצועית ומאומצת, תוך התמדה ושאיפה למושלמות הצליח משה אביסרור להוביל את החברה ולממש את חזונו לכדי פעילות ענפה אשר נהנית כיום ממוניטין מקצועי מעולה ומאמון רב של קהל רוכשי הדירות כבר קרוב ל 50 שנה .
יציבות, איתנות וחוסן כלכלי - החלטות שקולות ברכישת קרקעות, בניית פרויקטים וכניסה לשותפויות אסטרטגיות, הקנו לחברה שם אמין ומוניטין בקרב הגופים הפיננסיים המלווים אותה, לקוחותיה, ספקיה ושוק הנדל"ן כולו.
חברת ״אביסרור משה ובניו״ יוזמת, בונה ומבצעת את פרויקט ASHIRA
פרויקט ASHIRA שדה דב בתל אביב מגשים את החזון למגורים יוקרתיים ומודרניים, המשלבים עיצוב אדריכלי חדשני עם חוויית חיים מפנקת ואיכותית. הפרויקט מציע לדייריו יתרונות של נגישות מושלמת למרכזי תרבות, בילוי ועסקים, תוך קרבה לים התיכון ולמרינה היוקרתית. זהו פרויקט שמבשר על עידן חדש של מגורים עירוניים, שאינו רק מקום לחיות, אלא מספק חוויית מגורים רבת עושר ואיכות.
אז... באים להיות שכנים?
פורסם לראשונה: 17:29, 19.08.24