"פה זה לא אירופה" מטעימה הזמרת מרגלית צעני בלהיט אותו כתב לה דורון מדלי, ובאמת ישראל לא דומה לאירופה בהמון מובנים, כשאחד הבולטים שבהם הוא כידוע מזג האוויר. לעומת אירופה הקרירה תושבי ישראל נהנים אמנם משמש כמעט נצחית שמעלה את מצב הרוח ואת תחושת האושר האישית, אבל המתנה הזו מגיעה עם קיץ ישראלי חם ולח במיוחד. ואיך שורדים את הקיץ הלוהט? כמובן, בעזרת המזגן, שהפך עם השנים לאחד ממוצרי החשמל המזוהים ביותר עם ישראל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
על רקע חשיבותם הקריטית של המזגנים לחיים בישראל, הנה לכם בסיוע מומחי חברת אלקטרה מזגנים מספר טיפים לבחירת המזגן המתאים ביותר עבורכם:
תפוקת המזגן: תפוקת המזגן היא למעשה מידת עוצמת הקירור או החימום של המזגן. התפוקה נמדדת ב-BTU/hr והחישוב המסורתי אומר שלכל מ"ר בחדר יש צורך ב-650 BTU וכל 9,000 BTU הם כוח סוס 1. מטבע הדברים תפוקה נמוכה תשפיע על איכות מיזוג ירודה ותיאלצו להפעיל את המזגן ללא הפסקה, ומנגד תפוקה גבוהה מדי משמעותה בזבוז חשמל עבורכם ובלאי מהיר של המערכת. הדרך לבחירת התפוקה הנכונה עוברת דרך מספר נתונים שהחשוב שבהם הוא גודל החלל שמיועד למיזוג. ככל שהוא גדול יותר תזדקקו למזגן בעל תפוקה גבוהה יותר, ולהפך. משתנים עיקריים נוספים הם מיקום הדירה בבניין, כיווני האוויר, גודל החלונות בחדר ולאן הוא פונה, מספר הנפשות בבית, אזור בארץ, וכיו"ב.
צריכת אנרגיה - בקיץ הישראלי החם ישנן תקופות בהן לא ניתן להישאר בבית ללא מזגן שיקרר את גופנו מהחום המעיק למשך שעות ארוכות במיוחד. צריכה ממושכת כזו עלולה להתבטא כמובן בחשבון חשמל מנופח במיוחד ולכן מומלץ לרכוש מזגן בעל דירוג אנרגטי מתאים, כאשר A היא הדרגה החסכונית ביותר. נתון נוסף שמופיע בתווית הוא מקדם יעילות (COP) – היחס בין תפוקת המזגן לצריכת החשמל שלו. ככל שמקדם היעילות גבוה יותר המזגן חסכוני יותר בצריכת החשמל. בנוסף ברבים מהמזגנים קיימת פונקציית מצב שינה (Sleep) שבה הטמפרטורה יורדת בהדרגה בכמה מעלות עד לכיבוי המזגן.
אחריות ושירות - המדד לכך שהמזגן שבחרתם הוא איכותי היא האחריות שמגיעה איתו. על פי חוק אתם צריכים לקבל אחריות על המזגן (למינימום שנה) וניתן להרחיב אותה בתוספת תשלום. פרמטר נוסף הקשור לממד האחריות הוא השירות - שירות טוב הוא שירות נגיש וזמין, שמלווה אתכם לאורך כל הדרך ושאתם יודעים שנמצא שם בשבילכם בכל רגע נתון. ובעיקר ברגעי האמת. לכן, חפשו מזגן של חברה שידועה בשירות לקוחות מסור, יעיל ואדיב.
 

סדרת מזגני EXCLUSIVE AIEשל אלקטרה – מיזוג איכותי בבישום של בית מלון

ידוע כי ריח יוצר אווירה, משפיע לנו על מצב הרוח, מעורר זיכרונות ומשרה רוגע. שיתוף פעולה ייחודי בין אלקטרה לרשת ישרוטל מאפשר ללקוחות להתעורר כל בוקר לתחושת חופש ולהרגיש כאילו הם יצאו לחופשה - בזמן שהם בבית. סדרת המזגנים החדשה ELECTRA EXCLUSIVE AIR, מכילה קפסולות ריח של מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. המזגנים המתקדמים בעלי פונקציונאליות כפולה: גם מיזוג אוויר יעיל וחסכוני וגם הפצת ריח יוקרה לריענון ובישום חלל האוויר. כל מזגן בסדרת EXCLUSIVE AIR מכיל קפסולת ריח עם תמצית הריחות של אחד ממלונות היוקרה של רשת ישרוטל: בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים, בהתאם לבחירת הלקוח. כמו כן הלקוח יכול לרכוש ריחות נוספים ולהחליפם. בתוך מספר דקות מרגע הפעלת המזגן, חלל האוויר מתמלא בניחוח של אחד ממלונות היוקרה של ישרוטל, בדומה לריח שאנחנו חווים כשאנחנו מגיעים לחופשה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO למזגני ECLUSIVE AIR של אלקטרה

BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק למזגני ELECTRA EXCLUSIVE AIR לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב בעלי המזגנים והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במזגן : האם הייתם שבעי רצון מהשימוש בו, והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק למזגני ELECTRA EXCLUSIVE AIR משום שיותר מ-75% מהישראלים שיש ברשותם את המזגן הזה היו שבעי רצון ממנו, ומבין כל המדיחים שנבדקו, ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.

דירוג אנרגטי A וחיבור לסמארטפון

סדרת EXCLUSIVE AIR היא סדרת מזגנים עיליים בדירוג אנרגטי A עם חיבור ל- Wi-Fi ולאפליקציית smart המאפשרת שליטה מרחוק במזגן בכל זמן ומכל מקום, באופן המאפשר נוחות וחיסכון בחשמל. בנוסף, במזגני הסדרה החדשה קיימות פונקציות מתקדמות במיוחד: פונקציית AIR FLOW D4המאפשרת פיזור אוויר אחיד בחלל הבית, פונקציית BOOST המאפשרת קירור מהיר, ציפוי הידרופילי למניעת ריחות וקורוזיה, ניקוי עצמי של הסוללה ומצב שבת מובנה.

המלצות מרוכשים בכל רחבי הארץ

ומה אומרים הצרכנים? "אני ממליצה על מזגן אלקטרה שהוא הכי טוב, הכי חסכוני ופשוט מעולה. גם מחמם טוב בחורף וגם מקרר טוב בקיץ, פשוט סופר. אין על אלקטרה רכשתי מזגן לפני שנתיים לבת שלי והוא מעולה", מעידה יאנה ירמיהו מבאר שבע. רעיה שוקני משדרות מוסיפה כי : "זה המזגן הכי טוב שיש! מקרר ברמה גבוהה. החדר מתקרר מושלם ומחמם סוף הדרך. הפתרון הכי טוב שיש והחברה הכי איכותית שיש".
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן