בשיתוף GetPakcage
במשך שנים היתה רוני כהן בעולמות של דיאטות. היא שקלה 30 ק"ג יותר – עד שלפני חמש שנים החליטה לעשות שינוי בחיים. כהן הקימה מתחם מעצבים בקניון, בו אירחה גם ירידים. באחד הימים התקשרה אליה אישה שהפיקה ירידים למידות גדולות, היא שמעה על הסיפור של רוני ושכנעה אותה להקים מותג משלה למידות גדולות. כיום כהן היא בעלת סטודיו מצליח בשם "קוויין סייז", שבליבו המטרה - לגרום לנשים להרגיש טוב עם עצמן בכל מידה. "הדבר הכי מיוחד בעסק שלי היא שאני מכירה מקרוב את הכאב והצורך של הלקוחות", היא אומרת ומספרת לנו במבט לאחור את סיפור ההצלחה שלה.
"לפני כמה שנים החלטתי שאני אהובה וטובה, ללא שום קשר למשקל שלי", משתפת רוני, "הבנתי שאין סיכוי שבגלל המידה שלי אני לא הולכת יותר לאירועים, או לא יוצאת למסיבות או לא יוצאת עם בחורים".
כשהיא מלבישה נשים היום המטרה שלה היא הרבה מעבר לבגד. "קווין סייז קם, לתת מענה לנשים כמוני שלא רק רוצות שיהיה להן מה ללבוש במידה שלהן, אלא שהן ירגישו וואו ושזה בדיוק בשבילן. אני רוצה לתת לנשים את התחושה שהן ראויות, שהן שוות, שהן מלכות בכל מידה – זו מבחינתי תחושת ההצלחה".
כשכהן פורטת את המרכיבים בחבילת ההצלחה של הסטודיו שלה היא מדברת על תמהיל: "קודם כל חשוב להבין מי הלקוחה שלי, מה היא באמת צריכה. הדבר השני שמאוד חשוב כדי להצליח - זה להבין את המוצר שלך ולהשקיע בו ולא להפסיק לשפר אותו".
המעצבת מתעכבת במיוחד על סוגיית המשלוחים. "מבחינתי בחירה של חברת משלוחים היא אחד הפקטורים שהכי משפיעים על ההצלחה של העסק. הבנתי מהר מאוד מהר שנשים לא יודעות לדחות סיפוקים - הן רוצות את החבילה היום".
"אם קנית והתרגשת אבל לא קבלת את החבילה בזמן, עם שליח נעים, מישהו שיודע לתת מענה ולא רק זורק לך את החבילה בשער או משאיר אצל הפקיד בקבלה - אז כל ההזמנה הזו לא שווה כלום".
כהן נזכרת בסיפור אחד שהפיל את האסימון למה היא בדיוק מחפשת בחברת המשלוחים של העסק. "יום אחד קיבלתי שיחה מלקוחה שהייתה לה ברית באותו היום והיא חייבת את השמלה עכשיו. אמרתי לה ש'אני מתנצלת, אבל אין לי איך לעזור', לא ידעתי מה לעשות".
אבל בעלת העסק לא התייאשה היא נכנסה לגוגל ופשוט הקלידה: 'משלוח מהיום להיום'. התוצאה שקפצה היתה: GetPackage. "זה היה גלגל הצלה גם בשבילי וגם בשביל הלקוחה", היא נזכרת. "שירות סופר נעים, הלקוחה מרוצה וזה אחד הדברים שהכי שינו את פני העסק ושיפרו בו את חוויית הלקוחה בצורה מטורפת".
לדברי רוני, אחד האתגרים מתרחש בתקופות של סיילים. "החוק להגנת הצרכן, מחייב את הלקוחות להחזיר את הפריט עד 48 שעות אם הן רוצות לקבל זיכוי, אבל אף חברת שליחויות אחרת לא יכולה להתחייב ללקוחה שהשליח יגיע ויאסוף ממנה את החבילה תוך 48 שעות – עם משלוחים מהיום להיום זה אפשרי".
כהן מתרשמת בעיקר מהתגובות של הנשים שהיא מלבישה: "לקוחות שמבינות שיש לי את השירות והאפשרות לספק להן את החבילה באותו היום, במחיר הוגן - הן פשוט בעננים. מבחינתן הם כמו באו לחנות, אבל הן לא באו לחנות, לא חיפשו חנייה, לא בזבזו זמן, לא שילמו על דלק - הן פשוט קיבלו את החבילה עד הבית באותו יום. זה סוגר את הפינה של הסיפוק המיידי".