סיפורי היום

מאות אנשים הגיעו ללוויה של מודי בר-און, שהלך לעולמו אתמול בגיל 59 לאחר מאבק של מספר חודשים במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו את אשתו מיקה ושתי בנותיו, נטלי וצוף.
מחיר הדלק יזנק הלילה ב-66 אגורות ל-7.72 שקלים לליטר אוקטן 95 בשירות עצמי (כולל מע"מ). מהי המשמעות לכיס שלנו ומה צפוי בהמשך?

באירופה מודים: "החרם על נפט רוסי יכאב גם לנו". קייב: "זה מעט מדי, ומאוחר מדי".
יממה לאחר אזהרת המסע: ביטולי חופשות לטורקיה.
ופרויקטור הקורונה מעריך: ביוני יבוטלו הבידודים למאומתים.

דרמה במשפט נתניהו: נדחתה בקשת הפרקליטות לתיקון כתב האישום

בית המשפט דחה את הבקשה לשנות את מועד "פגישת ההנחיה", אחרי שסנגורי נתניהו הוכיחו כי לא נערכה במועד שצוין בכתב האישום. הפרקליטות ביקשה לתקן את המועד של אחד האירועים החשובים בביסוס טענותיה בכתב האישום - "פגישת ההנחיה" שבה נתניהו לכאורה הנחה את מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר, להיטיב עם בזק ועם בעלי החברה לשעבר שאול אלוביץ'. "יש בתיקון המבוקש לגרום לפגיעה מהותית וקונקרטית בזכותם וביכולתם של הנאשמים לנהל את הגנתם", קבעו השופטים.
התביעה תוכל להוכיח שהפגישה התקיימה במועד אחר, ולהביא להרשעת הנאשמים. השופטים הסכימו להוסיף עדים בתיק 1000. נתניהו עצמו הגיע לדיון שנערך הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים, אך לא אמר דבר.
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו בבית המשפט
בנימין נתניהו בבית המשפט
נתניהו בבית המשפט
(צילום: יואב דודקביץ)

לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

מחר תימשך עדותו של שלמה פילבר בתיק 4000 של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

מגמת היציבות והחום יימשכו בימים הקרובים. בסוף השבוע צפויה ירידה קלה בטמפרטורות. הים יהיה שטוח לגמרי, ללא גלים, וטמפרטורות המים יחלו להתחמם בקצב איטי, כשבשיאן יגיעו לסביבות 30 מעלות.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

מתחילת החודש נפטרו בישראל 76 חולי קורונה, ממוצע של מעט יותר משני נפטרים מדי יום. לשם השוואה בחודש אפריל נפטרו 204 חולי קורונה, ממוצע של כמעט שבעה נפטרים ביום.

מה חיפשו היום בגוגל?

עפר שכטר. הקומיקאי ובת זוגו בשנה האחרונה, קסניה, יתחתנו בחודש יולי בקפריסין בפני חברים קרובים ובני משפחה.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

בסוף השבוע תחגוג בריטניה את "יובל הפלטינה" של המלכה בת ה-96. איך הצליחה לצלוח את ירידת מעמדה של האימפריה ולהפוך לאם האומה ולאייקון תרבותי עולמי? | האזינו לפודקאסט החדשות היומי.
איפה מצאנו קבב מעושן מדהים במחיר של מנת חומוס?
מנכ"ל נטפליקס טד סרנדוס צפוי להגיע לביקור בישראל בחודש הקרוב, וכבר נקבעו לו פגישות בלוחות הזמנים של נשיא המדינה ושר התקשורת - כך חשף כתבנו רן בוקר.
וולט השיקה שירות מוצרי סופרמרקט בשם וולט מרקט שיפעל מחנות שמשמשת בעצם מחסן לוגיסטי ונקודת איסוף וממוקמת בנווה צדק בתל אביב.
ועיר מלפני כ-3,400 שנה נחשפה בעיראק.