דיסיטי, מתחם העיצוב הגדול במדינה, הפועל במעלה אדומים, יארח במהלך חודש אוגוסט את פסטיבל "מיוזיק סיטי" בו ייקחו חלק מיטב האומנים בישראל במחירים מסובסדים החל מ-59 ש"ח לכרטיס. בין האומנים שיופיעו ניתן למצוא את עדן חסון, רביב כנר, הראל סקעת, נרקיס, אליעד, אמיר דדון, הפרויקט של רביבו, רן דנקר ורבים נוספים.
פנינה רווח, מנכל"ית דיסיטי , מציינת כי "במהלך כל חודש אוגוסט, יוכלו המבקרים להגיע למתחם העיצוב הגדול והיפה במדינה וליהנות מחוויה מוזיקלית שאין דו
2 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)
מה לה, תחת כיפת השמיים, במתחם שמזכיר את איטליה עם הופעות מלאות של מיטב האומנים הישראלים וגם פסטיבל רחוב עם דוכנים ופעילויות לילדים במהלך היום. הכרטיסים להופעות נמכרים במחירים מסובסדים על מנת לאפשר חוויה משפחתית מלאה, אך חשוב לשריין כרטיסים כי מספר המקומות מוגבל".

הרבה יותר מהופעות - הפנינג אמיתי עם תחושה של חו"ל

בנוסף להופעות שיתקיימו בכל ערב בדיסיטי, יוכלו המשתתפים ליהנות מעשרות דוכני מזון, אומנות ופעילויות לילדים שיתקיימו במקום כל יום במהלך הקיץ. מדובר בחוויה ייחודית לכל המשפחה - זו ההזדמנות שלכם לזכות לכמה שעות באווירה של חו"ל כאן בישראל, בזכות העיצוב המיוחד של המקום המזכיר את איטליה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)

הזדמנות לשדרג את החוויה לחופשה ישראלית במיקום אסטרטגי

עבור מי שרוצה לקבל חוויה שלמה יותר, מציעים בדיסיטי חבילת אירוח במלון הבוטיק DHOTEL החדש והיוקרתי שנפתח לאחרונה במקום. במהלך הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות מחבילות מיוחדות הכוללות 3 לילות במלון בחצי פנסיון, כניסה ל-2-3 הופעות (בהתאם לחבילה) וכניסה לפארק השעשועים המקורה הגדול במזרח התיכון "מג'יק קאס" הנמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. המיקום של המלון, 15 דקות מים המלח ו-15 דקות מירושלים, פותח עוד שלל של אופציות למטייל הישראלי שמחפש חוויה חדשה וייחודית לקיץ, דווקא בישראל.
לפרטים והזמנות חבילות נופש במלון DHOTEL: 054-5253357