מוגש מטעם בראבו - BRAVO
צפו: היתרונות של Double Serum Eye מבית קלרינס לטיפול אנטי אייג'ינג באזור העיניים (באדיבות רשת13)
גבירותיי, היא עשתה את זה שוב. קלרינס, חברת האסתטיקה המשפחתית, שהפכה זה מכבר לסמל עולמי לטיפוח יוקרתי, השיקה בשנה החולפת את Double Serum Eye - דאבל סרום טיפוח עיניים, מוצר חדשני המעניק טיפול אנטי אייג'ינג מושלם לקווי המתאר של העיניים שלכן. המוצר החדש מהווה למעשה מוצר משלים ל- Double Serum, המוצר האייקוני שהפך עם השנים לסימן ההיכר של קלרינס.
דאבל סרום פותח לאחר 30 שנות מחקר ומומחיות בתחום האנטי אייגי'נג והוא בעל נוסחה ייחודית המתאימה לנשים וגברים מעל גיל 25. הקונספט החדשני של הסרום שפותח בשנת 1985 טבוע בהיותו הסרום הכפול הראשון המכיל נוסחה שומנית ונוסחה מימית בנפרד, תוצר מעבדות קלרינס. הנוסחה משלבת 21 תמציות הצמחים היעילות ביותר לאנטי אייג'ינג, המשפרות באופן מוכח את חמשת התפקידים החיוניים להענקת מראה עור צעיר. האפקטיביות של דאבל סרום מתקבלת באמצעות משאבה מדויקת שהוכחה באמצעות סדרת מבחנים חסרי תקדים: הפחתת קמטים, עור מוצק, בעל מראה אחיד, גמיש, זוהר ועם פחות נקבוביות נראות לעין.
וכעת, לעיניים
כל חוויית האנטי אייג'ינג הזו מגיעה כעת גם לעיניים שלכן עם טיפול אנטי אייג'ינג מושלם לקווי המתאר של העיניים. הסרום החדש מבוסס על נוסחה מרוכזת כפולה וייחודית, המכילה 96% רכיבים ממקור טבעי, ו-13 תמציות צמחים ביניהן, תמציות עוצמתיות כמו תמצית צ'רוויל בר אורגני, התורמת לפעולת חיזוק, ותמצית כורכום התורמת לפעולה משלימה כפולה. שילוב של שתיהן מסייע לשיפור תפקוד 5 הפונקציות החיוניות לעור. התוצאות בהחלט נראות לעין והעור סביב העיניים נראה צעיר, זוהר ובריא יותר.
מרקם המתאים את עצמו לכל סוגי העור
הודות לפיתוח ייחודי של הבקבוקון הכפול, Double Serum Eye משלב פורמולה על בסיס מים ונוסחה על בסיס שמן וזאת על מנת לשמור על ריכוז מרכיבי האנטי אייג'ינג בצורה המיטבית ביותר. האריזה החכמה מאפשרת מינון מותאם אישית בהתאם לסוג העור, האקלים והצורך של האישה. המשמעות היא פיתוח מוצר בעל מרקם המתאים את עצמו לכל סוגי העור, אפילו לרגיש ביותר עם מרקם קל, נעים ולא שומני, התורם לתחושת הנאה ונוחות באזור העיניים.

1 צפייה בגלריה
קלרינס
קלרינס
Double Serum Eye של קלרינס: טיפול אנטי אייג'ינג מושלם לקווי המתאר של העיניים
(יח"צ)

הצרכניות בישראל העניקו BRAVO ל-Double Serum Eye
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכניות בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה ל-Double Serum Eye לאחר מחקר צרכניות רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 ישראליות. המחקר נערך בקרב נשים שמשתמשות בסרום והן נשאלו שתי שאלות: האם הייתן שבעות רצון ממנו והאם הייתן ממליצות עליו לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק ל-Double Serum Eye משום שיותר מ-75% מהישראליות שהשתמשו בו היו שבעות רצון ממנו.
מחקר גלובלי רחב היקף הוכיח*: Double Serum Eye מצמצם את כמות הקמטים מסביב לעין
המוצר נבדק ואושר על ידי יותר מ-500 נשים ברחבי העולם והממצאים הראו כי לאחר שימוש של 7 ימים בלבד מראה העיניים הפך לצעיר יותר. לאחר שימוש ממושך יותר העור מסביב לעין נראה צעיר יותר וסימני ההזדקנות הופחתו משמעותית.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם בראבו - BRAVO
פורסם לראשונה: 14:44, 19.06.24