אין כמו מוזיקה לנשמה. אירועי מוזיקה והופעות ברחבי העולם מספקים חוויה מוזיקלית מרגשת, עם הופעות של אמנים אהובים ותחושה של אסקפיזם משגרת היום-יום. אם בעבר ההופעות היו שמורות למעריצים שרופים בלבד, היום חופשה שהמרכז שלה הוא חוויה מוזיקלית, היא תופעה רחבה ונפוצה.
במקביל להפיכת הפסטיבלים וההופעות בחו"ל לחוויה נפוצה, ז'אנרים מוזיקליים כמו רוק ואלקטרוניקה נפתחו בישראל לקהלים הרבה יותר רחבים מבעבר. כוכבי הרוק הישראלי, שהתחילו בברים אפלוליים, ממלאים אולמות והופעות ענק. ישראל הפכה למעצמה של DJs ויוצרי מוזיקה אלקטרונית, שהפיצו את הבשורה בישראל ובכל העולם. מסיבות האנדרגראונד עלו אל פני השטח והפכו למסיבות ענק מלאות במוזיקה טובה עד אור הבוקר.
נכון להיום, מי שרוצה לחוות פסטיבל מוזיקה או הופעה בעולם עומד בפני מגבלות של: טיסות, בידודים ובדיקות. על רקע אי הודאות, אפשר לנצל את ההזדמנות וליהנות מחוויה מוזיקלית ממש כמו באירועים ברחי העולם – ממש כאן באילת. מלונות דן עורכים השנה את New Year's Eilat Music Fest, מסיבת סוף שנה מטורפת במלונות הרשת בעיר, הכוללת הפקה ייחודית ובלעדית של הופעות, מסיבות, ארוחות ואירוח.
חבילות האירוח וההופעות מבטיחות שילוב בין הופעות של האמנים הכי טובים והאהובים בעולם הרוק האלקטרוני, לבין אירוח ברמה גבוהה מבית מלונות דן.
מה מחכה לכם במסיבת סוף השנה של מלונות דן?

מתחילים בהופעת רוק בלעדית של ברי סחרוף ו-Balkan Beat Box

הערב הראשון של המסיבה, ב-30.12, הופעת ענק משותפת של נסיך הרוק הישראלי, ברי סחרוף, עם אחת מהלהקות הישראליות המצליחות בעולם, Balkan Beat Box, במלון דן אילת. לא בכל יום אפשר ליהנות מהופעה משותפת מלאה ובלעדית של הזמר האהוב והלהקה המקפיצה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: MUPERPHOTO)
בערב השני של מסיבת סוף השנה, ה-31.12, מצפה לכם רייב אלקטרוני אל תוך הלילה במלון דן אילת. כבר בצהריים ינגנו DJs מובילים ליד הבריכה, כדי להרים אתכם לקראת הערב. את הערב יפתח ויבנה את המסיבה עד הספירה לאחור Dor Danino, כשמיד לאחריו, עולה ההרכב הישראלי המצליח בעולם, Infected Mushroom, בדיג'יי סט של החלומות.
Darwish, האיש והאגדה ייתן באפטר סט ארוך ומפנק עד הבוקר וינעל לילה מהאגדות פעם ראשונה במלונות דן.
אם אתם אוהבים מוזיקה חיה ברמה הגבוהה ביותר, אלכוהול מעולה, אוכל משובח ורוצים חופשה אולטימטיבית עם רשימת אמנים שיהפכו את סוף השנה שלכם למסיבה מושלמת – שריינו לעצמכם מקום במסיבת סוף השנה של מלונות דן באילת.
4 צפייה בגלריה
 אינפקטד משרום
 אינפקטד משרום
אינפקטד משרום
מחיר החבילה בדן אילת - החל מ-4,968 ₪ לסופ"ש על בסיס חצי פנסיון.
מחיר החבילה בנפטון אילת - החל מ-3,118 ₪ לחבילת סופ"ש על בסיס לינה וארוחת בוקר. תוספת לחצי פנסיון - 590 ₪ לכל הסופ"ש.
מחיר החבילה בדן פנורמה אילת - החל מ-3,026 ₪ לחבילת סופ"ש על בסיס לינה וארוחת בוקר. תוספת לחצי פנסיון - 627 ₪ לכל הסופ"ש.
כל החבילות כוללות כניסה להופעות, אשר יתקיימו במלון דן אילת.
המחירים המצוינים הם לחברי מועדון e-Dan, ההצטרפות חינם.


_______________________________________________________________________________________________________________