מדינה של אש וקרח, הרי געש וקרחונים, גייזרים שוצפים ונופים עוצרי נשימה. לא מפתיע לגלות שאיסלנד הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הנחשקים לטיול על פני הגלובוס. שילוב של תופעות טבע מרתקות, תרבות מקומית וטבע פראי הפכו את האי הסקנדינבי לטיול של פעם בחיים. גם ישראלים שחוו עולם וביקרו ביעדים אקזוטיים ברחבי כדור הארץ, חוזרים מאיסלנד עם חוויות בלתי נשכחות וטעם של עוד.
4 צפייה בגלריה
 גיא גוטרימן
 גיא גוטרימן
גיא גוטרימן
(צילום: "איסלנד אחרת")
המומחה הבלתי מעורער לאיסלנד עבור הישראלים הוא גיא גוטרימן, אשר מנהל כבר יותר מעשור את חברת "איסלנד אחרת", המארגנת, מתכננת ומוציאה אלפי ישראלים בשנה אל האי הקסום. מה הביא את גוטרימן לאיסלנד? וכיצד תוכלו לחוות את החלקים הנסתרים של המדינה, בחוויה בלתי נשכחת?

הישראלי שטייל בכל העולם והפך ל"מיסטר איסלנד"

אחרי טיולים בכל העולם ומספר ביקורים באיסלנד, גוטרימן החליט לבסס את חייו באי. "למרות ההבדלים הגדולים בין התרבויות, הנופים והאנשים", הוא אומר, "תמיד הבחנתי במשותף ולא בשונה. בתור ישראלי ויהודי, אני מוצא דמיון בין החיים בישראל לבין החיים באיסלנד. בשני המקרים מדובר ב'איים' קטנים יחסית בהם חיים עמים גאים ועקשניים, שלא יוותרו אף פעם על הארץ שלהם. תמיד מוכנים לכל מזג אוויר ולכל אתגר".
במהלך שנות מגוריו על האי גוטרימן הקים משפחה ופתח את "איסלנד אחרת", חברת טיולים בניהול משפחתי הפועלת מעיר הבירה רייקאוויק ומציעה טיולים עצמאיים או מאורגנים לישראלים שרוצים להגיע למקומות הנסתרים ביותר באי.

"איסלנד לא מפסיקה לחדש ולהפתיע גם אותי"

החל מביקורו הראשון באיסלנד ועד יום, הוא מעיד שהוא "במסע תמידי להפוך כל אבן ולהכיר כל פינה נסתרת באי. זו העבודה שלי אבל קודם כל התחביב האהוב עליי.
"האמת שזו לא חוכמה במקום כמו איסלנד, שהוא אי של תופעות טבע מרתקות: קרחונים, הרי געש, גייזרים ובריכות גיאותרמיות חמות", הוא אומר בחיוך. "גם אחרי שנים על האי ואינספור טיולים לאורכה ולרוחבה של המדינה, איסלנד לא מפסיקה לחדש ולהפתיע אותי. בכל פעם אני מגלה מקום נסתר חדש, עמק חבוי בין קרחונים, מפל מים קסום או מערת קרח חדשה שנפערה זה מכבר באחד הקרחונים. איסלנד פושטת ולובשת צורה חדשה בכל פעם ובכל עונה, והיא תמיד מרגשת".
4 צפייה בגלריה
(צילום: "איסלנד אחרת")

איסלנד אחרת - שירות, מקצועיות ומומחיות שעדיין לא פגשתם

צוות 'איסלנד אחרת' מקדיש 365 ימים בשנה למטרה אחת בלבד: תכנון והוצאת טיולים לאיסלנד. ההתמקדות של החברה באזור הספציפי הופכת את גוטרימן ועובדי החברה לצוות המומחים המוביל לאיסלנד - מה שעושה את ההבדל בין טיול סטנדרטי לטיול עומק חוויית של פעם בחיים.
החברה מפעילה כיום את האתר המקיף ביותר לאיסלנד - www.iceland.co.il - המרכז מידע נרחב על כל פינה באי, וכן על טיולים ופעילויות אפשריים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: "איסלנד אחרת")
"גם אחרי טיולים רבים בעולם, איסלנד היא המדינה שבה אני הכי נהנה לטייל ואני מנסה להעביר את האהבה והניסיון שלי למטייל שבחרו ב-"איסלנד אחרת", אומר גוטרימן, שהפך ל'גורו' של איסלנד עבור ישראלים רבים. נציגי החברה המשפחתית מעמידים את הלקוחות במרכז, מלווים אותם לפני ובמהלך הטיול, זמינים עבורם בכל שעה - הכל כדי להבטיח שהחוויה האיסלנדית שלהם תהיה לא פחות ממושלמת.

התאמה אישית לכל מטייל ורשת ביטחון לאורך כל הדרך

"איסלנד אחרת" מתכננת טיולים עצמאיים בהתאמה אישית וטיולים מאורגנים לקבוצות, תוך מתן מענה של 360 מעלות לכל דרישה. הניסיון העצום שצברה החברה באי וההכרות עם כל הספקים המקומיים, מאפשרים לחברה לספק ללקוחותיה את החוויה המתאימה ביותר עבורם.
בין אם תבחרו בטיול מאורגן או טיול עצמאי הכולל רכב שכור ומקומות לינה מותאמים אישית לאורך המסלול, הטיולים של "איסלנד אחרת" שונים ואיכותיים יותר מכל טיול אחר. בכל יום תגלו פינה סודית וקסומה אחרת על האי - כאלו שגוטרימן ונציגי החברה היו בהן כדי לחוות בעצמם ולשלוח אליהן את המטיילים שלהם.
4 צפייה בגלריה
(צילום: "איסלנד אחרת")
"מעבר לתכנון הטיול על פי הדרישות והחלומות של כל מטייל", אומר גוטרימן, "אנחנו מהווים רשת ביטחון לאלפי המטיילים שמגיעים כל שנה תחת כנפינו. כל מטייל יכול ליצור קשר עם המוקד של החברה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל בעיה ושאלה".
גם עבור מי שטייל בעולם, חווה נופים ופגש תרבויות - איסלנד היא חוויה אחרת. כדי לגלות את הסודות של האי וליהנות משירות מקצועי של המומחים לאיסלנד, הטיולים של "איסלנד אחרת" הם הדרך שלכם לחוות את אחד היעדים ביפים בעולם.
לפרטים על מגוון הטיולים הקסומים שנבנו על ידי המומחים של "איסלנד אחרת", היכנסו>>