"ניצוצות" - פסטיבל סוכות לכל המשפחה, חוזר למודיעין מכבים רעות, ומבטיח להיות הדבר החם, המרהיב והנוצץ הבא. מדובר בהפנינג רחוב מואר וחדשני, שיימשך שלושה ערבים מרגשים בחול המועד סוכות 13.10-11.10 לאורך רחוב דם המכבים - שדרת מרכז העיר, ויציע שילוב מרתק, שנתפר במלאכת מחשבת במיוחד לפסטיבל, בין אומנויות הבמה - תיאטרון, מחול ואקרובטיקה ובין טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת אפקטים ויזואליים, הקרנות וידאו, פירוטכניקה, מיצגי תאורה ועוד.
6 צפייה בגלריה
טריפל A
טריפל A
טריפל A
(צילום: יח"צ)
6 צפייה בגלריה
טאיקו אש 2
טאיקו אש 2
טאיקו אש 2
(צילום: יח"צ)
אז מה צפוי הקהל לפגוש בפסטיבל? מיצג וידאו-מאפינג על קירותיו של בניין מוזיאון מורשת החשמונאים, חוויה עוצרת נשימה העושה שימוש במידותיו המרשימות של המוזיאון לצד מוזיקה ואנימציה מרהיבה בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן קבוצת PYROTERRA מצ'כיה, מהמובילות בעולם בתחומה, תתארח לראשונה בישראל במופע להטוטנות אור ווידאו מסונכרן, שייקח את הקהל למחוזות הדמיון בעזרת אקרובטיקה, תנועה ואפקטים טכנולוגיים. עוד יתקיים בבכורה עולמית המופע "ביטים", מופע מטורף של אור וקצב המזמין את הקהל לרקוד בקצב האור, מיס יוניברס - מופע SITE SPECIFIC של לוליינות, מוזיקה חיה ולייזר, העושה שימוש באחד הבניינים שבשדרה, ומופע תיפוף זן יפני על תופי טאיקו ענקיים בליווי אומן אש ופירוטכניקה יוצאת דופן, הנשענת על מסורות עתיקות יומין, בפרשנות מלהיבה וחדשנית.
6 צפייה בגלריה
קרקס לבן
קרקס לבן
קרקס לבן
(צילום: שחף בגר)
6 צפייה בגלריה
פירוטרה
פירוטרה
פירוטרה
(צילום: יח"צ)
המופעים יתקיימו כולם בסבבים לאורך ימי הפסטיבל, כך שיהיה ניתן לנוע בין מופע למופע באופן חופשי, בלי לפספס אף אחד. המופעים, המותאמים לילדים ומבוגרים כאחד, יכללו גם תהלוכות מוארות, שמחות ומוזיקליות ומופע מיוחד לילדים, המשתף את הקהל בעזרת ג'אגלינג, קסמים, דמיון וטכנולוגיה מתקדמת.
ואם זה לא מספיק, תתקיים גם מסיבת רחוב מוארת במופע לייב, שבו משולבים לופים אלקטרוניים, כלי הקשה וסאמפלים אוריינטליים על במה ייחודית מוקפת אור ואומני מיצג בחגיגה מקפיצה לכל המשפחה. ללא ספק, זה הולך להיות אירוע השיא של סוכות ומומלץ להגיע, לצלם, לחוות ולהתרגש מפסטיבל יוצא דופן. הכניסה חופשית.
6 צפייה בגלריה
אייקוניקס
אייקוניקס
אייקוניקס
(צילום: PHOTODVINER1)
6 צפייה בגלריה
גחליליות
גחליליות
גחליליות
(צילום: פירומניה)
חיים ביבס, ראש העיר: "השנה אנו חוגגים את חג הסוכות בענק ומחזירים אלינו את פסטיבל סוכות לכל המשפחה עם תוכנית מושקעת והרבה חשיבה, כדי שאלפי המבקרים ייהנו מפסטיבל חדשני, תוסס, חווייתי ומסקרן במרכז העיר. אני מזמין את כולם וכולן לבוא ולחגוג איתנו באווירה מיוחדת במינה".