סדרת הדרדסים של גלידות פלדמן בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״
(באדיבות רשת13)
מי מאיתנו לא אוהב להתענג על טעמה של גלידה משובחת ומתקתקה בימי הקיץ החמים, ולמעשה במהלך כל השנה. אז מסתבר שלא צריך לתור לגלידריה הרחוקה (עם המחיר בהתאם) בשביל ליהנות מגלידה איכותית, שכן באותה מידה אפשר ליהנות מגלידה כזו גם בבית. מי שמביאה את הבשורה לצרכנים בתחום זה היא חברת פלדמן אשר השיקה בשנה החולפת את סדרת הדרדסים הכוללת שני מוצרים ייחודיים – מיני טילונים בטעמי חלב ושוקולד המתאימים לכל גיל, הן לילד קטן והן כנשנוש למבוגר, וגלידות פוש אפ המגיעות עם הפתעה בסופן. בכל מאגדת מיני טילונים ישנם 12 טילונים קטנים עם 58 קלוריות בלבד כל אחד, וגלידות הפוש אפ מגיעות באריזה עם 4 גלידות מפנקות במיוחד המכילות גלידת וניל עם נטיפי שוקולד וכדורי דגנים מצופים שוקולד חלב. טווח המחירים לכל מאגדת הינו 25-35 ש"ח.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת דרדסים של פלדמן
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת דרדסים של פלדמן לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב רוכשי הגלידות והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהן והאם הייתם ממליצים עליהן לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת דרדסים של פלדמן משום שיותר מ-75% מהצרכנים שרכשו וטעמו מגלידות הסדרה היו שבעי רצון מהן.
1 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
הדרדסים של פלדמן: מיני טילונים משובחים וגלידות פוש אפ עם הפתעה לילדים
(צילום: יח"צ)
פלדמן – סימן של איכות למעלה מ80 שנה
חברת הגלידות של פלדמן נוסדה בשנת 1945 ונוהלה עד חודש אוגוסט 2018 על ידי משפחת המייסדים - משפחת פלדמן – שלו. החברה נרכשה באוגוסט 2018 על ידי קרן גרין לנטרן, שמנוהלת על ידי דני בן רעי, ריצ'י האנטר וג'וזף עליאש. לחברה קו מוצרים רחב במגוון קטגוריות – שלגונים בודדים, מאגדות וחבילות משפחתיות. מוצרי החברה מופצים למגוון רחב של חנויות בשוק הפרטי, רשתות השיווק וללקוחות בשוק המוסדי. ל"הגלידות של פלדמן" רשת של כ – 50 חנויות ברחבי הארץ ואת מגוון המוצרים ניתן להשיג ברשתות שיווק, ברשת חנויות המפעל ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 22:20, 20.05.24