מוגש מטעם בראבו BRAVO
דגים טריים בואקום עדיפים על רכישת דגים בתפזורת
(וידאו: מתוך "פותחים יום", רשת 13)
נכון לשנת 2023 עמדה צריכת הדגים הממוצעת לנפש בישראל על כ- 18 ק"ג בשנה במונחי דג שלם לעומת הממוצע העולמי לשנים 2022-2020 העומד על 20.4 ק"ג לנפש, כך עולה מנתוני משרד החקלאות אשר פורסמו לאחרונה (אפריל) לרגל חג הפסח המתקרב. מהנתונים עלה עוד כי דגי הסלמון והאמנון הם המועדפים ביותר על הישראלים, ואחריהם מככבים דג הטונה, דג דניס, דג נסיכת הנילוס ודג הלברק. עוד נמצא כי בתקופות החגים עולה הביקוש לקרפיון, וזאת לטובת הכנת מאכל הגפילטע-פיש (דג ממולא) המסורתי. למעשה במהלך החודש בו חל חג הפסח עולה מדי שנה הצריכה של דגי קרפיון טריים, ומגיעה לכמעט פי 2 לעומת שאר חודשי השנה.
דגים טריים ונקיים באריזות וואקום
על רקע נתונים אלו, ישראלים רבים שמחו לראות במהלך השנה החולפת את המהפכה אותה ביצע רמי לוי בסניפי רשת שיווק השקמה, עם מכירתם של דגים טריים ונקיים באריזות ואקום סגורות כאשר על גבי האריזה מוטבע תאריך אחרון לשימוש – דבר שאינו קיים מטבע הדברים בקניית דגים בתפזורת, ומעניק לצרכנים מידע חיוני אודות הדגים אותם הם רוכשים.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לדגים הטריים של רמי לוי
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לדגים הטריים של רמי לוי – שיווק השקמה לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שעשו שימוש במוצר והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2024" הוענק לדגים הטריים של רמי לוי משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו אותם היו שבעי רצון.

1 צפייה בגלריה
רמי לוי בראבו
רמי לוי בראבו
לקוחות "רמי לוי" נהנים מדגים טריים ונקיים באריזות ואקום
(יח"צ)
גם בסניפים וגם באתר האון ליין
שיווק דגי הפרימיום באריזות הוואקום מהווה צעד משלים למהלך המבריק אותו ביצעה הרשת בקצביות הבשר הטרי שלה - מגוון בשרים טריים המגיעים באריזות סגורות כשהם חתוכים, נקיים ומוכנים לבישול. לאחר מהלך זה, הגיע כאמור תורם של הדגים הטריים הנמכרים בסניפים ובאתר האון ליין. עד כה הוצעו דגים אלו לצרכנים בתפזורת על גבי קרח, והרשת קיבלה החלטה אסטרטגית למכור אותם באריזות פרימיום סגורות, דבר שאינו קיים בקניית דגים בתפזורת. המהלך לווה בקמפיין בתוך הסניפים ועל גבי מסך הטלוויזיה בו מוסברים היתרונות ברכישת הדגים הטריים הארוזים.
לדברי רמי לוי: ״אנחנו גאים להיות אלה שמובילים דרך פעם נוספת בשדרוג חוויית הקניה והצעת דגים טריים, ארוזים, נקיים ועם הצגת המועד האחרון לשימוש של הדגים, דבר שלא התאפשר בעבר, כך שהצרכן לא ידע עד מתי הוא יכול להשתמש בדג ללא הקפאה. חשוב להדגיש שהדגים הטריים ברשת ימשיכו להיות הטריים והאיכותיים ביותר ובמחירים הזולים ביותר - זולים יותר מהדגים שנמכרים בתפזורת אצל המתחרים״.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם בראבו BRAVO