מחקרים רבים שבוצעו לאורך השנים הצביעו על קשר הדוק בין בריאותנו הפיזית והנפשית לבין איכות השינה שלנו. כך למשל מחקר שנערך באוניברסיטת פנסילבניה מצא כי מניעת שינה חלקית הפחיתה סימפטומים של דיכאון בקרב כמחצית מהסובלים ממנו. במחקר אחר שנערך במרכז השינה של אוניברסיטת קליפורניה עלה כי שינה של פחות מ-8 שעות בלילה, גורמת לירידה של 70% בתאים הטבעיים שנלחמים בתאים הסרטניים המופיעים בגוף בכל יום, ומחסור בשינה נמצא קשור לסרטן המעי, השד, בלוטת הערמונית ורירית הרחם. מחקר נוסף שנעשה באותו מרכז אוניברסיטאי העלה כי קיים קשר עוצמתי בין חוסר שינה ובין הסיכוי להתפתחותן של מחלות כמו אלצהיימר, סוכרת והשמנת יתר.
כ-25% מהישראלים מתקשים להירדם או לישון ברציפות במשך לילה שלם
ומה קורה בישראל לעומת ארה"ב? ובכן מנתונים שפירסמו הלשכה לסטטיסטיקה של מחלקת העבודה בארצות הברית והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל עולה כי בעוד שאמריקאי מעל גיל 15 ישן כ-9-8 שעות ביממה הרי שישראלים בני 20 ומעלה ישנים בממוצע 6.6 שעות ביממה. לא נתון מעודד במיוחד. באותו דוח של הלמ"ס עלה גם שכ-58% מהישראלים ישנים כ-6-7 שעות בלבד ו-17% ישנים עד חמש שעות בלבד ביממה. בנוסף, כ-25% מהישראלים מתקשים להירדם או לישון ברציפות במשך לילה שלם.
הגורם העיקרי: איכות המזרן
הסיבות לכך שהישראלים ישנים מעט ובאיכות ירודה למדי נובעות מקצב החיים הישראלי שנחשב לאינטנסיבי במיוחד עם שעות עבודה ארוכות, וזאת לצד חשיפה למסכים ותזונת ג'אנק פוד. אז איך בכל זאת אפשר להתגבר על הבעיה וליהנות משינת לילה כמה שיותר בריאה ומספקת? אחד הגורמים המהותיים לכך הוא כמובן המצע עליו אנו שוכבים: מזרן המיטה שלנו. שהרי אין זה משנה אם תלכו לישון בזמן ואם תקפידו על חדר שינה שקט במיוחד ללא הסחות טורדות מנוחה, כל עוד המזרן לא יהיה נוח ואיכותי ויענה על צרכי גופכם – השינה לא תהיה מספיק טובה.
מזרן טכנוג'ל – שכבת הג'ל הפטנטית המאפשרת תמיכה היקפית, וויסות טמפרטורה ויכולת ספיגת לחצים
מזרן טכנוג'ל של חברת אירופלקס מבוסס על שכבת ג'ל מהפכנית המספקת לכם את חוויית השינה האופטימאלית: תמיכה נקודתית – המזרן בעל עיצוב מיוחד עם 3 אזורי נוחות לכתפיים וירכיים עם תמיכה ממוקדת בגב התחתון ; תמיכה בהתאמה אישית - Technogel® מתאים לגופכם כדי להקל על הלחץ מבלי להגביל את התנועה; מווסת טמפרטורה ואוורור - חומר ה-Technogel® מסייע בפיזור החום שמשתחרר מגופכם לאורך הלילה. בנוסף, מבנה הג׳ל במזרן מאפשר זרימת אוויר קבועה.

1 צפייה בגלריה
בראבו פרסומי
בראבו פרסומי
היתרונות של מזרן טכנוג'ל יעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה
(צילום: יח"צ)
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO למזרן טכנוג'ל של אירופלקס
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה למזרן טכנוג'ל של אירופלקס לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שישנו על המזרן והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק למזרן טכנוג'ל של אירופלקס משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו אותו היו שבעי רצון ממנו.
שינה עמוקה יותר מתחילה עם אירופלקס
בסופו של יום, לכל היתרונות של מזרן טכנוג'ל יש תפקיד אחד ועיקרי והוא לגרום לכם לישון טוב יותר בלילה. ומסתבר שאירופלקס הצליחו להגיע לזה, שכן במסגרת בדיקה קלינית* שנערכה על ידי אוניברסיטת טורינו בבית החולים לה מולינט באיטליה נמצא כי שינה על מזרן Technogel® מסייעת בהפחתת השהייה בשינה קלה בכ-33%, תוך העלאת השהייה בשינה העמוקה (הידועה כאפקטיבית במיוחד ומתבצעים בה תהליכי תיקון נזקים של היום הקודם) ב-45%!
*על ידי אוניברסיטת טורינו בבית החולים לה מולינט באיטליה
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן