תערוכת CES 2023 מציגה לראווה את מיטב החידושים, החדשנות, הקונספטים המהפכניים והחזון של חברות הטכנולוגיה הגלובליות. אחת מכוכבות התערוכה, שעיתונאי הטכנולוגיה וצרכנים מכל העולם מחכים להכרזות שלה בכל שנה, היא ענקית הטכנולוגיה והחדשנות סמסונג.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מה מציגה סמסונג בתערוכה הנוכחית בלאס וגאס? וכיצד החזון שלה לעתיד בר קיימא מתחבר לבית החכם?

דגמי Neo QLED, MICRO LED ו-OLED ל-2023 מציעים תמונה בהירה וחדה, לצד חוויה מחוברת מתמיד

הסדרה החדשה של דגמי Neo QLED ברזולוציית 8K ו-4K מציעה לצרכנים מאפייני פרימיום המתאימים לצרכי היום-יום. איכות התמונה מבוססת על מעבד Neural Quantum מתקדם, התומך ב- Quantum Mini LED-lit TV עם עיבוד 14 ביט ושיפור רזולוציה באמצעות AI, המובילים לתמונה תלת-ממדית וחיה במיוחד.
דגמי ה-Neo QLED כוללים הרבה יותר מתמונה חדה ובהירה, עם האלגוריתם הבלעדי של סמסונג אשר עומד מאחורי מאפיין Auto HDR Remastering החדש, אשר משתמש בלמידת מכונה ו-AI לניתוח ויישום אפקטים של HDR על תוכן באיכות SDR בכל סצנה מחדש, מה שהופך את תכני ה-SDR לבהירים וחיים יותר.
ליין דגמי ה-MICRO LED ל-2023 מציע מסכים בטווחי גודל עצומים שבין 50 ל-140 אינץ', עם איכות תמונה וחוויית צפייה ללא מתחרים. הודות לאופי המודולארי של הטכנולוגיה, דגמי MICRO LED אינם כבולים לצורה, יחס או גודל, מה שמאפשר להתאים אותם לפי צרכי הצרכן. המסכים עצמם חסרי מסגרת, כך שהגבול בין התמונה לחיים האמיתיים הולך ומטשטש.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
ליין דגמי ה-OLED של סמסונג ל-2023, שהוצגו בתערוכה לראשונה, זמין בגדלים של 55, 65 וגודל חדש של 77 אינץ'. המסכים החדשים מצוידים בטכנולוגיית Quantum Dot ומעבדי Neural Quantum על מנת לשמור על החוזקות של טכנולוגיית ה-OLED במקביל לשיפור הבהירות והדיוק בצבעים. הדגמים מציעים קצב ריענון של 144Hz ועם על המאפיינים החכמים של סמסונג, כולל Samsung Gaming Hub. לראשונה בטלוויזיות עם טכנולוגיית OLED, הדגמים החדשים מגיעים עם תעודת FreeSync Premium Pro של AMD לחוויית הגיימינג האולטימטיבית.

בית חכם יותר במינימום מאמץ - SmartThings Station שולט בבית בצורה נוחה מאי פעם

חלק חשוב נוסף באירועים של סמסונג בתערוכת CES 2023 הוא השקת SmartThings Station, אשר מנגיש את הבית החכם לקהל הרחב. SmartThings Station הופך את המטען האלחוטי של סמסונג למרכז שליטה של בית חכם, המאפשר לבצע שינויים בבית בלחיצת כפתור ובצורה חלקה לחלוטין. הגדרת המכשיר קלה וידידותית, וניתן לחבר אליו מכשירים באמצעות סריקת קוד QR עם מצלמת הסמארטפון.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
עם המכשיר החדש, ניתן ליישם אוטומציות בהיבטים שונים בסביבה הביתית ולהגדיר פעולות קבועות ומשולבות באופן אינטואיטיבי, כולל צעדים הפחתת השימוש באנרגיה כמו כיבוי אורות ומכשירי חשמל.
SmartThings Station הוא המוצר הראשון של החברה התומך בתקן Matter המוקדש לבתים חכמים, מתוך מטרה לספק התאמה חלקה לכל מכשירי החברה וגם למגוון מכשירים אחרים אשר יכולים להתחבר לבית החכם.
פיצ'ר נוח נוסף של ה-SmartThings Station הוא האפשרות למצוא מכשירים מחוברים שאבדו ברחבי הבית, כגון סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים, אוזניות אלחוטיות ועד מפתחות או ארנק עם Galaxy SmartTag או SmartTag+. מרכז השליטה יוכל גם להתריע אם מכשיר מסוים עוזב את הבית או חוזר אליו. בנוסף לכל, ה-SmartThings Station הוא גם מטען אלחוטי מהיר עם הספק של 15W, המתאים באופן מושלם לבית חכם ומאפשר לקבל התרעה כשהטעינה הסתיימה.
לכל הישראלים שמתכננים לרוץ לחנויות ולרכוש את המכשיר, SmartThings Station ישווק תחילה בארצות הברית ובקוריאה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מסכי המחשב שוברים שיאים בעולמות הגיימינג, העיצוב והדיוק בצבעים

בנוסף למסכי הטלוויזיה, סמסונג הכריזה על דגמים חדשים של מסכי מחשב, המציגים איכות תמונה חסרת תקדים ומגוון תכונות מתקדמות עבור כל מי שעובד, משחק וחי דרך מסך המחשב שלו.
דגם ה-Odyssey Neo G9 החדש מחולל מהפכה בקטגוריית המסכים האולטרא-רחבים - מדובר במסך היחיד והראשון בעולם מסוג UHD כפול, עם רזולוציה של 7,680×2,160 ויחס גובה-רוחב של 32:9 במסך אחד. כל השיפורים והעדכונים בדגם (קעירות, קצב ריענון, זמן תגובה, זווית צפייה, עיצוב עתידני, תאורה אחורית וכו') מציבים את צרכי הגיימרים בראש סדר העדיפויות.
דגם Odyssey OLED G9 הוא מסך quad-HD כפול בגודל 49 אינץ', המתאים לגיימרים בעקבות פרמטרים מגוונים ו-Samsung Gaming Hub המאפשר לגלות משחקים חדשים בענן ממגוון מקורות.
שני מסכים חדשים נוספים שהוצגו ב-CES הם ViewFinity S9 המציע לראשונה רזולוציה של 5K על מסך של 27 אינץ' ומיועד למעצבים גרפיים וצלמים בעקבות התמונה החדה, הפרטים הנאמנים למקור וערך דיוק צבע גבוה, ו- Smart Monitor M8, מסך בעל עיצוב דק ואלגנטי אשר מגיע גם בגודל 27 אינץ' עם רזולוציית 4K.

עתיד בר-קיימא בעידן היפר מחובר - סמסונג ממשיכה במימוש החזון

באחת ההכרזות החשובות ביותר שלה בתערוכה, סמסונג שיתפה את החזון שלה 'להביא לרוגע בעולם מחובר' באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המשפרות את חיי המשתמשים עם חוויות חכמות ואינטואיטיביות יותר, במקביל לתרומה להיבט הקיימות.
האסטרטגיה של סמסונג שואפת לשפר את החוויה שלנו במגוון היבטים - בבתים, ברכבים ובמקום העבודה שלנו - כל זאת במקביל לבניית עתיד בר קיימא. על פי החזון של החברה, הרוגע יכול להגיע מעולם מחובר בו מכשירים וחדשנות יכולים לאפשר חוויות טובות, אישיות ואינטואיטיביות יותר. על מנת להגשים את החזון, סמסונג מתמקדת בחיבור חלק בין מכשירים ועיצוב מוצרים ההופכים את השימוש היום-יומי בטכנולוגיה לבר-קיימא, לצד הכרזה על הגעה לאפס פליטות פחמן עד שנת 2050.
בנוסף, סמסונג פועלת ליצירה והצטרפות ליוזמות גלובליות בתחום הקיימות. בין היתר, סמסונג הצטרפה לוועדת ההיגוי של הקואליציה האסיאתית לאנרגיה נקייה הפועלת להרחבת אספקת האנרגיה המתחדשת ביבשת וגם נוספה במהלך ועידת האקלים COP27 כחברה מייסדת ל'איגוד האקלים של ענף המוליכים למחצה', השואף לגבש וליישם תכניות להפחתת פליטת כגזי החממה בתחום, לפתח טכנולוגיות להפחתת גזי חממה ולתמוך בסטארטאפים ירוקים.
מאז ההכרזה של החברה על האסטרטגיה הסביבתית שלה בספטמבר האחרון, סמסונג התוותה את הדרך שלה למלחמה במשבר האקלים וליצירת סביבה בריאה יותר באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומאפיינים סביבתיים במוצרים ובשירותים הפופולאריים ביותר של החברה, כגון שבביUltra-Low Power, מוצרים חסכניים באנרגיה, ושימוש בחומרי גלם ממוחזרים ברבים מהשלטים, הטלוויזיות והסמארטפונים שלה, לרבות פלסטיק שמקורו מפסולת פלסטיק מהאוקיינוס. תהליך הייצור של החברה עבר שדרוג וכעת כולל ייצור בהזרקת חומרי גלם, הדורש פחות אנרגיה וחומרי גלם. יוזמת ה-Eco-Packaging של סמסונג מבטיחה שימוש מינימלי בדיו על האריזות ובנייר דבק עשוי נייר מתוך מטרה להפחית את השימוש בפלסטיק. גודל האריזות מופחת כדי להפחית את הפליטות הפחמניות הכוללות.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
אחד החידושים המסקרנים שהחברה הציגה ב-CES 2023 כוללים חוויית שימוש חדשה ומורחבת בפלטפורמת SmartThings אשר מרכזת בחוכמה וביעילות את השליטה בכל הסביבה הביתית. בעזרת SmartThings, הטלוויזיות החדשות של סמסונג תומכות במצב חיסכון באנרגיה מבוסס AI, העוזר לחסוך באנרגיה בדרכים חדשות. SmartThings Energy Service עוזר להפחית את דריסת הרגל הפחמנית באמצעות ניתוק מכשירים מחוברים שאינם נמצאים בשימוש. באמצעות תצוגת מפה בתלת-ממד, ניתן לקבל תמונה כוללת של המכשירים המחוברים בבית כדי ליישם רעיונות לחיסכון באנרגיה.
SmartThings היא המערכת הראשונה לניהול צריכת אנרגיה ביתית המיוצרת בהיקפים רחבים אשר קיבלה את תעודת ENERGY STAR SHEMS היוקרתית לחיסכון באנרגיה. החיסכון באנרגיה באמצעות SmartThings והפיתוח של מוצרים מתקדמים ידידותיים יותר לסביבה מעידים על מימוש הערכים האקולוגיים והחזון של סמסונג לעתיד.
עבור סמסונג, טכנולוגיה יכולה לשנות את הדרך שבה אנשים מתקשרים עם העולם וחווים אותו, היא יכולה להעשיר את חיי היומיום ולפעול ככוח מניע לקראת עתיד טוב יותר.