אין הרבה דברים מבאסים כמו להגיע לפגישה חשובה עם חולצה מקומטת. כולנו יודעים שאין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני טוב, וקשה לנו להרגיש נינוחים בעצמנו ובטוחים ביכולות שלנו כשהבגדים שלנו לא נראים fresh. להביא מגהץ איתנו לעבודה אולי נראה קצת מוגזם, מסורבל או לא נוח. אנחנו רגילים שפעולת הגיהוץ היא כזו שדורשת מאיתנו הרבה זמן והתארגנות, ושהיא כזו שנעשית במקום אחד - בבית. מגהץ האדים האנכי TEFAL PURE POP משנה את חוקי המשחק. עם מגהץ האדים החדש, יש לנו מציל סודי שנחלץ לעזרתנו בכל פעם שהתלבושת מתקמטת. המגהץ יכול לעשות את כל ההבדל בין אאוטפיט סביר ובינוני, כזה שנראה בסדר אבל לא מושלם, לבין אאוטפיט מנצח שזוכה למחמאות מהסביבה ומשדר רצינות, אמינות ומקצועיות. הרבה מהבגדים שלנו פשוט לא נראים אותו הדבר אחרי גיהוץ, ולו הקל ביותר. כמו שיודע כל מי שנוהג להתלבש בבגדי עבודה שנדרשים לשדר מקצועיות ואמינות, מגהץ טוב עושה את ההבדל בין בגד שנראה מקצועי ומחויט לבין בגד שנראה עייף ומקומט.
המגהץ החדש של טפאל, הוא מוצר משלים למגהץ הקיים בבית, מתאים ל"טאץ' אפים'" של מגוון פריטים קטנים, כמו טי שירט או שמלה, כשאין זמן או רצון להפעיל עבורם את המגהץ הגדול. בנוסף אפשר להשתמש בו גם עבור פריט שלבשת כבר וצריך ריענון לפני הפעם הבאה.
2 צפייה בגלריה
TEFAL מגהץ
TEFAL מגהץ
מגהץ TEFAL
(group SEB)

היופי במגהץ החדש של טפאל, מגהץ האדים האנכי PURE POP, הוא שאפשר לקחת אותו לכל מקום בלי שיתפוס נפח גדול מידי בתיק או במזוודה, ואין צורך להתלבט או להתאמץ.
לא רק שהוא קל לנשיאה וגם לשימוש, PURE POP הוא פריט שמעוצב בצורה מרשימה ובולטת באסתטיקה הייחודית שלו, הוא מגיע בארבעה צבעים שיקים, ועושה חשק לגהץ איתו כל קמט, גם הקטן ביותר. עם עוצמת אדים גבוהה (20 גרם אדים לדקה) לשימוש אפקטיבי וטיפול בכל סוגי הבד, אין בד עדין מדי עבור המגהץ הזה.
גם החולצה העדינה ביותר שלכם תראה טוב יותר אחרי מעבר קל עם המגהץ.
העיצוב שלו מינימליסטי ובולט בצבעוניות מרגשת של כל צבעי הקשת. פלטת הצבעים המגוונת מביאה תועפות של סטייל, כיף והנאה גם למשימה הרגילה והנורמטיבית של גיהוץ הבגדים.
הוא מצויד בטכנולוגיה חדישה של מערכת רפידות דו צדדית לשימוש נוח ויעיל- צד אחד לגיהוץ והצד השני לריענון וחיטוי הבד (עד 99.9% מהחיידקים!), איסוף שיערות, מוך ואבק. ומושלם לבתים עם חיות פרוותיות.
2 צפייה בגלריה
TEFAL מגהץ
TEFAL מגהץ
מגהץ TEFAL
(group SEB)
מביני העניין לא יופתעו מכך שמדובר במוצר חדש מבית טפאל, מותג המגהצים מס' 1 בישראל ובאירופה. טפאל מוביל את שוק הגיהוץ בארץ עם נתח שוק של כ-68%, ומציע מבחר של מוצרים - מגהצי קיטור, מגהצי אדים, מגהצי קיטור אנכיים וגם סטימרים בטכנולוגיה חדשנית וייחודית למותג.
המגהץ מתאים לכולם, אבל יהנו ממנו במיוחד אלו שחייהם מלאים בנסיעות וזקוקים לפתרון קל, מיידי ואסתטי לכל צורות המלתחה הפוטנציאליות. הן אנשי עסקים שנוסעים לפגישות חשובות או לכנסים והן מטיילים יהנו מהיתרונות של המגהץ החדש. מגהץ TEFAL PURE POP יעזור לכם להפיק את המיטב מהבגדים שלכם במינימום כאב ראש ובלגאן, והכי חשוב - קומפקטי, קל משקל, ולא תופס מקום רב בתיק.
הצבעוניות המסנוורת של המגהץ הופכת אותו לפריט חובה עבור כל מי שאחראי על שלמותה של מלתחה. המגהץ מגיע בצבעים הנפלאים ירוק, קורל, כחול וצהוב, צבעים שעושים חשק לא להוריד אותו מהיד.