אנשים רבים בארץ ובעולם סובלים מרגישות בשיניים שתסמיניה נעים בין תחושת דקירות קלות לאי נוחות ניכרת. הכאב יכול להופיע ולהיעלם ויכול אף להחמיר בנסיבות מסוימות. רגישות בשיניים עלולה להתחיל כשהחלק הפנימי והרך של השן, המכונה "דנטין", נחשף. הדנטין נמצא מתחת לאימייל ולחניכיים ואלפי תעלות מיקרוסקופיות עוברות דרכו לכיוון מרכז השן. חשיפת הדנטין מתפתחת עם הזמן כתוצאה מבעיות נפוצות, כגון נסיגה של החניכיים ושחיקה של האימייל. לאחר חשיפת הדנטין, גורמים חיצוניים כמו משקה או מאכל קר או חם עלולים לגרות את העצבים בתוך השן ולגרום לכאב הקצר והחד המאפיין רגישות בשיניים.
איך מקלים על הכאב?
מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים.
על כאבים הנובעים מרגישות בשיניים ניתן להקל, כך שיהיו פחות מטרידים, באמצעות צחצוח יום יומי פעמיים ביום עם משחת השיניים של סנסודיין. המותג סנסונדיין אף נחשב להמלצה מספר 1 של רופאי השיניים לשיניים רגישות***. סדרת המוצרים סנסודיין "REPAIR&PROTECT" (שיקום והגנה) הושקה לראשונה בישראל בשנת 2009 והיא מגיעה בתצורות של FRESH MINT וWHITENING –סדרת משחות שיניים להקלה מוכחת מחקרית לרגישות בשיניים + שיקום יום יומי. הסדרה הושקה מחדש בשנת 2022 עם פורמולה חדשה המסייעת בשיקום עמוק* והגנה יום יומית לשיניים רגישות**.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת משחות השיניים "REPAIR&PROTECT"
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת משחות השיניים "REPAIR&PROTECT" לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שעשו שימוש במוצר והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת משחות השיניים "REPAIR&PROTECT" משום שיותר מ-75% מהישראלים שצחצחו איתה שיניים היו שבעי רצון ממנה.
רופאי השיניים ממליצים על סנסודיין לרגישות בשיניים במשך שנים רבות
סדרת משחות השיניים סנסודיין "REPAIR&PROTECT" (שיקום והגנה) מכילה פלואוריד. ניתן להשתמש בה יום- יום, פעמיים ביום, ולהעניק טיפול יום יומי לשיניים רגישות. הסדרה מעניקה הקלה מתמשכת לרגישות בשיניים תוך שמירה על שיניים וחניכיים בריאות**
משחות שיניים המועצמות בנובמין
סדרת משחות השיניים סנסודיין "REPAIR&PROTECT" מועצמת על ידי נובמין, נוסחת סידן מוכחת מחקרית. הנובמין מסייע בשיקום עמוק בצינוריות הדנטין באמצעות אבני היסוד הטבעיות של השיניים. הוא מקל על הרגישות ומסייע למשתמשים ליהנות מהחיים מבלי להיות מוטרדים מהכאב הנובע משיניים רגישות.
1 צפייה בגלריה
בראבו פרסומי
בראבו פרסומי
משחות השיניים "REPAIR&PROTECT" של סנסודיין מסייעות בשיקום עמוק והגנה יום יומית לשיניים רגישות
(יח"צ)
*יוצרת שכבת הגנה מעל האזורים הרגישים בשן. להגנה מתמשכת מפני רגישות בשיניים בצחצוח יום יומי פעמיים ביום.
**בצחצוח יום יומי פעמיים ביום.
*** עפ"י סקר גיאוקרטוגרפיה 3.24
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 20:06, 15.05.24