חברת הרבה דרם, מהמובילות בשוק הטיפוח בתחום הטבע בישראל, שקדה על פיתוח ארוך ומדוייק של סדרת אנטי אייג'ינג אורגנית, באישור תקן אקוסרט האירופאי. הסדרה מביאה את יתרונותיו המופלאים של שמן החוחובה בשילוב חומרים פעילים מתקדמים. סדרת חוחובה זהב - The Organic Golden Jojoba, כוללת ארבעה מוצרי דגל שנבדקו מחקרית: שמן חוחובה זהב, קרם לחות ליום, קרם הזנה ללילה וקרם עיניים. השמן, המשמש כסרום ביולוגי, הינו היפואלרגני והקרמים בסדרה נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש.
לדברי מאיר סייג, רוקח ומנכ"ל חברת הרבה דרם, "זיהינו חוסר בשוק במוצרי טיפוח שמתאימים לגישת הקוסמטיקה הנקייה והחלטנו לפתח סדרה בתנאים מחמירים של תקן אקוסרט שתיתן מענה ללקוחות עם מודעות המחפשות מוצר מאד טבעי, ללא כימיקלים מזיקים, ללא בישום ועם זאת מאד יעיל. חלק מהמשמעות של עמידה בקריטריונים הקפדניים של תקן אקסורט למוצרים אורגניים היא שכל המרכיבים מופקים ממקורות מתחדשים ומיוצרים על ידי תהליכים ידידותיים לסביבה, המוצרים אינם כוללת פרבנים, GMO (רכיבים שפותחו בהנדסה גנטית), פנוקסיאתנול, חלקיקי ננו, סיליקון, PEG , בשמים או צבעים סינטטיים".
4 צפייה בגלריה
(צילום: אלון שפרנסקי)

הפחתה במספר הקמטים תועדה ב 100% מהנבדקים במחקר קליני

לקראת השקת הסדרה, קרם הלחות נבדק במסגרת מחקר קליני באירופה, על מנת להעריך את יעילותו לאחר 28 ימים של שימוש רצוף פעמיים ביום. התוצאות שהתקבלו הוכיחו יעילות מרשימה לאנטי אייג'ינג משמעותי, לשיפור מוצקות העור ולהפחתת קמטים:
ב-100% מהנבדקים תועדה הפחתה במספר הקמטים (הפחתה ממוצעת של 11%)
ב-100% מהנבדקים תועדה הפחתה בשטח הקמטים (הפחתה ממוצעת של 8%)
ב-100% מהנבדקים תועד שיפור במוצקות העור (שיפור של 24%)
ב-100% מהנבדקים תועדה הגברה של לחות העור שעתיים לאחר השימוש במוצר
במסגרת מחקר זה, 100% מהנבדקים דיווחו שהקרם מפחית סימני הזדקנות, משפר את מרקם העור, משפר את מראה העור, שהעור מרגיש מוצק ורווי לחות ונראה מהודק יותר וצעיר יותר כבר לאחר 28 ימים של שימוש.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו דיטיילז)

הבשורה האורגנית החדשה בשוק הקוסמטיקה: The Organic Golden Jojoba, סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג המטפחת את העור באמצעות ייתרונות שמן החוחובה

הוא מעניק לחות, מאזן את שומניות העור, נספג היטב, מפחית תחושות גירוי, מטשטש פגמים וסימנים לא רצויים, נטול ריח ומתאים לכל סוגי העור. מי מאיתנו לא מכיר את שמן החוחובה, המופק מצמח הפלא שהפך עם השנים לאחד הצמחים החשובים והבולטים ביותר בתעשיית הטיפוח העולמית.
אולי לא ידעתם זאת, אבל את השם חוחובה לא הגו מומחי עור וקוסמטיקה בני זמננו אלא דווקא בני שבט O'odham, שבט אינדיאני שיצר והשתמש במשחה המיוצרת מאגוזי החוחובה למטרות טיפוח העור והשיער כבר במאה ה-18. בני השבט, שנהנו מסגולותיו של הצמח, העניקו לו את השם Hohowiוהמשחה והשמן אשר הופקו ממנו שימשו אותם גם למטרות רפואיות - טיפול בפצעים, חתכים וכוויות. עם השנים הוכחו סגולותיו של הצמח גם בתנאי מעבדה והתגלה כי שמן החוחובה הוא בעל הרכב מולקולרי הדומה ביותר לסבום המיוצר בעור וכי הוא בעל השפעה אנטי-דלקתית המאפשרת להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים כמו דלקות עור, הזדקנות העור וזירוז ריפוי של פצעים.

הגנה אורגנית עוצמתית: נוגדי חמצון ממקור טבעי ושכבת מגן מפני זיהום האוויר – אנטי פולושן

משמעות "אנטי-אייג'ינג" היא למעשה הגברת יכולת התמודדות של העור עם נזקי חמצון, עם נזקים חיצוניים והשפעת הסביבה על תהליכי הזדקנות העור. שלושת הקרמים בסדר חוחובה זהב האורגנית מפחיתים את חשיפתו של העור למזהמים חיצוניים ע"י יצירת שכבת מגן רכה וקלילה על פני העור המספקת הגנה יעילה מפני זיהום אוויר ומפני חדירה של חלקיקים לשכבות העור העמוקות שמובילה לנזקים במבנה העור ולהזדקנות מואצת שלו. כמו כן, כל מוצרי הסדרה עשירים בנוגדי חמצון טבעיים. שמן החוחובה מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין E שידוע כחומר הליפופילי ("אוהב שמן") בעל פעילות נוגדת חמצון החזקה ביותר בטבע. השמן עשיר גם בתרכובות פנוליות ובפלבונואידים המעניקים לו יכולות נוגדות חמצון מעולות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: אלון שפרנסקי)

השילוב המנצח שיעניק לעורכן גמישות ומראה צעיר וחיוני

בזכות פורמולות עדינות ומתקדמות, בשילוב עם תכונותיו הייחודיות של שמן חוחובה, השימוש בסדרת חוחובה האורגנית מסייע לשפר את מרקם העור, להפחית מראה קמטוטים ופגעי עור ומאפשר שמירה על עור גמיש ובמראה צעיר וחיוני.
היעילות הגבוהה של המוצרים נתמכת על ידי שימוש בחומרים פעילים חדשניים המותאמים לכל מוצר לקבלת תוצאות המורגשות כבר מהשימושים הראשונים. בין הרכיבים הפעילים המשמעותיים במוצרי סדרת חוחובה זהב כדאי לשים לב לרכיבים הבאים:
®Prodizia - מפחית נראות סימניי עייפות כגון נפיחויות, כהויות ומראה עור עמום על ידי הגנה ותיקון של העור מפני נזקים הנגרמים על ידי גליקציה - תהליך שגורם לתגובה פנימית בה מולקולות סוכר נצמדות לחלבונים כגון קולגן ואלסטין, המסייעים בדרך כלל לשמירה על עור גמיש. רכיב זה משולב בפורמולה של קרם עיניים.
®Kalpariane - חומר אנטי אייג'ינג ייחודי המופק מתמצית אצה חומה הגדלה בתנאים קיצוניים ולכן מציגה תכונות יוצאות דופן: הרכב מאוזן ועשיר המסייע למוצקות העור, להזנתו, להגנה מנזקים, לגמישות ולהשבת נפח העור. רכיב זה בעל פעילות נוגדת חמצון חזקה, מעודד מיצוק העור והתחדשות תאית ומשולב בפורמולות של קרם לחות ליום וקרם הזנה
Emulium® Mellifera - מופק מחומרים טבעיים תוך שימוש בכימיה ירוקה ויוצר פילם (שכבת מגן) רך וקליל על פני העור, המספק תחושה נעימה והגנה מפני שינויים עונתיים ומפני מזהמים באוויר. זהו חומר חדשני שגורם לקרם להתאים לכל סוגי העור והאקלים ומשולב בפורמולה של שלושת הקרמים בסדרה. רכיב זה מספק לחות לאורך זמן, שיפור במראה העור והגנה יעילה מפני זיהום אוויר בפעילות משולבת: שכבת המגן הנוצרת על פני העור מונעת מחלק גדול מהאבק העירוני והחלקיקים להידבק לאפידרמיס. שכבה זאת גם לוכדת את המזהמים ומונעת מהם לחדור לעור. מזהמים אלה מסולקים במהלך ניקוי פנים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו דיטיילז)
אם טיפוח עור הפנים חשוב לך, ומוצרי אנטי אייג'ינג ללא בישום, אורגניים יעילים ובעלי היתרונות המשמעותיים המתוארים כאן מדברים אליך את וודאי מבינה שסדרת חוחובה זהב האורגנית מכילה מוצרי הטיפוח שכל אחת חייבת לשלב בשגרת הטיפוח שלה .
על מנת להנות מיעילות מקסימלית ממליצים מומחי המותג על שגרת טיפוח שתעניק לעור את כל מה שצריך למראה חיוני ובריא:
1. מריחת כמה טיפות שמן חוחובה זהב אורגני, לאחר ניקוי עור הפנים, בתנועות סיבוביות עד לספיגה מלאה.
2. פיזור קרם עיניים חוחובה זהב בטפיחות עדינות סביב העיניים.
3. מריחת קרם אנטי אייג'ינג אורגני חוחובה זהב על עור הפנים והצוואר – לחות בבוקר, לשמירה על לחות העור ולהגנה עליו מפני זיהום אוויר במהלך היום, והזנה בלילה, לפעילות עמוקה במהלך שנת הלילה.
את מוצרי סדרת חוחובה זהב ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי סופר-פארם ובאתר.

פורסם לראשונה: 18:10, 07.10.21