מוגש מטעם הטכניון
ישראל התברכה בחוקרים מובילים, יזמים שאפתניים, מוחות חריפים ומוסדות לימוד מעולים בתחומם. עבור צעירים וצעירות בוגרי תואר ראשון במדעי החיים, מדעים מדויקים ופסיכולוגיה, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת המסלול להמשך הקריירה.
הטכניון, אחד מהמוסדות האקדמאיים המובילים בישראל ובעל שם עולמי בתחומי המחקר הביו-רפואי, מציע תארים מתקדמים במספר פקולטות וביניהן גם הפקולטה לרפואה, אשר הוציאה תחתיה חוקרים פורצי דרך ומחקרים ששינו את העולם.
מהם השיקולים המרכזיים בבחירת התואר שיכול לקחת אתכם למקומות המרתקים ביותר בתחום המחקר הביו-רפואי העדכני? ומה תוכלו לקבל באחד המוסדות המעוטרים ביותר בתחום, ברמה העולמית?
5 צפייה בגלריה
הטכניון - 2024
הטכניון - 2024
בין מסורת למבט לעתיד: הטכניון
(קרדיט מרום בן אריה)
שילוב בין מסורת מפוארת למבט אל העתיד
כאשר באים ללמוד לתואר מתקדם מתוך מטרה להשתלב בצוותי מחקר שעושים שינוי אמיתי בעולם, חשוב לחפש מוסד לימודים עם מסורת ארוכת שנים של הכרה במצוינות ובהובלה מחקרית. אך בנוסף לכך, חשוב להצטרף ללימודים ומחקרים המביטים אל העתיד ושואפים להוביל ברמה העולמית.
בפקולטה לרפואה של הטכניון קיים תמהיל בין חוקרים ותיקים, חתני פרס נובל ופרסי ישראל שזכו להכרה בינלאומית, לבין חוקרים צעירים פורצי דרך בתחומים הנמצאים בתנופה בימינו, כגון AI, ביג דאטה, אימונולוגיה, מדעי המוח, סרטן ותאי גזע.
5 צפייה בגלריה
הטכניון - 2024
הטכניון - 2024
ברוכים הבאים לטכניון
(יח"צ)
השילוב הייחודי בין המסורת המפוארת להסתכלות אל העתיד הופך את הטכניון למוסד בעל שם עולמי כבר עשרות שנים, אשר הפקולטה לרפואה שלו נחשבת לחותמת של איכות עבור החוקרים בזירה הבינלאומית. המחקרים והפיתוחים שיצאו מהטכניון מוכרים בכל העולם ובוגריו מבוקשים במכוני המחקר ובחברות המובילות בענפי הרפואה, ביו-רפואה, ביו-אינפורמטיקה ועוד. רק לאחרונה הוכרז על ההקמה העתידית של בניין חדש בפקולטה - הבניין לבריאות האדם ע"ש דן ובטי קאהן ומרכז ברוך ורות רפפורט לחקר מחלת הסרטן שיפעל בו, מתוך החזון הכולל חיבור בין העוצמה ההנדסית של הטכניון לעוצמות הקליניות של הפקולטה לרפואה והמרכזים הרפואיים המסונפים אליה, ובראשם הקריה הרפואית לבריאות האדם, רמב"ם.
5 צפייה בגלריה
הטכניון - 2024
הטכניון - 2024
הפתח לעולם הרפואה נמצא כאן
(יח"צ)
בסיס להצטרפות למחקר בינלאומי
אחד מהשיקולים בהצטרפות לתואר מתקדם הוא הכלים שהתואר מעניק לבוגרים עם סיום התואר, במבט אל העולם והמשך הקריירה. לכן, כדאי לוודא מראש שאתם מקבלים תואר ממוסד בעל שם עולמי אשר פותח דלתות לצוותי מחקר בכל העולם.
הטכניון מוביל במחקר נועז ברפואה, פיתוח תרופות ושילוב טבעי עם ביו-טכנולוגיה ועם החוזקה הטבעית של הטכניון בתחום החישובי. בוגרי הטכניון השתלבו במהלך השנים בתפקידי מפתח במחקר, הקימו סטארטאפים בעולם הרפואה והביו-טכנולוגיה והם חלק מהגורמים שהופכים את ישראל למעצמת הייטק ומחקר.
ההזדמנות ללמוד ולהשתלב בפקולטה לרפואה של הטכניון יכולה להוות נקודת זינוק משמעותית לקריירה עתידית מרתקת במסגרות מחקר בינלאומיות.
5 צפייה בגלריה
הטכניון - 2024
הטכניון - 2024
מהמעבדה לחוף הים: יש חיים מעבר לשעות הלמידה
(יח"צ)
יש חיים מחוץ למעבדה - חשוב לבלות וליהנות מהמשפחה בתקופת הלימודים
לימודים לתואר מתקדם דורשים אמנם שעות רבות במעבדות, אך חשוב לשמור על איזון בריא בין לימודים לחיים הפרטיים, הכוללים בילויים עם חברים וחיי משפחה.
הטכניון, למשל, שם דגש על פעילויות חברתיות בתור חלק מחוויית הלימודים. מסלול הלימודים בנוי על מנת לאפשר שילוב של עבודה, חיי משפחה וחיי חברה. הפקולטה לרפואה בטכניון היא פקולטת חוף יחידה מסוגה בישראל הממוקמת בשכונת בת גלים בחיפה. המיקום הייחודי תורם רבות לאיכות החיים של הסטודנטים, הודות למגוון אפשרויות בילוי והפוגה מהלימודים האינטנסיביים. שכונת בת גלים שופעת בתי קפה, מקומות בילוי וכמובן - חוף הים של חיפה.
מעבר לכך, הטכניון מעמיד במרכז את רווחת הסטודנטים והסטודנטיות, באמצעות מלגות, סיוע לסטודנטים בעקבות המלחמה, ליווי צמוד ומסור ופעילויות חברתיות מגוונות.
5 צפייה בגלריה
הטכניון - 2024
הטכניון - 2024
הצטרפו למחקרים שמשנים את העתיד של כולנו
(יח"צ)
לסיכום, תואר מתקדם הוא נקודת התחלה מרתקת בעולם המחקר. בתוך אינספור ההחלטות שיש לקבל בקריירה, לבחירת מוסד לימודים יש השלכה משמעותית וארוכת טווח. הפקולטה לרפואה בטכניון היא המקום בו תוכלו לחקור בסביבת זוכי פרס ישראל ופרס נובל, לצד צוות חוקרים צעירים ופורצי דרך בתחומם. זו ההזדמנות שלכם להצטרף למחקרים שמשנים את ההווה והעתיד של כולנו. וכמובן – לא לשכוח ליהנות מחיי חברה ומשפחה, צמוד לחוף הים של חיפה.




מוגש מטעם הטכניון
פורסם לראשונה: 12:09, 16.06.24