יש משפחות שאוהבות חופשות בטבע ובכפר, ויש משפחות עירוניות שמעדיפות לחוות את העיר הגדולה. עבור כל מי שרוצה שילוב בין תרבות, שופינג, אטרקציות ובילויים - חופשה בעיר גדולה היא הפתרון המושלם.
לקראת עונת הקיץ והחגים, יותר ויותר ישראלים מחפשים את הדרך להרגיש את חו"ל, אבל להישאר בישראל. החדשות הטובות הן שאפשר כיום לצאת לחופשה אורבנית מלאת עניין ואקשן לכל בני המשפחה בערים גדולות כמו תל אביב וירושלים. עבור מי שיוצא לחופשה עם ילדים, מיקום מרכזי ומלא פעילות יכול להפוך חופשה לחוויה בלתי נשכחת.
על מנת לעזור לכם לצאת לחופשה משפחתית מהנה בעיר גדולה, אספנו את כל הנקודות שצריך לקחת בחשבון, ואת המלונות הכי שווים בישראל למשפחות אורבניות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)

לנצל את היתרון של חופשה עירונית בארץ - להיות קרוב להכול

החלק הכי משמעותי בחופשה משפחתית בעיר הוא העובדה שאתם קרובים להכול. כאשר יוצאים לחופשה עם ילדים, חשוב לוודא שהמלון קרוב לחוף הים (או מציע בריכה מותאמת לילדים), מרכזי קניות או רחובות מעניינים לשופינג (שמענו שהישראלים חוזרים להזדנגף), מוזיאונים עם תערוכות לילדים, בתי קולנוע עם סרטים לכל המשפחה, תאטרון עם הצגות רלוונטיות, פארקים להשתולל בהם ועוד. כל משפחה והאופי שלה.

אל תארזו קופסאות שימורים - כל הכיף בחופשה בעיר הוא מסעדות ואוכל רחוב

חופשות באזורים כפריים דורשות לעתים קרובות הבאה של אוכל ומצרכים מהבית. חופשה עירונית היא ההיפך הגמור - זו ההזדמנות שלכם לנצל את כל מה שיש לעיר גדולה להציע וליהנות במסעדות ובתי קפה מיוחדים מהבוקר ועד הערב. בתי המלון העירוניים מציעים ארוחות בוקר מעולות ואיכותיות, ולעתים מספקות שוברים לבתי קפה ומסעדות סמוכות, כך שתוכלו ליהנות מההיצע הקולינרי המקומי כחלק מחוויית האירוח.
הזמינו מקומות מראש לארוחות ערב במסעדות שף מסקרנות, תיהנו מאוכל רחוב 'על הדרך' בשוק, ושבו על קפה\בירה\שוקו\מיץ תפוזים מול השקיעה בטיילת, או מול נוף ההרים בירושלים. אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה האורבנית. רק בחופשה משפחתית בעיר תוכלו לבקר במסעדות של השפים הידועים בתל אביב, לחגוג באחת המסעדות הירושלמיות השמחות של אסף גרניט, או לבלות ערב במסעדת איכות בהרצליה פיתוח.

אל תפספסו את האירועים והפסטיבלים בתאריכים ששריינתם

הזמנתם כבר חופשה? מזל טוב! זה הזמן לגלות את כל הפעילויות והאירועים שמתרחשים בעיר באותם תאריכים: ירידי אוכל מיוחדים, תערוכות זמניות מותאמות לילדים במוזיאונים, אירועי תאטרון רחוב, אטרקציות לילדים, פסטיבלי תרבות ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)
אתרי האינטרנט של העיריות המקומיות יכולים להיות מקור מעולה למידע עדכני, בנוסף לאתרים עצמאיים המרכזים אירועים ופעילויות בכל רחבי הארץ.
כדאי לשים לב שעבור חלק מהאטרקציות תצטרכו לקנות כרטיסים ולשריין תאריכי ביקור מראש. אם הילד שלכם חולה על לגו ותערוכת הלגו היא הסיבה היחידה שהסכים לצאת לחופשה, כדאי מאוד לוודא שאתם מזמינים כרטיסים לאטרקציה ומשריינים מלון בתאריכים הרלוונטיים.

המלונות המומלצים בתל אביב לחופשה משפחתית אורבנית

בלב רחובות הירקון ובן יהודה, במרחק קצר מחוף הים, תמצאו את מלון הסוויטות ישרוטל טאואר תל אביב, מלון מעולה עבור משפחות המחפשות חופשה במיקום מרכזי ובמחיר שווה לכל כיס.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)
גג המלון מספק את הנוף האולטימטיבי של תל אביב: הים ממערב, יפו מדרום, קו הרקיע האורבני ממזרח ופארק הירקון מצפון. על הגג תמצאו בריכה 360 עגולה, המיועדת בעיקר למשפחות עם בני נוער. אם יש לכם ילדים קטנים יותר, ההמלצה החמה היא לרדת לחוף הים הסמוך.
האטרקציות ומוקדי הבילוי מסביב למלון הם אינסופיים: החל מדיזנגוף סנטר וגן העיר, מרכזי הקניות הכי טובים בתל אביב, דרך גן העצמאות ופארק הירקון, נמל תל אביב בו תוכלו למצוא חנויות שוות, שוק הנמל ומתחם הטרמפולינות 'סקיי ג'אמפ', ועד בתי הקולנוע רב-חן ולב והצגת ילדים בתאטרון בית לסין.
מסעדות מומלצות בסמוך למלון: בית תאילנדי (המסעדה התאילנדית הכי טובה בישראל, בפער עצום), ומשייה של יוסי שטרית. לנשנוש מתוק, הצטרפו לתור הארוך מחוץ לפטיסרי של אור שפיץ, הכוכבת הכי טרנדית בתחום. בית קפה איכותי שאסור לחובבי קפה לפספס הוא 'נחת' בכיכר דיזנגוף, כמה דקות הליכה מהמלון
עוד אופציה אורבנית משפחתית בתל אביב היא מלון היוקרה רויאל ביץ' תל אביב, הממוקם בלוקיישן הכי טוב בעיר- על חוף הים, בסמוך לכל מוקדי הבילוי והתרבות. המלון עצמו כולל מסעדת שף מעולה, בריכות מתאימות לילדים ואווירה ידידותית לכל המשפחה.
מתחת למלון תמצאו את שוק הכרמל הצבעוני, מתחם נווה צדק הציורי, סמטאות יפו העתיקה, מתחם התחנה ופארק המסילה שנחנך ממש לאחרונה, מרכז סוזן דלל המארח מופעים לכל המשפחה ועוד. אם אתם בנווה צדק, כדאי לבקר במוזיאון נחום גוטמן, המתאים במיוחד לילדים סקרנים. את כל האוכל שחלמתם עליו תמצאו במסעדות של שוק הכרמל והסמטאות היוצאות ממנו. בערב תוכלו לצאת לטיול מרגיע בשדרות רוטשילד, או לשבת בטיילת מול הים ולאכול גלידה מרעננת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)
האטרקציות הרלוונטיות לכל משפחה המבקרת בתל אביב הן מוזיאון הטבע המרתק עבור ילדים והורים גם יחד, תערוכת הילדים המתחלפת במוזיאון תל אביב לאמנות, לונה פארק, מימדיון, מוזיאון ארץ ישראל, הגג של קניון עזריאלי, ועוד ועוד. תל אביב מארחת בכל קיץ וגם בתקופת החגים אטרקציות מרתקות לזמן מוגבל, כמו משטח החלקה על הקרח, תערוכות לגו ועוד. כדאי להתעדכן לפני שיוצאים לחופשה ומחליטים על התאריכים.

לא רק בתל אביב - המלון בלוקיישן המושלם בירושלים, וכיף משפחתי בהרצליה

גם בירושלים אפשר ליהנות מחופשה אורבנית מלאת עניין, עם שילוב של עושר תרבותי היסטורי וחוויה עדכנית מודרנית של אירועים ובילויים. עבור ילדים שעדיין לא חוו את ירושלים, חופשה אורבנית בעיר הבירה היא חוויה קסומה וייחודית.
מלון היוקרה אוריינט נמצא בלב המושבה הגרמנית בירושלים, הלוקיישן המושלם ליהנות מכל מה שיש לירושלים להציע. העיר העתיקה ומתחם התחנה הנמצאים במרחק הליכה, כמו גם הסינמטק, מועדון ההופעות "זאפה" ומסלולי הטיול בסמטאות העתיקות של העיר. המלון כולל בריכה פנורמית על הגג, ולצידה מסעדת "אוריינט טופ" המשובחת, המשקיפה על נוף העיר העתיקה וסביבות ירושלים, ונהנית מאוויר ההרים הצלול.
אם אתם מגיעים עם המשפחה לירושלים, אל תפספסו את אקווריום ישראל המרתק ואת גן החיות התנ"כי, בקרו בתערוכת הילדים המתחלפת במוזיאון ישראל, צאו למסע בהיסטוריה של ירושלים במעלית הזמן, או נצלו את ההזדמנות כדי לקפוץ לפארק הטרמפולינות והאקסטרים. עבור חוויית טבע בעיר, אפשר לבקר בפארק עמק הצבאים.
בנוסף, תוכלו להשתתף באין ספור סיורים, סדנאות יצירה, מוזיאונים ואתגרים. ירושלים מארחת פסטיבלים, אירועים ואטרקציות לזמן מוגבל, כך שכדאי להתעדכן באתר העירייה ובאינטרנט לפני שיוצאים לחופשה אורבנית בעיר הבירה.
עוד יעד לחופשה אורבנית אך רגועה יחסית, הוא מלון פאבליקה ישרוטל הרצליה, בליבה של הרצליה פיתוח. מדובר במלון במיקום גיאוגרפי נוח ומרכזי, ליד חוף ים משגע. המלון מעוצב ועדכני, עם בריכה יפהפייה על הגג.
עבור הילדים, הקרבה לחוף הים של הרצליה היא אטרקציה חשובה ומקום שאפשר לבלות בו שעות על גבי שעות. בסביבה הקרובה של המלון תוכלו לערוך ארוחה משפחתית במסעדות הכי נחשבות בהרצליה, לתפוס הופעה לילדים בצהריים במועדון 'זאפה הרצליה', או לעשות שופינג במתחם ה-Outlet הכולל את כל המותגים המובילים. במרחק קצר מהמלון תגיעו למרינה של הרצליה על שלל המסעדות שלה ואווירת הים המשכרת.
לא מוכנים לוותר על העיר הסואנת? הגישה הנוחה והמהירה לתל אביב מאפשרת לכם 'לקפוץ' לעיר הגדולה לבילוי של אחר-הצהריים, ולהספיק לחזור בערב להירגע מול הבריזה במלון.
במקום לחלום על חו"ל ולהיתקע בבית, קחו את המשפחה לחופשה אורבנית משפחתית, עם חוויה של עיר גדולה ממש כאן בישראל. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המלון שמתאים למשפחה שלכם, במיקום שהילדים שלכם 'יעופו' עליו - ולהתחיל ליהנות.
לפרטים נוספים ולהזמנת חופשה משפחתית אורבנית בישראל, בקרו באתר ישרוטל הרשמי ובחרו מבין מגוון הדילים המוצעים.



פורסם לראשונה: 13:17, 14.07.21