מערכת חשבוניות דיגיטליות חוסכת זמן וטרחה ומזניקה את העסק שלכם לשלב הבא. invoice4u, פתרון החשבוניות הדיגיטליות הוותיק בישראל, מציע כיום מערכת ידידותית עם שירות לקוחות במענה אנושי וכלים נוספים שיעזרו לעסק שלכם לצמוח בתוך עולם העסקים העכשווי.
בעידן של היום, כשאתם מגישים חשבוניות מנייר, אתם נתפסים כעסק מיושן ולא יעיל. הרי המתחרים שלכם עברו כבר מזמן לחשבוניות דיגיטליות, ואתם עדיין לא יישרתם קו. כשאתם מבזבזים זמן על הטיול הקבוע לרואה החשבון עם הקלסרים, המתחרים חוסכים את הזמן והאנרגיה הזו וממשיכים לקדם את העסק שלהם מבלי לקטוע את שגרת העבודה.

שירות לקוחות אנושי וזמין, שמבטיח שקט נפשי

עבור חלק מבעלי העסקים, מעבר למערכת דיגיטלית היא משימה לא פשוטה, שכרוכה במעבר מפנקס חשבוניות, אליהם הורגלו במשך שנים, למערכת ממוחשבת. לחלקם המציאות מכתיבה עבודה עם מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות.
בעלי עסקים חדשים חוששים לעתים מהטמעה של מספר מערכות חדשות במקביל בעסק ולכן מחפשים את המערכת הנוחה ביותר לשימוש ואת התמיכה הטובה ביותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ Invoice4u )
הבשורות הטובות הן שעם האג'נדה של invoice4u, הדאגה מתחלפת במענה אנושי זמין שמלווה אתכם מרגע ההרשמה להתנסות. שירות לקוחות אנושי בטלפון או צ'אט אונליין, בזמן אמת ועם ליווי צמוד יד ביד החל מהרגע הראשון.
"בעולם בו בעלי עסקים מקבלים לרוב שירות לקוחות באופן דיגיטלי בלבד ולעיתים קרובות בעיכוב, החלטנו לספק הדרכה אישית לאורך כל הדרך", אומרת טלי שיפר פרידלנדר, מנכ"לית invoice4u. "אנחנו מפיקים את המסמך הראשון יחד עם הלקוח, מסבירים מתי ואיך עושים כל פעולה, וזמינים לכל שאלה ובעיה, בכל ערוץ- מייל, טלפון, צ'אט וכו'".

שירותים רחבים לעסק לתועלת מהיום הראשון

מערכת החשבוניות הדיגיטליות של invoice4u כוללת אפשרות להפקת חשבוניות דיגיטליות (כמובן), ניהול הכנסות והוצאות, ניהול לקוחות, דוחות חשבונאיים הקשורים להכנסות של העסק, והעברה אוטומטית לרואה חשבון בסיום כל תקופה. כל הנתונים נשמרים בענן מאובטח וזמינים בכל רגע נתון, בלי שתצטרכו לחטט בניירות וקלסרים.
בסביבה העסקית של ימינו, המצרך היקר והנדיר ביותר עבור בעלי עסקים הוא זמן. מערכת חשבוניות דיגיטליות שחוסכת זמן של טיפול בניירת וטרחה של שינוע מסמכים לרואה החשבון, היא פתרון שמפנה לכם זמן לניהול של העסק עצמו והובלה לצמיחה.

לא רק חשבוניות – כל הכלים לצמיחה עסקית: סליקה, ניהול הוצאות, סנכרון לאתרי מסחר ועוד

invoice4u, חברת בת של משרד רואי חשבון זיו-שיפר ושות', היא חלוצת החשבוניות הדיגיטליות בישראל, כאשר החלה להציע את השירות אי שם ב-2004. במרוצת השנים נוספו למערכת החשבוניות כלים לניהול העסק ושירותים משלימים שהופכים את החיים של בעלי העסקים לקלים ונוחים יותר.
3 צפייה בגלריה
 טלי שיפר פרידלנדר, מנכ"לית invoice4u
 טלי שיפר פרידלנדר, מנכ"לית invoice4u
טלי שיפר פרידלנדר, מנכ"לית invoice4u
(צילום: יח"צ invoice4u )
כיום ניתן לקבל דרך Invoice4u שירותי סליקת אשראי בעמלת אטרקטיביות ועם האפשרויות המתקדמות והנוחות ביותר, כמו הוראת קבע, דפי מכירה, סליקה באפליקציה ועוד.
"כאשר אנחנו בוחרים את חברות הסליקה איתן אנחנו משתפים פעולה", אומרת שיפר פרידלנדר, "הסינון הקפדני נעשה לפי שני קריטריונים חשובים: הראשון הוא שירות מעולה, והשני הוא עמלת סליקה אטרקטיבית. ברוב המקרים, יותר זול ונוח לעבוד איתנו מאשר עבודה עם חברת חשבוניות דיגיטליות וחברת סליקה בנפרד". היתרון של עבודה מרוכזת, לדבריה, "הוא ש-invoice4u נמצאת בפרונט ומספקת את הפתרון מא' ועד ת', באחריות מלאה שלנו".
בנוסף, המערכת כוללת התממשקות למגוון כלי ניהול וצמיחה עסקית כמו מערכות דיוור, סנכרון לאתרי מסחר ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ Invoice4u )
"פיתחנו את השירותים והיכולות מתוך ראייה של ייעול תהליכים עבור העסקים והנגשה של פתרונות שבעלי עסקים צריכים ביום-יום", אומרת שיפר פרידלנדר. "השירות החדש שנמצא 'על האש' הוא ממשק ניהול מלאי, כך שיש למה לחכות. אנחנו אף פעם לא מפסיקים לשפר ולשכלל את המערכת ואת סל השירותים שלנו, בהתאם לצרכים העולים מהלקוחות".

חוויית משתמש ידידותית, מחיר נגיש ו-60 ימי ניסיון, כדי שתתחילו בראש שקט

מערכת לניהול חשבוניות, הוצאות והכנסות נשמעת כמו משהו מפחיד שקשה להתמודד איתו. בדיוק מהסיבה הזו, invoice4u עמלה רבות על ממשק משתמש ידידותי, בשפה שפונה לבעלי העסקים בגובה העיניים. שווה להיכנס ולהציץ.
כאשר מוסיפים לכך את שירות הלקוחות האנושי הצמוד, המחיר הנגיש לכל כיס ותקופת ניסיון מורחבת של 60 יום ללא עלות – אפשר לראות ש-invoice4u עושה הכל כדי לתת לבעלי העסקים בישראל זמן התאקלמות ראוי במעבר לעידן הדיגיטלי.
זה הזמן שלכם להצטרף לשאר העולם, ולהתחיל לצמוח. תנו ל-invoice4u לקחת אתכם יד ביד בדרך לשם.
לפרטים נוספים והצטרפות קלה ללא התחייבות, היכנסו>>