סיפורי היום

אורבך פורש, אבל לא סופית: "במצב הנוכחי, אינני חלק מהקואליציה". רה"מ בנט אמר לאחר מכן: "הממשלה לא מושלמת, האלטרנטיבה לא יותר טובה".
אלף שקל בגין נסיעה ללא קסדה: יוחמרו הקנסות לרוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים.
אישום: איש מילואים באמ"ן מסר ידיעות סודיות לנער, שפרסם אותן. קצין נוסף נעצר.
המטה ללוחמה בטרור החמיר הערב את אזהרת המסע לטורקיה. לפני כן ישראליות דיווחו מאיסטנבול: "מורידים פרופיל ולא מדברים בעברית".
ופרשה חמורה באגף המודיעין של צה"ל: שב"כ איתר ידיעות מסווגות שפורסמו ברשתות החברתיות, ובעקבותיהן נעצרו שלושה בני אדם - איש מילואים מאמ"ן, חייל בשירות סדיר ונער.

המשטרה אישרה: הגופה שאותרה - של הנעדרת ספיר נחום

12 ימים לאחר שנראתה לאחרונה, ובתום שעות ארוכות של המתנה, אישרו אחר הצהריים במכון לרפואה משפטית באבו כביר שהגופה שנמצאה אתמול באזור היישוב הבדואי איבטין שליד קריית אתא שייכת לנעדרת ספיר נחום (23). אל בית המשפחה בעכו הגיעה משלחת שוטרים בראשות מפקד המשטרה בעיר כדי למסור את ההודעה. הנוכחים פרצו בבכי, והאם סוזי קראה "למה רצחו לי את הבת?".
החשדות נגד מי שהיה בן זוגה, וולא רובין חלאילה, כבר הוחמרו לפני כן לחטיפה ולרצח, והלילה נעצר אחיו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. מעצר השניים הוארך מוקדם יותר היום.
בבית משפחת נחום בעכו קיבלו בצער עמוק ובבכי מר את הידיעה כי הגופה שנמצאה אתמול באזור קריית אתא היא גופתה של ספיר - שעקבותיה נעלמו לפני 12 יום. "למה רצחו לי את הבת?", אמרה האם סוזי בדמעות לשוטרים שהגיעו אחר הצהריים (שני) כדי למסור את הבשורה הנוראה.
1 צפייה בגלריה
בני משפחתה של ספיר נחום במכון לרפואה משפטית באבו כביר
בני משפחתה של ספיר נחום במכון לרפואה משפטית באבו כביר
בני משפחתה של ספיר נחום במכון לרפואה משפטית באבו כביר
(צילום: שאול גולן)

הגופה שאותרה - של הנעדרת ספיר נחום
(צילום: דוברות המשטרה )

מה צפוי מחר

מחר יתקיים המשך משפט תיקי האלפים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
כחלק משביתות המורים, הלימודים במחוז הצפון יתחילו מחר ב-10:00.

התחזית

מחר יהיה מעונן חלקית ומיום רביעי הטמפרטורות יחזרו לעלות בהדרגה ועומס החום יגבר. בסוף השבוע יהיה כבר חם הרבה יותר ולח מאוד בחוף.

מה חיפשו היום בגוגל?

יאיר נתניהו. בבית משפט השלום בתל אביב הציג ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את קו ההגנה שלו מול בני משפחת נתניהו שטענו שהוציא את דיבתם כשכינה אותם "חולי נפש". עדויות רבות עסקו בבנו של ראש הממשלה לשעבר.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

איך מתנהל המאבק במכירי השכירות מהשטח, מהם הגורמים לשינוי לרעה, מה הממשלה מנסה לעשות ועד כמה זה יכול להשפיע? להבין את שוק השכירות בפודקאסט החדשות היומי
רשימת "50 היפים והנכונים" לשנת 2022 נחשפה. איזו שחקנית קטפה את המקום הראשון ולמה הם "יפים ונכונים"?
כתב התרבות שלנו רן בוקר דיווח היום לראשונה כי אחרי ששולמו לו פיצויים של 9 מיליון שקל: רשת הציעה לליאור שליין לחזור למסך.
סיפורו של אוח עיטי שהקים קן בקבר ריק, סמוך לקברו של מטפל בבית החולים לחיות בר.