אילת היא עיר הנופש האולטימטיבית עם ים שלא נגמר ואלף אטרקציות, גם מהסוג הזוגי הרומנטי (מי אמר סתלבט על המים?) וגם כאלה שאפשר לעוף עליהן עם כל המשפחה. העיר שלא יודעת חורף היא ה-get away המושלם של הישראלים, שמבלים בה את חופשותיהם לאורך השנה כולה, ולא מפחדים ממעלות החום בקיץ. עיר החופש הגדול.
בשנה האחרונה נושבת רוח חדשה באילת. מלונות חדשים נבנים, קניונים ופארקים קמים, שפים שמאסו במירוץ ובתחרות של אזור המרכז מגיעים ומפיחים חיים בקולינריה המנומנמת שאפיינה את העיר בעבר. רוחות התחדשות נושבות בעיר ומביאות אליה שחקנים חדשים ומרגשים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: דפנה בראל)
אחת השחקניות המרכזיות בתהליך ההתחדשות הזה היא קולקציית מלונות בראון. מי שהביאה את מלונאות הבוטיק לתל אביב, ירושלים, קרואטיה ויוון עם מלונות אורבאניים בפריים לוקיישנים בעיצוב אדג'י וסטנדרטים של אירוח ותוכן יוצאי דופן נכנסה בקיץ 2022 לתחום מלונות הנופש עם שני מלונות חדשים באילת: בראון אילת הזוגי והרומנטי ומלון המשפחות בראון לייטהאוס אילת. בימים אלו מושק המלון השלישי, בראון רד סי המרהיב הפונה לזוגות ומשפחות כאחד.
כששואלים את קברניטי החברה החולשת כעת על כ-40 מלונות ברחבי העולם מדוע בראון הינה קולקציית מלונות ולא פשוט רשת, הם שמחים להסביר: "אין לנו שני מלונות זהים. לכל מלון ולכל אתר נופש שלנו יש וייב אחר, עיצוב אחר, השראה אחרת. כל מלון זוכה לתפריט בוקר מקורי משלו או מארח מסעדת שף שונה. לכל מלון יש קצב אחר ואפילו פלייליסט משלו. אתם מוזמנים להתאהב במלון אחד ולהפוך אותו לבית, או לבוא בכל פעם למלון אחר ולהנות מחוויית אירוח ושהיה שונה ומרעננת בכל פעם".

בראון אילת - יש זוגות בקהל?

בראון אילת, שהושק באפריל 2022 הוא מלון בוטיק מעוצב באווירה זוגית ורומנטי, סמוך לחוף הצפוני וצמוד לקניון ה"אייס מול". המלון עוצב בהשראת מיאמי סאות' ביץ' של שנות השלושים, עם פלטת צבעים של ורוד מעושן, גוונים טבעיים ודפוסי עלים טרופיים. במלון 84 חדרים ומיני סוויטות מעוצבות לזוגות או ל-3, בריכה גדולה ומפנקת בעיצוב חדש עם מפל מים ומסביב שלל מיטות וכורסאות שיזוף מפנקות, שלושה אזורי לאונג' נעימים בתוך המלון או בחוץ, ליד הבריכה, ארוחת אוכל עשירה ומקורית עם מאפים חמים מהטאבון הענק, תפריט סנאק בר לצהריים ליד הבריכה ועוד ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Max Kovalsky)
במלונות בראון אוהבים שיתופי פעולה עם שפים מובילים כמו מאיר אדוני ואייל שני, למשל. בימים אלו נפתח במלון הסניף החדש של המסעדה התל אביבית המצוינת צ'נה (CENA) עם תפריט איטלקי-תוניסאי של השף תומר אגאי (משחקי השף). קרודו של דג לבן עם שמן זית פרחוני וזרעי עגבניה, סלט סלקים עם ג'יבנה מטוגנת ובלסמי לבן ביוגורט של טמרה, ניוקי מהטאבון ברוטב בר בלאן עם תרד וגבינת המאירי, קצ'ו א פפה, פילה בר ים על ריזוטו ועוד מנות מגרות זורמות לשולחן מלוות ביינות משובחים וקוקטיילים מרעננים.
דרך אגב, יש לכם חבר שהולך על ארבע? אין צורך לבקש מהשכנים שישמרו עליו או לשבור את הראש ואת הכיס על פנסיון מפנק. במלונות בראון אוהבים כלבים ומארחים אותם עד 9 קילו בהודעה מראש וללא תוספת תשלום.

בראון לייטהאוס אילת - זמן משפחה

במרכז העיר אילת, מרחק כמה דקות נסיעה מהטיילת וחוף הים עומד לו בראון לייטהאוס אילת, מלון משפחות אולטימטיבי בקצב גבוה. לובי מרווח במיוחד, כזה שילדים אוהבים להתרוצץ בו וההורים אוהבים להתרווח על אחת מספות הקטיפה המזמינות וללגום קפה איכותי של נספרסו ממכונת הקפה העומדת לרשות האורחים 24/7; חדר אוכל ענק המגיש ארוחות בוקר וערב שופעות וטעימות לגדולים וקטנים, בריכה רחבת ידיים וסביבה מיטות שיזוף ופינות ישיבה משפחתיות טובלות בצמחיה טרופית שופעת, 152 חדרים וסוויטות המתאימים לאירוח משפחות קטנות וגדולות (עד זוג + 5!!!), ג'ימבורי לקטנטנים, PLAY ZONE לילדים ונוער עם המון משחקים מגניבים, חדר משחקים ובו שולחנות פינג-פונג וביליארד, סאונה יבשה ורטובה לשימוש חופשי ועוד ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Assaf Pinchuk)
רוצים להתפנק הרחק מצהלות הילדים? לכם מחכה במלון קומת פרימיום למבוגרים בלבד עם סוויטות זוגיות, בכל אחת סלון קטן, חדר שינה עם המיטה הכי מפנקת בארץ, דק שיזוף פרטי עם נוף משגע של הרי אדום וגולת הכותרת: מרפסת רומנטית עם אמבט זרמים זוגי ופינת ישיבה בה ניתן להנות מארוחת בוקר באווירה אינטימית ושקטה.
ממש מול המלון, במקום בו פעל בעבר שדה התעופה של אילת מוקם בימים אלו פארק הטרמינל, 150 דונם של פארק ציבורי, רשת שבילים והצללות, מתחם הופעות ופסטיבלים, שוק אוכל, מרכז תרבות עירוני ולא פחות מ-17 אטרקציות, ביניהן גלגל ענק, כדור פורח, בריכת גלים לגולשים ועוד ועוד. יש למה לחכות.

בראון רד סי - הילד החדש בשכונה

בימים אלו נפתח להרצה בראון רד סי, המלון השלישי והחדש של בראון באילת. המלון ממוקם במרכז העיר, צמוד לפארק בנימין המוריק, מרחק כמה צעדים מקניון שבעת הכוכבים המפואר שיפתח בקרוב.
המלון, שנקרא עד לאחרונה סנטרל פארק עבר שיפוץ נרחב ועיצוב מחדש בהשראה מדברית. זאת ניכרת בפלטת צבעי האדמה והחול, בשימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, פשתן, עור, קש ונצרים, באלמנטים כמו קקטוסים ודקלים הפזורים ברחבי המלון, חיפויי קירות מצוירים ביד אמן, שטיחים קלועים וארוגים ועוד ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Max Kovalsky)
המלון מציע 167 חדרים וסוויטות, רבים מהם עם דלתות מקשרות להפרדה אידיאלית בין חדרי ההורים לילדים, בריכה רחבת ידיים ולצידה בריכת קטנטנים מקורה, פינת זולה בבריכה עם מיטות אפיריון ענקיות וערסלים, סנאק בר, חדר חברה עם שטיחים רכים ושפע כריות לרביצה או משחקי חברה, חדר כושר ענק ומצויד, ג'ימבורי לקטנטנים, GAME ZONE לנוער ומסעדה מרווחת ושטופת אור המציעה ארוחות בוקר וערב עשירות ממטבחו של שף המלון.
בקרוב ייפתחו במלון מתחם ספא מרהיב ואולם אירועים וכנסים אינטימי ומעוצב.

בראון - מביאים את תל אביב לאילת

ממלון הבוטיק האורבני הראשון בתל אביב ועד למלונות הנופש והריזורטים בחופי יוון - קולקציית מלונות בראון מזמינה אתכם לעולם של חוויות, של עיצוב ולייפסטייל בוייב של חופשה בלתי נשכחת.
קולקציית המלונות הבינלאומית מציגה את בשורת מלונאות הבוטיק החדשה: עדכנית ותוססת, מעוצבת ומסוגננת.
כל מלון בקולקציה מעניק חוויה ייחודית ואותנטית משלו, מוקפדת ומחוברת לאוירת המקום. בין אם בתל אביב, ירושלים, אילת ואתונה או בחופי יוון, קפריסין או קרואטיה - החווייה ה"בראונית" לוקחת את אורחיה למסע ייחודי ומפנק ממנו לא ממהרים לחזור.
המוטו של בראון מהמלון הראשון ועד לריזורט האחרון הוא שמלון הוא לא רק מיטה לישון בה בעיר זרה, מזמינה הקולקציה את אורחיה לבילוי בלתי נשכח בברים האופנתיים ובמועדוני האנדרגראונד התוססים, במסעדות השף בהובלת השמות הכי חמים בעולם הקולינריה (אייל שני, מאיר אדוני, תומר אגאי…), במתחמי הספא המפנקים ובאולמות האירועים והכנסים האלגנטיים.
עם עיצוב יוצא דופן, מיקומים מרכזיים בעיר, מסעדת שף שמגיעה לאילת היישר מלב הסצינה הקולינרית התל אביבית, חדרים מפנקים, שירות אישי וקשוב וסטייל שאין שני לו, מלונות בראון מפיחים חיים חדשים בחוויית האירוח בעיר הנופש של ישראל, וזוהי רק ההתחלה לה לה.

הגענו לשורה התחתונה: כמה זה עולה לנו?

בשלוש מילים? לא מה שחשבתם. מלונות בראון מביאים גם את המחירים של תל אביב וירושלים לאילת, ותמיד תמיד תמצאו באתר המלונות חבילה מגניבה ומשתלמת או מבצע שאי אפשר לסרב לו.
קחו למשל את מבצעי האביב שמחכים לכם ממש עכשיו באתר: לילה שלישי מתנה במלונות בראון באילת, ובנוסף 15% הנחה על כל המלונות בישראל, למזמינים עד ה-30 ביוני + 5% הנחת אתר, גם באמצע השבוע וגם בסופ"ש! (ללא כפל מבצעים). למה אתם מחכים?