בזמן שכולנו היינו בסגר ובמגבלות, TikTok זינקה לשיאים חדשים והעלתה חיוך אצל כל מי שהשתעמם ובילה את רוב הזמן בביתו. מחקר של חברת Kantar מגלה ש-67% מהקהל שנמצא ב-TikTok הם מעל גיל 25 מה שמוכיח שקהל היעד של הפלטפורמה הוא לא רק Gen Z.

הטרנד לא עוצר אצל המשתמשים - TikTok כובשת גם את המפרסמים והמותגים בישראל

TikTok התפרסמה אמנם בעקבות קטעי וידיאו של ריקודים ואתגרים אישיים, אבל מאז התפתחה לפלטפורמת תוכן ובידור הרבה יותר רחבה עם מגוון עולמות תוכן החל מבישול, דרך עיצוב וצילום ועד טיפים לניקיון הבית או ניהול פיננסי.
TikTok היא פלטפורמה המבוססת על חוויה של גילוי שבה חברי הקהילה מגלים בה מוצרים ומותגים חדשים בכל יום.
טירוף הקניות של TikTok הוליד אפילו האשטג משלו, #TikTokMadeMeBuyIt, שהגיע כיום כבר למעל 5 מיליארד צפיות עם מוצרים כמעט מכל קטגוריה, החל מתה ירוק ועד הלבשה והנעלה.
המשתמשים של TikTok פועלים בעקבות ההשראה שקיבלו או מוצר שנחשפו אליו: כרבע מהמשתמשים רכשו מוצר כתוצאה מחשיפה בפלטפורמה. מתוך אותן רכישות, 71% היו לא מתוכננות, מה שמראה עד כמה התוכן בפלטפורמה מעורר הנעה לפעולה.
הקהילה הגדולה והמעורבת של TikTok, הרגש החיובי בו הם נמצאים (81% מחברי הקהילה מעידים שהסיבה מספר אחד לשימוש בTikTok היא שיפור מצב הרוח) ואלגוריתם הייחודי, הפכו אותה לפלטפורמה בה מותגים יכולים למנף את עצמם ולהגיע למעורבות אותנטית עם קהל היעד ותוצאות עסקיות הגבוהות יותר מכל פלטפורמה אחרת.
בנוסף, בגלל חווית ה-sound on (הסאונד מופעל אוטומטית בפתיחת האפליקציה) TikTok היא פלטפורמה של First screen, והמשתמשים בה נמצאים בקשב גבוה כיוון שאינם משתמשים במסכים אחרים במקביל, גם כאשר מדובר בתוכן פרסומי.
התוצאות המעולות שהמפרסמים מדווחים עליהם, הן תוצאה של מגוון כלים ייעודיים שניתן למצוא ב-TikTok המשפרים את הביצועים באמצעות חיבור בין מוצר, קהילה חזקה, פנייה מותאמת אישית, אופטימיזציה, קריאייטיב חכם ועוד המון כלים נוספים.
כדי לעזור לכם להבין את הכלים והיכולות של TikTok, אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקמפיינים של מותגים מקטגוריות שונות אשר שהצליחו להפיק את המקסימום מהפלטפורמה ולהגיע לתוצאות מרשימות. בקרוב אצלכם?

ג'יימס אלן (James Allen) – פרסום Native עם הטבה ייחודית לקהילת המשתמשים

חברת התכשיטים ג'יימס אלן השיקה קמפיין שהציג את טבעות האירוסים שלה, עם קריאייטיב ייעודי המבוסס על טרנד פופולארי בקהילה ושימוש במאפיינים המוכרים של TikTok כמו וויס אובר וטקסט, כדי להשתלב באופן טבעי פלטפורמה. הקמפיין זכה ליותר מ-15 מיליון צפיות, 175,000 לייקים, ואלפי שיתופים עזרו להפיץ את הבשורה ברחבי TikTok. החלק הכי חשוב - העלות לחשיפה (CPM) והעלות לקליק (CPC) היתה נמוכה ב-66% מפלטפורמות חברתיות אחריות, והעלות לפעולה (CPA) היתה נמוכה ב-12%.

מייבלין ניו יורק (Maybelline New York) - מהלך עם יוצרי תוכן שהוביל לתוצאות מפתיעות

מותג האיפור מייבלין מבית לוריאל, חיפש לחזק המותג בקרב קהל ה-Gen Z מתוך ההבנה שהפרסומות הכי טובות ב-TikTok כלל לא נראות כמו פרסומות.
הם חברו ל-3 יוצרות תוכן מתחום האיפור ויחד איתן יצאו במהלך קידום תוכן בפורמט ה Top View ל-3 מוצרי דגל של המותג עם סאונד ייעודי שנוצר עבור המהלך. המהלך הוא דוגמא מעולה לתופעת #TikTokMadeMeBuyIt ולכוח הפלטפורמה להשפיע ולשנות התנהגות צרכנית, כי מה שמתחיל בTikTok מקבל מהר מאוד ביטוי גם בנקודות המכירה.
השפתון Matte INK הפך לשפתון הנמכר ביותר בישראל עם עלייה של 6.5% בנתח שוק. IAR concealer חיזק את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריה עם עלייה של 7.1% בנתח שוק (ע״פ נילסן)
והמסקרה Lash Sensational עלתה ב49% במכירות בשבוע שבו קודם התוכן ו190% עלייה במכירות ביחס לחודש קודם. גם במדדי המותג מייבלין זכו להצלחה גדולה עם עלייה של 35% במודעות ו54% באהדה למותג בעקבות המהלך.

טיילור ברנדס (Tailor Brands) – מפצחים בהצלחה B2B בTikTok

Tailor Brands פעל באסטרטגיה דואלית המשלבת עבודה עם קריאייטורים ליצירת תוכן ייעודי ומותאם לפלטפורמה שקודם בפורמט ה Spark Ads ועבודת user acquisition מאסיבית להניע המרות. השילוב הביא לתוצאות מעולות עבור המותג עם 10.5% אחוז המרה להרשמה באתר, עלייה ב9% בשימוש בקופון ייעודי, ו12% עלייה ב-Organic uplift.

בייטרו לאבס (Bytro Labs) – גם בגיימינג TikTok היא הצלחה מסחררת

חברת בייטרו לאבס, המפתחת משחקי וידיאו, הריצה קמפיין עבור אחד המשחקים שפיתחה, עם הצגת חלקים מתוך המשחק וקריינות מושכת ברקע. המיקומים שנבחרו הותאמו לקהילת חובבי הגיימינג, והתוצאות? 69,000 נרשמים חדשים ששילמו 76% יותר מהממוצע בתוך המשחק, ועלות נמוכה ב-70% לכל התקנה (CPI).
לסיכום, המותגים שהוצגו יצרו בהצלחה תוכן שהרגיש טבעי בחוויית המשתמש האותנטית של TikTok, וניצלו את הכלים שפותחו על ידי TikTok לשיפור משמעותי בביצועים.
זה הזמן לגלות את כל הכלים המתקדמים ביותר של TikTok ולהרים קמפיין ויראלי ואפקטיבי, בפלטפורמה הכי חמה בעולם הדיגיטלי.
למידע נוסף על כל מה שחדש ב-TikTok הירשמו לניוזלטר שלנו >>>>