התקופה המאתגרת שעוברת על כולנו, המגפה העולמית, אורח החיים האינטנסיבי שאנו מנהלים, מאופיינים כולם במודעות הולכת וגוברת לבריאותנו ולבריאות היקרים לנו, מגמה עולמית שכולנו מצטרפים אליה -מזון בריא ולא מעובד, העדפת פחמימות מלאות, נשנושים בריאים, מעוט בצריכת מוצרים עתירי סוכר, צריכה של מזון בריא, סימון מוצרי המכילים מרכיבים הנחשבים כלא בריאים ואף תורים לרופאים הטובים ביותר, כל אלה הם חלק ממהפכת הבריאות שאנו חווים בימים אלו, מגמה חיובית שהולכת ומתעצמת. מגמה זו מואצת גם בשתייה שאנו צורכים – העדפת המים, המרכיב החשוב ביותר לגוף האדם על פני משקאות ממותקים, והמים צריכים להיות טעימים ואיכותיים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: שי יחזקאל)

איכות המים בישראל טובה - עד ההגעה לצנרת הביתית

לפני הכל, חשוב להגיד שהמים בישראל טובים לשתייה ועומדים בתקנים המבטיחים את האיכות שלהם. המים המגיעים אלינו מפוקחים על ידי מקורות ומשרד הבריאות, והם נדגמים ועוברים בדיקות לאורך המסלול שלהם - עד להגעה אל הצנרת הביתית, שם הם עוברים להיות באחריותנו.
כאן מתחילה בעיה משמעותית - חלק מהצינורות מחלידים עם השנים, לעתים הם פגומים, לפעמים הבטון סביבם מתפורר. התוצאה עלולה להיות חדירה של מזהמים ופגיעה משמעותית באיכות המים שכל בני המשפחה שותים מידי יום.
המים בצינורות עלולים להכיל מזהמים מיקרוביולוגיים, כגון חיידקים שונים. בנוסף, הם עלולים לצבור משקעי מתכות כבדות, הגורמות לנזקים בריאותיים בכמויות גבוהות. עוד מזהמים שעשויים למצוא את דרכם אל המים של כולנו: מזהמים ממקור חקלאי או תעשייתי (כגון חומרי הדברה) ומזהמים משימוש ביתי כגון תרופות והורמונים.
וכמובן הטעם, רשויות המים מוסיפות כלור למים על מנת להבטיח שהמים יהיו בטוחים מבחינה מיקרוביולוגית. לכלור יש טעם לוואי ולכן עלול להתווסף טעם לוואי גם מהצנרת הישנה, ואף פגיעה בצלילות המים והצטברות חומרים. כל הורה יודע שאם הילדים לא אוהבים את הטעם של המים - הם שותים הרבה פחות.
אז איך דואגים לפתרון הבעיה? הכירו את tami4maze מטהר המים היחיד בישראל בדרוג 5 כוכבים שנבדק ועמד בסטנדרט ה- NSF
3 צפייה בגלריה
(צילום: שי יחזקאל)

מטהר המים היחיד שיבטיח שתשתו תמיד מים איכותיים וטעימים

מומחים מכל העולם מכירים בכך שחלק גדול מהפגיעה באיכות המים מגיעה בשלב האחרון של המסע שלהם, ולכן נדרש לטפל ולטהר את המים שאנחנו שותים. ברי המים של תמי4 הם היחידים המצוידים במטהר המים המתקדם בעולם, tami4maze, המטהר שמבטיח טיהור וסינון בפני טווח רחב של מזהמים העלולים להיות במים. המטהר מטפל ב-5 קטגוריות של מזהמים אפשריים במים, מזהמים מיקרוביולוגיים, מתכות כבדות כגון עופרת וכספית, זיהומים ממקורות חקלאיים ותעשייתיים, מזהמים הנובעים משימוש ביתי בחומרים שונים, וחלקיקים המשפיעים על הצלילות והטעם של המים.
בנוסף, המטהר שומר על הרכב המינרלים החיוניים הנמצאים במים, כמו סידן ומגנזיום החשובים במיוחד עבור ילדים ובוגרים, ומעורבים בבניית רקמות ותאים, מניעת השמנה, שמירה על משקל גוף תקין, שמירה על לחץ דם תקין.
את תהליך הטיהור המתקדם משלימה נורת ה-UV של תמי4, אשר משלימה את תהליך הטיהור של מטהר המים tami4maze ומבטיחה מים טהורים- הכל על מנת להבטיח את השקט הנפשי שבני המשפחה שותים מים טעימים ואיכותיים

הלב של כל מכשיר תמי4 – כך תוודאו שהילדים שותים יותר מים

ברי המים תמי4 הפכו לסטנדרט של נוחות במשקי הבית של ימינו - מים קרים וחמים בלחיצת כפתור, התאמה אישית של טמפרטורה וכמות המזיגה לכוס, מים מוגזים בבר המים tami4BubbleX ואפילו אפליקציה לשליטה במכשיר מרחוק בסדרת ברי המים החדשה tami4edge. המים הטעימים והאיכותיים של תמי4 עוזרים למשימה חשובה במיוחד בבית – לגרום לילדים (ולכל בני המשפחה) לשתות יותר מים, לאורך כל היום.
לצד כל המאפיינים הנוחים והמפנקים, נמצא הלב של בר המים- מטהר המים tami4maze, המציע את טכנולוגיית טיהור המים המתקדמת בעולם. מטהר המים maze נבדק ועמד בסטנדרט ה-NFS, תקן אמריקאי מהמחמירים בעולם לטיפול במים, המבטיח טיפול אופטימלי במזהמים הקריטיים שעלולים לחדור למים שלנו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עידו לביא)
היום ברור יותר מתמיד - לא כל מסנן מים יודע לטפל במזהמים שעלולים להצטבר במים שלנו רגע לפני שהם מגיעים לברז. רובם של מסנני המים הקיימים בשוק מטפלים רק בטעם, אולם אינם מטפלים במזהמים נוספים כפי ש-maze עושה. רק tami4maze בבר המים תמי4 שלכם יכול להבטיח מים איכותיים וטעימים יותר, בדיוק כמו שאתם רוצים לכם ולמשפחה שלכם.