מוגש מטעם משכן ובניין
העיר באר שבע מתפתחת בקצב מסחרר ומציעה הזדמנויות עסקיות ייחודיות. כחלק מתנופת הפיתוח והפיכתה למטרופולין הדרומית של מדינת ישראל, עלה בשנים האחרונות הביקוש לנדל"ן למשרדים ברמה גבוהה, כאשר חברות וגופים ציבוריים מחפשים להקים מרכזי שירות ופעילות, משרדים, מטות והנהלות במרכז העסקי והאזרחי של באר שבע.
בימים אלה הולכת ומושלמת הקמתו של בניין משרדים חדשני, יוקרתי ומסקרן - 'רוטשילד 26', מבית חברת משכן ובניין, בצומת הרחובות הראשיים דרך חברון ורוטשילד, המהווה חלק מהתחדשות אזור המלאכה הוותיק 'הנגרים' בבאר שבע.
מיקומו האטרקטיבי בלב הרובע העסקי של העיר ובסמוך למוסף התחבורה הראשי של העיר, יחד עם סטנדרט הבניה הייחודי, מבטיחים להפוך את המתחם החדש לאופציה אטרקטיבית עבור חברות המחפשות משרדים ברמה בינלאומית.
3 צפייה בגלריה
משכן ובניין באר שבע
משכן ובניין באר שבע
(snapsho cohen studio)
מיקום אסטרטגי, תכנון חדשני וניהול איכותי
פרויקט 'רוטשילד 26' משתרע על פני 55,000 מ"ר בשני מבנים: מבנה אחד בגובה 11 קומות (אשר ישרת את מכבי שירותי בריאות), ומבנה שני בגובה 14 קומות, בו כל קומה כוללת כ-2,100 מ"ר. בנוסף, לבניין מחובר מבנה חנייה עילי, לרווחת העובדים והמבקרים.העיצוב האדריכלי הייחודי, של משרד האדריכלים פישר אלחנני, בשילוב סטנדרטים גבוהים של בניה ירוקה, יוצרים סביבת עבודה בחללי עבודה מרווחים, יעילים, נוחים ומודרניים.
הבניין תוכנן והוקם מתוך התאמה לסביבה האקלימית, לרבות התקנה של מערכת מיזוג VRF לכל חברה, אשר תפעל באופן עצמאי, בשליטה ובבעלות עצמית. מיקומו של הפרויקט בלב רובע העסקי המתחדש של העיר, על דרך חברון, מעורקי התחבורה החשובים בעיר, מרחק הליכה מתחנת רכבת מרכז, התחנה המרכזית, וממרכזי הקניות ביג, ומצידו השני עיריית באר שבע ומוסדות נוספים, הופכים את הבניין לאטרקטיבי עבור מגוון חברות וגופים.
בימים אלה נבחנות החברות שינהלו את הבניין, על פי סטנדרט איכותי, יוקרתי ויעיל, במודל חדש של ניהול בנייני משרדים.
אחד מהגופים שהצטרפו לפרויקט הוא קופת החולים מכבי שירותי בריאות, אשר תרכז בבניין את כל השירותים הניתנים לקהל מבוטחיה, לרבות רפואת מומחים, מכונים רפואיים מתקדמים, מוקד לרפואה דחופה ושירותי רפואה משלימים (מכבי טבעי, מכבידנט, מכבי פארם ורשת האופטיקה 'קשר עין'). לקוחות מכבי ייהנו מכניסה עצמאית לבניין, במנותק מהמבנה הראשי. בין החברות הנוספות שכבר שריינו לעצמן מקום בפרויקט 'רוטשילד 26', ניתן לציין את כלל ביטוח שתפתח בבניין את מרכז השירות (Call center) הגדול של החברה, מכון מאר לאבחון רפואי ואורבן פלייס, מותג מוביל לחללי עבודה ומשרדים.
3 צפייה בגלריה
משכן ובניין
משכן ובניין
מרכז העסקים של באר שבע
(משכן ובניין)
שוק הנדל"ן לעסקים ושירותים בדרום לוהט - ומייצר הזדמנויות חד פעמיות
'רוטשילד 26' הוא אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת משכן ובניין, אחת מהחברות הצומחות והמובילות בעולם הנדל"ן באזור הדרום. מאחורי הקבוצה היזמית עומדים היזם יוסי איטח, שאול נעמן ודני כהן מקבוצת מחסני השוק, בליווי משפטי של משרד עורכי הדין כהן-ערב. בשנים האחרונות הובילה החברה פרויקטים רבים למגורים בבאר שבע ובנגב והפכה לשחקן שמשמעותי בתחום הנדל"ן.
לאחר שנים של מחסור בנדל"ן איכותי לעסקים ושירותים בדרום, נראה כי בשנים הקרובות צפויות להבשיל יוזמות חדשות ומסקרנות במיוחד. לכן, לחברת משכן ובניין ברור כי רק פרויקט ייחודי, בסטנדרט בנייה ופיתוח ברמה בינלאומית, וניהול מוקפד - יצליח לספק את המענה הנדרש בתחום.
יתרה מכך, בניגוד לפרויקטים אחרים, השטחים של 'רוטשילד 26' מוצעים למכירה בתור קומה שלמה או מחציתה לכל הפחות, על מנת למנוע מצב של ריבוי עסקים, קונים ושוכרים באותו בניין, מה שעלול להביא ירידת ערכו ומצב תחזוקתו. עם זאת, ניתן להגיע להסכם שכירות עם אופציה לרכישה בתום התקופה, כאשר הריבית תרד, ובכך להבטיח מחיר אטרקטיבי כבר היום.
3 צפייה בגלריה
משכן ובניין באר שבע
משכן ובניין באר שבע
(snapsho cohen studio)
פרויקט צופה עתיד - הנגב צפוי לרשום תנופה משמעותית
השלמת מעבר בסיסי צה"ל דרומה, בדגש על יחידות העילית במודיעין ובתקשוב לבאר שבע וסביבתה, צפויה להביא לתנופה כלכלית משמעותית לאזור כולו. חברות ומשקיעים צפויים לפתוח מרכזים, שירות ועסקים בבאר שבע ובנגב.
לצד זאת, תעשייה ביטחונית מתפתחת בבאר שבע, פארק ההייטק המצליח, בית החולים שיבא העתידי, בית חולים אסותא שבנייתו מסתיימת בימים אלו והשקעות חסרות תקדים בפיתוח בתשתיות הציבוריות – הופכים כולם את פרויקט 'רוטשילד '26 לגורם חשוב ורלוונטי במרחב העסקי.
חברות, יזמים ועסקים שרואים עצמם שותפים לתנופה, ייראו בפרויקט רוטשילד בית עבורם.
'רוטשילד 26' מזמין חברות מכל מגוון התחומים להצטרף לתנופה ולקחת חלק מהעתיד של האזור. עבור מי שמחפש משרדים יוקרתיים, סביבת עבודה חדשנית ואפשרות להיות חלק מקהילת עסקים דינמית - פרויקט 'רוטשילד 26' מבית משכן ובניין הוא המקום בשבילכם.

פורסם לראשונה: 15:44, 22.09.24