תשכחו את כל מה שידעתם על הביטוח המקיף לרכב. בחברת כלל ביטוח פיננסים השיקו לאחרונה את המסלול הייחודי "כלל BEHAVE" באפליקציית "הלחצן של כלל", שמשנה לחלוטין את כללי המשחק.
"כלל BEHAVE" מאפשר ללקוחות להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב, ולקבל הנחה משמעותית של עד עשרות אחוזים נוספים עבור איכות הנהיגה וכמות נסועה.
איך זה עובד? הנהג מתקין את אפליקציית "הלחצן של כלל" ומצטרף לכלל BEHAVE באמצעות הטלפון החכם האישי, ולא נדרשת התקנה נוספת של מכשור פיזי ברכב.
כשהנהג נכנס לרכבו, הממשק מתחבר ל־ Bluetoothשל הרכב ומודד את כמות הנסועה (קילומטראז'), ובעיקר את איכות הנהיגה של הנהג בכל הקשור למהירות, בלימות פתע, סיבובים חדים, עקיפות מסוכנות, עיסוק בסלולרי בעת הנהיגה ועוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)





שקלול כל אלה יחד בסוף כל חודש, קובע את גובה ההנחה החודשית שישלם הנהג (אם בפוליסה רשום יותר מנהג אחד ועד תקרה של שלושה נהגים – ישוקלל הציון של כולם). נהיגה זהירה מזכה בהנחה משמעותית של עד עשרות אחוזים מדי חודש!
כולנו עדים למצב הקשה בכבישי הארץ ומבלים הרבה מאוד שעות על הכביש. מספר כלי הרכב שזינק בשנים האחרונות, הביא ליצירת פקקים אינסופיים, לנהגים עצבנים ולעלייה בהיקף תאונות הדרכים. משבר הקורונה והחשש מהדבקה תרמו אף הם את חלקם בכך שהפחיתו דרמטית את השימוש בתחבורה ציבורית לטובת הרכב הפרטי. אלה לצד גורמים נוספים, דרבנו את אנשי כלל ביטוח ופיננסים לסייע במלחמה בתאונות, והתוצאה הינה מסלול "כלל "BEHAVE. נהגים זהירים מתמידים עולים בסולם הדרגות באפליקציה, ויכולים לזכות בהנחה נוספת בעת חידוש הפוליסה במסלול זה, ובכל מקרה, נהגים שנהיגתם אינה מוקפדת לא ייקרו לעצמם את מחיר הפוליסה. לא פחות מכך, מדובר בהזדמנות נדירה להכשיר נהגים צעירים, שרק קיבלו רישיון נהיגה וסיימו את תקופת הליווי, או לאמן לנהיגה זהירה נהגים ותיקים ומנוסים. המטרה היא רק להוזיל את מחיר הביטוח ולעודד נהיגה זהירה, ובכל מקרה מחיר הפוליסה אינו מתייקר.
ואכן, כאשר נהגים יכולים להשפיע על הסכום החודשי שהם משלמים לביטוח המקיף, זוהי צרכנות נבונה בהתגלמותה.
2 צפייה בגלריה
עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים
עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים
עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים
(צילום: סיון פרג')
"'כלל BEHAVE' הוא תוצר של מחשבה והשקעה רבה. כיצד אנו כחברת ביטוח ותיקה ומובילה בענף, ממנפים את החוזקות שלנו בתחום ביטוחי הרכב בישראל, ומעודדים תרבות נהיגה בטוחה וזהירה יותר בקרב הציבור, בין היתר על ידי מתן תגמול משמעותי במחיר הביטוח", מסבירה עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים, ומוסיפה: "יצרנו מסלול ייחודי, הנגיש באפליקציית 'הלחצן של כלל', והמאפשר למבוטחינו לעקוב בקלות אחר איכות הנהיגה שלהם, ללמוד ולהשתפר כל העת, וגם ליהנות מחיסכון של עד עשרות אחוזים בפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב".

הזהירות משתלמת

מסלול "כלל BEHAVE" הוא ללא ספק WIN-WIN בתחום ביטוחי הרכב ממספר סיבות. ראשית האחריות לגובה ההנחה בפרמיה נמצאת בידי הנהג עצמו – אם הקפיד על נהיגה לפי כללי הדרך והזהירות, הוא ישלם הרבה פחות, ואם הקפיד פחות – ישלם פרמיה רגילה. בכל מקרה המסלול אינו קונס את הנהג, ולכן אין כל סיכון בהצטרפות לפוליסה. כמו כן, באפשרות כל מבוטח לקבל פירוט על אופן נהיגתו על מנת לשפר את הנהיגה ולשלם הרבה פחות. במידה ומדובר במספר מבוטחים תחת אותה פוליסה, כל נהג יכול לעיין רק בפרטי נסיעותיו שלו מתוך רצון לשמור על הפרטיות. במקרה של תאונה, החיישנים באפליקציה מאותתים לחברת כלל ביטוח ופיננסים, ומוקד ייעודי הפועל 24/7, יוצר מיד קשר עם הנהג ומברר, בין היתר, אם צריך לשלוח גרר, אם הנהג זקוק להסעה במונית הביתה, או חלילה נדרש פינוי באמבולנס לבית החולים. "כלל BEHAVE" אף מקנה הטבות שוות נוספות, למשל ביטול ההשתתפות העצמית, בהתאם ובכפוף לתנאי הפוליסה.
המסלול מיועד לכלי רכב עד 3.5 טון החל משנתון 2012, שבהם קיים חיבור ל־Bluetooth, וכן לבעלי טלפון חכם התומך ביישומון "הלחצן של כלל", עד שלושה נהגים לרכב, בני כל הגילים. ניתן להוסיף נהג זמני, בהתאם לתנאי החברה. ניתן להתחיל וליהנות מכל ההטבות לאחר רכישת הפוליסה ובדיקת עמידה בתנאי המסלול, התקנת האפליקציה על ידי כל הנהגים הנקובים בפוליסה והשלמת תהליך רישום ראשוני, הכולל הזדהות קצרה וקישור של הטלפון ל־Bluetooth של הרכב.
"כלל BEHAVE" מוצע בימים אלה לחודש התנסות חינם (ללא כיסוי ביטוחי) כדי שהמשתמשים יוכלו לחוות את המוצר החדש. הורידו עוד היום את אפליקציית "הלחצן של כלל" לטלפון החכם שלכם, ותוכלו לבדוק איזה מין נהגים אתם. בשורה התחתונה, פוליסת "כלל BEHAVE" מעודדת נהיגה איכותית וזהירה בשילוב של חיסכון כספי הביטוח שלכם, כדי שאת אלו תוכלו להשקיע בחוויות האמיתיות של החיים.