קרוזים חובקי עולם על אוניות חברת NCL
רגע לפני עונת הקיץ ובמבט אל עונת החגים, הישראלים מזמינים בימים אלו את החופשה הבאה שלהם. אחד מסוגי החופשות הפופולאריים ביותר, שמיליוני ישראלים כבר בחרו, הוא קרוז על אוניית קרוזים שמציעה נופש מושלם בסטנדרט גבוה ומוקפד עד הפרטים הקטנים. כדי לתת לכם הצצה אל מה שמחכה לנופשים בקרוז, אספנו את כל החוויות והאטרקציות על גבי הסיפון של אוניות חברת NCL, המופעים החדשים ביותר שתוכלו לראות באוניות וחוויית הקולינריה המגוונת.
לא מפסיקים לחדש - יעדים חדשים בכל שנה
NCL (נורווג'ן קרוז ליין) חברת קרוזים אמריקאית מהוותיקות והידועות בעולם, ממשיכה להגיע בכל עונה ליעדים חדשים ומרגשים, אקזוטיים וקלאסיים, כדי להמשיך ולהציע ללקוחותיה את החופשה המרתקת והמהנה ביותר. הים התיכון, אירופה הקלאסית, סקנדינביה והפיורדים, האיים הקריביים ואפילו אלסקה - כל אחד יכול למצוא את היעד המתאים לו באחד מהקרוזים של NCL.
3 צפייה בגלריה
אוניות NCL
אוניות NCL
אוניות NCL
(יח"צ)
לא מפסיקים לפנק - ארוחות שף מסביב לשעון
חוויית הקרוז מתחילה עבור רבים בהיצע הקולינרי. תכנית Freestyle Dining של NCL מאפשרת לאורחים לאכול היכן ומתי שהם רוצים – אין זמני ארוחות קבועים או הושבה מראש, כך שכל אחד יכול לקחת את הזמן לפי הקצב שלו.
מעבר לכך, כל אוניות החברה מציעות תפריטים מוקפדים במספר חדרי אוכל, בופה ומגוון אפשרויות ל'נשנוש' תוך כדי פעילות על הסיפון. מיקומים אלו פתוחים לארוחת בוקר, צהריים וערב, ללא עלות נוספת.
עבור מי שמחפש את הדובדבן שבקצפת, האורחים של NCL יכולים לבחור במגוון מסעדות קונספט מרגשות ברמה הגבוהה ביותר – מקסיקני, דגים, יפני, תאילנדי, מסעדת סטייקים ברזילאית ועוד.
באוניות של NCL אפשר למצוא עד 21 (!) אפשרויות הסעדה וקולינריה בכל רחבי הסיפון, ואתם מוזמנים לבחור את הארוחה המושלמת עבורכם.

3 צפייה בגלריה
אוניות NCL
אוניות NCL
אוניות NCL
(יח"צ)
רוגע ללא הפסקה - הספא זוכה הפרסים של NCL יחזיר אתכם מהחופשה באנרגיות חדשות
ספא Mandara, הפועל על סיפון כל האוניות של NCL, נבחר בתור הספא הטוב ביותר בהפלגות על ידי World Spa Awards. הספא מציע חוויית Self-care ברמות חדשות: טיפולי פנים, עיסויים, טיפולי דיקור, אבנים חמות, פילינג ועוד. סוויטה תרמית למבוגרים בלבד כוללת סאונות, בריכות עם זרמים טיפוליים וחדרי טיפולים. סלון היופי של האוניות מאפשר לאורחים לחזור מהשייט רעננים וזוהרים מאי פעם. ניתן להזמין מראש טיפולי ספא כדי לשמור על נפש בריאה עוד לפני תחילת השייט.
בילוי ללא הפסקה - בידור ברמה של ברודווי ואטרקציות לכל המשפחה
עם רדת הערב, לאחר שהאורחים חוזרים מסיורים מרתקים ביעדים, המסך עולה. הקרוזים של NCL כוללים מופעי בידור זוכי פרסים, החל ממיוזיקלס עטורי פרסים כמו 'נערי ג'רזי' וביטלג'וס, ועד מופעים מרגשים כמו Burn the Floor ומוזיקה חיה.
בנוסף, האורחים מוזמנים למסיבות בריכה מטורפות ומופעי הסטנדאפ לערב של צחוק והנאה. הקזינו הוא עוד אפשרות לבילוי של ערב – אולי הפעם תצאו המרוויחים הגדולים של האונייה.
האטרקציות לילדים ולכל המשפחה לא יפסיקו להפתיע אתכם - בין היתר, אחת מאוניות הקרוז של NCL כוללת את מסלול מרוצים בן כמה קומות, הגדול ביותר על הים. בפארק המים שעל הסיפון תמצאו מגלשות מים מיוחדות ופעילויות מגוונות לצידי הבריכה. הילדים לא יפסיקו לעלות ולרדת במגלשות, בזמן שהמבוגרים יכולים לקרוא ספר לצד הבריכה וליהנות מהבריזה מהים.
הילדים של NCL נהנים ממועדון הילדים, פעילויות מותאמות גיל ואיכותיות, החל מפעילות לפעוטות ועד משחקי ארקייד ומסיבות לבני נוער. עוד בתפריט: חוויית VR ומתחם טיפוס וחבלים, שיאתגר את הצעירים.
3 צפייה בגלריה
אוניות NCL
אוניות NCL
אוניות NCL
(יח"צ)
גם הטיילת מסביב לסיפון היא לא רק טיילת באוניות של NCL – הכירו את Waterfront, חוויה בפני עצמה עם מסעדות צופות לנוף הפתוח וברים בהם אפשר לסיים את הלילה מול הכוכבים.
לחלום ללא הפסקה – מגוון החדרים של NCL מתאים לכל אחד
גם בקרוז, כל אחד מחפש את החוויה שמתאימה לאופי החופשה שלו. לשם כך, NCL מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה ואירוח, בחדרים בעיצובים מודרניים. החל מחדרים ליחידים, דרך סוויטות משפחיות ועד לחדרים המפוארים מסוג The Haven – כל אורח יכול לצאת עם החוויה שחלם עליה. מוזמנים למרפסת הפרטית של החדר שלכם!

NCL – יותר מ-50 שנות מצוינות על הים

NCL היא אחת מהחברות הוותיקות, הידועות והאיכותיות בעולם בתחום הקרוזים, המציעה שירות ברמה הגבוהה ביותר על סיפון האוניות שלה.
החברה מגיעה ליותר מ-400 יעדים ברחבי העולם בעזרת צי של 20 אוניות חדישות. בין היתר, החברה זכתה כבר 8 שנים ברציפות בתואר 'חברת הקרוזים המובילה בעולם', 17 שנים ברצף בתואר 'חברת הקרוזים המובילה של אירופה' ו-10 שנים ברצף בתואר 'חברת הקרוזים המובילה באיים הקריביים' מטעם World Travel Awards. בנוסף, NCL קיבלה לאחרונה את תואר 'המגה-קרוז הטוב ביותר' על פי בחירת הקוראים של ענקית המדיה Condé Nast.
בשורה התחתונה, יש קרוז NCL לכל אחד. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הנופים שחלמתם עליהם ואת החוויה המתאימה לכם על הסיפון – החל מאוניות אינטימיות יותר שמגיעות לנמלים קטנים, ועד לאתרי הנופש הצפים שכוללים מסלולי מרוץ ופארק מים שלם על הסיפון. הבחירה בידכם!
למידע נוסף או להזמנת שייט החלומות, צרו קשר במספר 03-3741396,


פורסם לראשונה: 15:29, 16.05.24