בעידן הדיגיטלי, יוצרי תוכן, עורכי וידאו, מעצבים, צלמים ואנשי מקצוע העובדים עם מודלים תלת-ממדיים ניצבים בפני אתגרים ייחודיים וצרכים מורכבים. הם זקוקים למחשב נייד שיכול להתמודד עם משימות מורכבות ותובעניות, תוך שמירה על ניידות וגמישות.
בין היתר, אנשי המקצוע בעולמות היצירה דורשים מהמחשב שלהם עוצמת עיבוד גבוהה לטיפול במשימות כבדות כמו רינדור 3D ועריכת וידיאו ב-4K, כרטיס גרפי חזק לעבודה עם תוכנות גרפיות מתקדמות, מסך באיכות גבוהה לדיוק צבעים ובהירות מעולה, וגם זיכרון ואחסון משמעותיים, בעקבות העבודה עם קבצים גדולים ומרובים. אנשי מקצוע הנדרשים לחבר למחשב ציוד היקפי מקצועי באופן תדיר, צריכים מחשב עם קישוריות מתקדמת ומהירה. לצד המאפיינים הטכניים, מחשב נייד ליוצרי ועורכי תוכן צריך להיות נייד ועמיד, לעבודה מחוץ לבית, מעבר בין אתרי צילום, פגישות עם לקוחות ועבודה בסטודיו.
2 צפייה בגלריה
ASUS
ASUS
ASUS
(ASUS ProArt P16 )

על מנת לתת מענה מלא לדרישות האלו, ASUS פיתחה ומשיקה בימים אלו את ASUS ProArt P16 - מחשב נייד המבטיח לענות על כל הצרכים של יוצרי התוכן - ואף יותר מכך, עם החומרה האופטימלית ליצירת תוכן, בשילוב מעבד AI ויכולות מבוססות-AI ייעודיות ליוצרי תוכן.
מה הופך את ProArt P16 למחשב פורץ דרך עבור יוצרי תוכן, עורכי וידיאו ותמונות, מעצבים, צלמים ואנשי מקצוע העובדים עם מודלים תלת-ממדיים?

מעבד מתקדם לביצועים מתאימים לעידן ה-AI

המחשב החדש של ענקית המחשבים הניידים מביע איתו את בשורת ה-AI (בינה מלאכותית) לעולמות היצירה, הודות למעבד Ryzen™ AI 9 HX 7940 של AMD, המציע ביצועים מרשימים עד 80 TOPS הייעודי למחשבי AI.

מסך OLED 4K וכרטיס גרפי ללא פשרות שעוקף בסיבוב את המתחרים

ה- ProArt P16מצויד במסך מגע OLED בגודל 16 אינץ' ברזולוציית K4 המעניק צבעים עשירים ומדויקים להפליא ובהירות גבוהה. המסך מבטיח דיוק צבע מושלם להגהה ללא רבב, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור עורכי וידאו, יוצרי תוכן וכל מי שזקוק למסך באיכות גבוהה לעבודה שוטפת.
12 הליבות של מעבד ה- Ryzen™ AI 9 HX וביצועי AI של עד 80TOPS מאפשרות עבודה על מגוון משימות תובעניות במקביל. למשל, המעבד מסוגל לערוך וידיאו בקלות ובמהירות ולהריץ יישומי AI שונים ללא מאמץ. לצד המעבד, הדגם החדש מגיע עם כרטיס מסך NVIDIA® GeForce RTX™ 4070 Laptop GPU המאפשר עבודה חלקה עם תוכנות פופולאריות לעריכת וידיאו ותמונות כמו Photoshop, Premiere Pro ו-After Effects.

אחסון מהיר וזיכרון נדיב לעבודה ללא הפרעות

לטובת אחסון הקבצים הגדולים שיוצרי תוכן מנהלים ביום-יום, ה-ProArt P16 מציע אחסון מהיר ומתקדם בנפח של עד 2TB מסוג M.2 NVMe™ PCIe® 4.0 Performance SSD, המאפשר העברה מהירה של קבצים גדולים במיוחד. בנוסף, המחשב מגיע עם זיכרון RAM מהיר בנפח של עד 64GB מסוג LPDDR5X, אשר מאפשר עבודה חלקה עם מספר יישומים במקביל.

חוגה ייעודית לשליטה מדויקת

אחד המאפיינים הבולטים של ה- ProArt P16הוא החוגה הייעודית המובנית ליד המקלדת. חוגה זו מספקת גישה נוחה ומהירה לאפשרויות והגדרות נפוצות בתוכנות כמו Photoshop ו-Premiere, כולל זום, שינוי גודל פונטים ומברשות, ועבודה נוחה עם הטיימליין. החוגה גם משפרת את חווית צריכת התוכן, מאפשרת שליטה קלה בעוצמת הקול והרצה של שירים וסרטונים.
2 צפייה בגלריה
ASUS
ASUS
ASUS
(ASUS ProArt P16 )


קישוריות מתקדמת לכל צורך, תקשורת אלחוטית מהירה ויציבה

המחשב החדש מבית ASUS עשיר בחיבורים מתקדמים המותאמים במיוחד ליוצרי תוכן, כולל קורא כרטיסים, חיבורי USB 3.2 מהירים, חיבור HDMI 2.1 המאפשר חיבור למסך ברזולוציית 8K, חיבור משולב לאוזניות ומיקרופון, וחיבור USB 4.0 מסוג Type C לתצוגה וטעינה.
בתחום הקישוריות האלחוטית, ה- ProArt P16מציע תמיכה ב-WiFi 7, מה שמעניק חיבור אלחוטי מהיר ויציב, ו-Bluetooth 5.4 לחיבור אלחוטי יציב של אביזרים נלווים.

יכולות מבוססות AI ליוצרי תוכן

ה-ProArt P16 מביא עמו יתרונות משמעותיים בתחום ה-AI ליוצרי תוכן. הוא מאפשר יצירת תמונות ווידאו מאפס, עריכת תכנים, סיוע ברעיונות לתכנים, ארגון מולטימדיה, אבטחה ופרטיות משופרות, וקבלת סאונד איכותי ועוצמתי. המחשב מאפשר שימוש חלק ומובנה בכלי ה-CoPilot של מיקרוסופט, וכולל אפילו מקש Copilot חדש וייעודי במקלדת.

עמידות מוכחת בתנאים קשים – ה-ProArt P16 הוא סטודיו נייד לכל יוצרי התוכן

לסיום, ב-ASUS לא התפשרו על עמידות, קשיחות וזמן עבודה ארוך. הדגם החדש ליוצרי תוכן מציע קשיחות ברמה צבאית MIL-STD-810H, המבטיחה עמידות בפני נפילות וזעזועים ומאפשרת ניידות ללא חשש, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. עוד בחזית העמידות: חיי סוללה ארוכים ומערכת קירור מתקדמת המבטיחה אריכות ימים משופרת לרכיבי המחשב החשובים.
אם אתם יוצרי תוכן מקצועיים, ה-ProArt P16 הוא ללא ספק בשורה של ממש. הודות לשילוב של חומרה מתקדמת, יכולות AI מרשימות ותכונות ייעודיות ליצירתיות, מדובר בדגם נייד המסוגל להפוך כל סביבה לסטודיו מקצועי.