בחירה של כיסא משרדי היא אישית מאוד, ולכן לכיסאות החדשים ישנן מידות המאפשרות התאמה לפי מידות הגוף של היושב או היושבת בו. בדומה לרכישת שמלה או מכנסיים בגודל המבוקש, כך בוחרים היום כיסא עבודה: גדול, בינוני או קטן. בנוסף, יש לקחת בחשבון את הצרכים האישיים בזמן העבודה ואת אופי סביבת העבודה: עם או בלי גלגלים, עם או בלי משענות ידיים, עם או בלי משענת גב גבוהה ועוד מאפיינים ופונקציות.
כיום, שווה לקחת בחשבון גם את מגוון הפתרונות המתוחכמים הקיימים בכיסאות המשרדיים החדשים, ביניהם כוונון עומק וגובה המושב, כוונון גובה וזווית הידיות, כוונון המשענות, אפשרות לקיבוע הזווית, ואופן הביצוע של הכוונון וההתאמה - למשל, בעזרת כפתורים פשוטים ללחיצה, שהופכים את מלאכת ההתאמה לקלה לתפעול.
3 צפייה בגלריה
כיסא EMBODY מבית הרמן מילר, בלעדי בפיטרו
כיסא EMBODY מבית הרמן מילר, בלעדי בפיטרו
כיסא EMBODY מבית הרמן מילר, לרכישה בלעדית בפיטרו ועכשיו גם לרכישה אונליין
(צילום: הרמן מילר )

התאמת גובה השולחן, הכיסא והתנוחה הנכונה לישיבה

שולחן עבודה סטנדרטי הוא בגובה 76-74 ס”מ. גובה המושב של כיסא משרדי הוא כ-50 ס”מ, ואת שניהם רצוי לכוונן ולהתאים לגובה האישי של היושב.
צורת הישיבה האידיאלית היא כשהמרפקים צמודים לגוף היושב. תוכלו לבדוק ישיבה נכונה על ידי הנחת הידיים על השולחן – בתנוחה זו הכתפיים צריכות להיות בלתי מורמות או שמוטות ושורש כף היד יונח ללא מאמץ על השולחן. התאימו את גובה מושב הכיסא ואת גובה הידיות לפי הנחיות אלו.
3 צפייה בגלריה
כיסא SALY מבית הרמן מילר בלעדי בפיטרו
כיסא SALY מבית הרמן מילר בלעדי בפיטרו
כיסא SALY מבית הרמן מילר, לרכישה בלעדית בפיטרו ועכשיו גם לרכישה אונליין
(צילום: הרמן מילר )
3 צפייה בגלריה
כיסא AERON מבית הרמן מילר בלעדי בפיטרו
כיסא AERON מבית הרמן מילר בלעדי בפיטרו
כיסא AERON מבית הרמן מילר, לרכישה בלעדית בפיטרו ועכשיו גם לרכישה אונליין
(צילום: הרמן מילר )
בעת הישיבה לצד השולחן, הזווית שבין השוק לירך, זו הנמצאת מאחורי הברכיים, צריכה להיות ישרה (ב-90 מעלות) - כך תמנעו נזקים בזרימת הדם ברגלים ונזקים עתידיים לגב. הגב צריך להיות זקוף, צמוד למשענת הגב של הכיסא המשרדי. לסיום, כף הרגל צריכה להיות מונחת בצורה אופקית על הרצפה או על הדום תומך.

4 נקודות למחשבה בבחירת הכיסא הנכון עבורכם

1. סינכרוניזציה בין המושב ומשענת הגב, כזו שמאפשרת להם לנוע יחד, יכולה לייצר שינוי משמעותי בחוויית הישיבה. מנגנוני נדנוד בהם המושב והגב בנויים כיחידה אחת ומאפשרים טלטול או נעילה יעילים ביותר.
2. משענת גב נמוכה מתאימה לעבודה כללית וקצרה יחסית, בעוד משענת גב גבוהה תומכת ברוב עמוד השדרה ומתאימה לעבודה ממושכת.
3. כיסא נייד בעל גלגלים מאפשר ביצוע של מגוון פעילויות מבלי לקום או לסובב את הצוואר והגב באופן שייצור עומס. מומלץ לבחור כיסא עם גלגלי גומי, שהם איכותיים ושקטים יותר מגלגלי הפלסטיק הפשוטים. אל תשכחו להתאים את הגלגלים למשטח עליו הכיסא ממוקם.
4. ריפוד הכיסא מצריך גם התאמה סגנונית לאופי העיצוב במשרד, וקיים במגוון בדים וחומרים, החל ברשת וכלה בעור. הבדים האווריריים מאפשרים לגוף לנשום, וטובים לעבודה ארוכת שעות.
ראיתם משהו שאהבתם? עשינו לכם חשק לרענן את המשרד הביתי? לקולקציית ה-SHOP המלאה, לחצו כאן