כיצד פועלת הטכנולוגיה המתקדמת של הסרום החדשני? ומה אומרות מי שכבר התנסו בו?
כולנו מגיעות ליום שבו אנחנו מסתכלות במראה ומגלות פתאום, ללא הכנה מוקדמת, קמט חדש לצד העין, צניחה עדינה של העור ליד הפה, נקבוביות פתוחות או שינויים במרקם העור. רוב הסיכויים שאף אחד אחר לא ישים לב בשלב זה, אבל התובנה בהחלט נמצאת שם אצלך: העור מתחיל להזדקן.
על אף שמדובר בתהליך טבעי, רובנו נרגיש את הרצון לטפל ולעצור את סימני הגיל על הפנים.
יש לנו חדשות טובות- דיינמיק סקין רטינול סרום של דרמלוג'יקה הוא בשורה חדשה בכל הנוגע לטיפול ועיכוב סימני הגיל, שיפור מראה העור והצגת תוצאות נראות לעין תוך שבועיים בלבד!
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: דרמלוגיקה)
מהם סימני הגיל הנפוצים ביותר? ואיך עובד סרום הרטינול של דרמלוג'יקה, אשר הופך אותו לכה אפקטיבי תוך זמן כל-כך קצר?
4 סימני ההזדקנות שגורמים לנו להיראות (ולהרגיש) מבוגרות יותר
קמטים וקמטוטים הם סימן להאטה בייצור הקולגן בעור. הקמטים שהחלו רק ילכו ויעמיקו עם השנים.
מרקם עור מחוספס מורה על הצטברות של תאים 'מתים' בשכבת העור העליונה, היוצרים מראה עמום, יבש וחסר חיוניות, שנותן לו מראה בוגר יותר.
נקבוביות מורחבות, מוארכות ובולטות יותר, אשר נותנות לעור מראה הרבה פחות חלק ורענן.
גוון עור לא אחיד בעקבות הופעת כתמי גיל ושמש.
ניתן לעכב את סימני הזמן - דיינמיק סקין רטינול משיג תוצאות נראות לעין תוך שבועיים בלבד!
על רקע הסימנים שכבר החלו להופיע מול המראה, חשוב לדעת שהתהליך ניתן לשליטה ואף לשיפור.
הטכנולוגיות המתקדמות של מרכיבים קוסמטיים פעילים כיום, הובילו לפיתוח תכשירי אנטי אייג'ינג אפקטיביים שיודעים לספק תוצאות אמיתיות לשינוי מראה העור, הפחתת מראה הקמטים, שיפור דרמטי במרקם העור, צמצום מראה הנקבוביות ואיחוד גוון העור.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: דרמלוגיקה)
מרכיב הדגל בתכשירי אנטי-אייג'ינג נקרא רטינול, אך שימוש ברטינול עלול להיות גם מאתגר מאוד: מצד אחד ישנם סרומים שאינם פעילים מספיק כדי להביא לתוצאות נראות לעין, בעוד שתכשירים אחרים, הם אגרסיביים מידי ועלולים לגרום לרגישות, יובש וקילוף בעור.
דיינמיק סקין רטינול, סרום מבית דרמלוג'יקה הוא תכשיר מבוסס רטינול המוביל לתוצאות אמיתיות במראה העור, תוך שילוב של מרכיבי הרגעה ושמירה על שכבת ההגנה הטבעית של העור. איך הוא עושה זאת?
התשובה: רטינואידים
החומר הפעיל מאחורי התוצאות של דיינמיק סקין רטינול הוא קומפלקס עוצמתי של רטינואידים, המהווים שם כללי למשפחת נגזרות פעילות של ויטמין A. לאחר המריחה על עור הפנים, הרטינואידים מסייעים לווסת את תחלופת התאים ואת ייצור הקולגן, ובעצם גורמים לעור שלנו להיראות בריא ואחיד יותר. רטינול הוא סוג של רטינואיד, מה שהפך אותו למרכיב מרכזי בתחום הטיפול בסימני הזדקנות של העור.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: דרמלוגיקה)
הקומפלקס של התכשיר מכיל רטינואידים חדשניים במינון גבוה יחד עם בוסטר ייחודי ומרכיבי לחות והרגעה פעילים, אשר מובילים לתוצאות אותן ניתן לראות בתוך שבועיים בלבד.
השיפור הכללי במראה העור נובע מטיפול בקמטים וקמטוטים, שיפור מרקם וגוון העור, צמצום נקבוביות והבהרת כתמי פוסט-אקנה ופיגמנטציה. במקביל לעוצמה הטיפולית שלו, מדובר בתכשיר הפועל לשמירה על בריאות העור וחיזוק שכבת ההגנה הטבעית שלו, כך שהוא לא מגרה את העור ולא פוגע בו.
"הכתם נעלם כמו במטה קסם", ליאור, 37 מספרת:
ליאור, בת 37 מתל אביב, מספרת כי "התחלתי להשתמש בסרום רטינול בהדרגה על פי ההנחיות: פעמיים בשבוע הראשון, ואז מדי לילה. אחרי שבועיים רצופים, ההבדל המשמעותי היה בגוון העור, כתם אחד ליד העין פשוט נעלם כמו במטה קסם, והעור כולו נראה במצב הרבה יותר טוב. הנקבוביות הצטמצמו, וגוון העור אחיד, בהיר ובוהק. על אף שיש בו הרבה לחות, אני אוהבת לנעול את הלחות עם תוספת של קרם לחות".
כך תשתמשי נכונה בדיינמיק סקין רטינול סרום לשיפור מראה העור
על מנת לראות תוצאות בתוך שבועיים יש להשתמש בדיינמיק סקין רטינול מידי לילה. בנוסף, יש "להרגיל" את העור באופן הדרגתי לפעולה העוצמתית - בהתחלה יש למרוח אותו בין 2-3 פעמים בשבוע ולשים לב שלא מתפתחת אדמומיות ושהעור לא מרגיש יבש. לאחר כשבוע, ניתן להגביר את השימוש עד לשימוש יומיומי בלילה, ותמיד להשתמש ב-SPF במהלך היום, כדי לשמור על העור מפני השמש.
אין ספק שדיינמיק סקין רטינול סרום הוא בשורה של ממש בעולם האסתטיקה והטיפול בעור הפנים. זו ההזדמנות לקחת את עור הפנים בידיים ולהתחיל לעצור את סימני הזמן עם נוסחת הרטינול הבלעדית, היעילה והבטוחה.