שוק השואבים האלחוטיים הולך וצובר פופולאריות בשנים האחרונות. המומחים בתחום מתארים קפיצת מדרגה משמעותית בשנה האחרונה, עם השקת דגמים עוצמתיים מבחינת כוח שאיבה וזמן הפעלה, שמצליחים 'לתת פייט' לשואבים המסורתיים המחוברים לחשמל.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ דרימי)
גם השואבים הרובוטיים מתעלים על עצמם בכל דגם חדש ומספקים יכולות ניקיון מעולות עם עוצמות שאיבה מפתיעות.
אחד המותגים הצומחים, המסקרנים והאיכותיים בשוק הוא ללא ספק Dreame, שהוקם ב-2015 והביא בשורה של חדשנות, פטנטים בלעדיים וטכנולוגיות מתקדמות במכשירי הניקוי הביתיים. מאז כניסתו של Dreame לישראל לפני שנתיים, המותג צבר קהל נאמן של לקוחות ותגובות נלהבות. הדגמים העדכניים של Dreame גורפים בכל פעם מחדש את הציונים הגבוהים ביותר באתרי ההשוואות, מה שמוכיח את השילוב המושלם שמציעים מוצרי החברה בין טכנולוגיות מתקדמות למחירים משתלמים.

טכנולוגיה חדשנית ותוצאות מעולות - בחצי מחיר

עד לפני מספר שנים, שוק שואבי האבק האלחוטיים והשואבים הרובטיים נשלט על ידי שחקנית מובילה אחת, שהציעה טכנולוגיה איכותית לצד תג מחיר גבוה במיוחד. לשמחתם של הלקוחות הישראלים, מותג Dreame הצליח להביא לישראל את השילוב שבין פיתוחים טכנולוגיים חדשניים ותוצאות מעולות בשטח, לבין מחירים משתלמים במיוחד. השואבים של המותג כוללים מפרט טכני מעולה, הקפדה על ייצור והרכבה, וגם עיצוב קלאסי ומוקפד - כל זאת מבלי לאלץ אתכם להכניס את היד עמוק לכיס.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ דרימי)

החזון של החוקר שהביא לעולם הניקיון טכנולוגיות מהחלל

חברת Dreame הוקמה ב-2015 על ידי יו האו, בעל תואר בדינמיקת נוזלים חישובית, שאהב המצאות וחידושים עוד מימי ילדותו. פרויקט מחקר החלל שהקים בשם Sky Workshop קיבל השקעה של חברת בואינג, ומשמש עד היום אוניברסיטאות בסין.
החידוש הגדול של המותג הוא מינוף טכנולוגיות אסטרודינמיות במוצרי חשמל יומ-יומיים, בעזרת צוות מחקר ופיתוח המורכב ממומחים בתחום ההיי טק, התעופה והחלל.
מאז הקמתה שילבה Dreame 150 פטנטים בפיתוחה בדגמים השונים, והובילה לשינוי של ממש בענף הניקיון הביתי.

דגם V12 החדש מציע חיבור מתכוונן, עוצמת שאיבה אימתנית וזמן עבודה ללא מתחרים

דגם שואב האבק האלחוטי העדכני ביותר של Dreame הוא V12, שהושק לאחרונה והפך כמעט באופן מיידי לאחד הדגמים הפופולאריים בשוק.
דגם ה-V12 מציע זמן עבודה של עד 90 דקות וסוללה עם קיבולת של 3,000Ah, המאפשרים לכם לנקות בקלות ובנוחות את כל החדרים בבית.
עוצמת השאיבה עוצמתית במיוחד עם נתון 27,000Pa, בעזרת מנוע אמין ושקט.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ דרימי)
אחד המאפיינים הנוחים ביותר בדגם הוא האפשרות להחליט האם להפעיל אותו בלחיצה מתמשכת על ההדק, או בלחיצה אחת להפעלה ולחיצה נוספת לכיבוי.
חיבור זווית מתכווננת של 90 מעלות מאפשר שאיבה קלה ונוחה מתחת לרהיטים ובכל פינות הבית, בין היתר בעזרת מגוון אביזרים ומברשות.
מסך דיגיטלי נוח לשימוש יעזור לכם לשלוט בקלות בפעולת השואב וגם יתריע לכם על הצורך הקרוב בהחלפת הפילטר ועל מצב השואב.
כאשר מוסיפים לכל היתרונות האלו גם מכל אבק גדול ומשקל קל במיוחד - מדובר בשואב האבק האלחוטי האיכותי והמשתלם ביותר בשוק.
גם בכל הנוגע לשואבים רובוטיים, Dreame לא מפסיקה לחדש, כאשר הדגם האחרון שלה בתחום, L10 Pro, מציעה עוצמת שאיבה של כ-4000Pa, סוללה עם קיבולת של 5,200mAh וזמן עבודה של עד כ-2.5 שעות. מערכת הלייזר של השואב דואגת למיפוי מדויק והמנעות ממכשולים ברחבי הבית. בהשוואה למתחרים, מדובר בשואב החזק והאיכותי ביותר בקטגוריה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ דרימי)
עבור כל מי שרוצה תמורה עבור הכסף שלו, ומחפש שואב אבק אלחוטי או רובוטי שמספקים את 'החבילה השלמה' בעולם מכשירי הניקוי המתקדמים, הבחירה הנכונה היא Dreame.



פורסם לראשונה: 12:47, 29.07.21