הכנתם ארוחה מפוארת לאורחים, קרצפתם את הרצפה וניקיתם אבק מכל פינות הבית – אבל מה שווה כל העבודה אם הספות שלכם מלאות כתמים והכורסאות שורצות חיידקים? חלק בלתי נפרד משמירה על ניקיון וחיטוי בבית הוא ניקוי תדיר של ספות, כורסאות, שטיחים וכד'. רבים מאיתנו לא מספיק מודעים לכמות החיידקים המצטברת על הספות שלנו במשך השנים, ונוטים להזניח את הרהיטים ולא מקפידים של ניקוי מקצועי ועמוק. עבור מי שסובל מבעיות בדרכי הנשימה, ניקוי עמוק של ספות וריפודים הוא עניין חיוני לשמירה על הבריאות.
עבור כל מי שחשוב לו לשמור על בית אסתטי ונקי, ולתת לאורחים לשבת על מושבים נקיים מחיידקים, חובה להכיר את 'כרישים בניקיון', אחת החברות המובילות בישראל בתחום ניקוי הרהיטים, השטיחים והמושבים לרכב.
2 צפייה בגלריה
(צילום: כרישים בניקיון)
מה הופך את 'כרישים בניקיון' לאופציה המועדפת עבור אלפי לקוחות מרוצים?

ניקיון עמוק וחיטוי - לכל סוגי הרהיטים והמושבים

'כרישים בניקיון' מציעה ניקוי וחיטוי של ריפודים, ספות, מזרונים, שטיחים, כורסאות וגם מושבים לרכב, כולל חומרים מותאמים לניקוי ריפודי עור של ספות ומושבים לרכב.
ניקוי הספות הייחודי של 'כרישים בניקיון' מחטא ומשמיד את רוב החיידקים שעל הספה ומעניקה לכם את היכולת לנשום שוב אוויר נקי ובריא יותר. החברה דוגלת בשימוש בחומרים אורגניים ואקולוגיים אשר אינם מזיקים לסביבה או לבריאות, וגם ידידותיים לבעלי חיים.
תהליך הניקוי מתחיל באיסוף מידע, אבחון סוגי הלכלוכים, סוג הריפוד ושיטת הניקוי הרצויה. נציגי 'כרישים בניקיון' מגיעים לכל רחבי הארץ עם מכונת קיטור חדשנית ומיוחדת המזריקה ומתיזה את חומרי הניקוי על הספות תוך כדי שאיבה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: כרישים בניקיון)
לאחר הניקוי, יש לחכות 6-8 שעות להתייבשות מוחלטת - וזכיתם בספה נקייה ומחודשת, בעשירית מחיר מספה חדשה!

שירות, אחריות וזמינות מהירה בכל רחבי הארץ

'כרישים בניקיון' היא אחת מחברות ניקוי הרהיטים הגדולות בארץ, הפועלת בפריסה ארצית ומציעה מגוון יתרונות: ראשית, תזכו לשרות תיקון ללא עלות במקרים בהם הניקוי לא היה תקין.
בנוסף, 'כרישים בניקיון' מעניקה אחריות על העבודה למקרה של נזקים כתוצאה מהניקוי.
שרות הלקוחות של החברה מציע מענה מהיר וזמינות לקביעת תור קרוב.
עם התחייבות ליותר מ-90% ניקוי ואלפי לקוחות ממליצים, 'כרישים בניקיון' היא הבחירה הכי משתלמת ויעילה בכל הנוגע לניקוי ספות, כורסאות, מושבים וריפודים.