יוטיוברים, טיקטוקרים ואינסטגרמרים – מי לא רוצה להיות היום משפיען רשת או יוצר תוכן? עד לא מזמן, לרובנו לא היו את הכלים ואת התקציב להפוך את התחביב למקצוע. אבל בשנתיים האחרונות מאז פרוץ הקורונה כל זה משתנה, והיום זה ברור - אנחנו חיים בעידן של כלכלת תוכן.
תודות לטכנולוגיות המתקדמות, ריבוי הפלטפורמות הדיגיטליות הזמינות ותוכנות עריכת התוכן המקצועיות, מיליוני אנשים בכל העולם יכולים היום בתקציב לא גבוה להפוך את האהבה שלהם לתוכן לפרנסה עיקרית.
אחד מכלי העבודה החשובים שכל יוצר תוכן זקוק לו, מהמתחיל ועד המתקדם, הוא המחשב. תחנת עבודה איכותית וניידת עם תצוגת מסך טובה, ביצועי מעבד (CPU), כרטיס גרפי (GPU), זיכרון עבודה (RAM) וזיכרון אחסון גבוה, יכולה לעשות את ההבדל בין יוצר תוכן חובב למקצועי.
עד היום מחשבים עם מפרטים מקצועיים היו מיועדים בעיקר לשוק הגיימרים. אבל לא עוד - Asus השיקה לאחרונה מספר דגמים של מחשבים ניידים עוצמתיים ואלגנטיים שמתאימים בדיוק לצרכיו של כל יוצר תוכן, מהמתחיל ועד המקצוען. אז איזה מחשב מתאים לכם?

למתחילים שרוצים לשדרג את התוכן ולהתמקצע

אם התחלתם לאחרונה להתנסות בתחום התוכן עם תמונות לאינסטגרם וסרטונים קצרים ליוטיוב, לטיקטוק או לאינסטגרם רילס, ואם אתם זקוקים למחשב קטן וקומפקטי במחיר משתלם, ה-UX5400 Asus Zenbook הוא בדיוק בשבילכם – מחשב דק ומינימליסטי עם ביצועים מעולים ותצוגה מרהיבה, שאפשר לעבוד איתו כמו מקצוען בכל מקום.
גולת הכותרת של ה-UX5400 Zenbook היא מסך המגע 14 אינץ' בטכנולוגיית OLED וברזולוציית 4K. ה-OLED מספק צבעים עשירים וחדים ורזולוציית ה-4K מעניקה תצוגה חיה ועמוקה. מדובר בטכנולוגיה שחדרה לאחרונה מעולם הטלוויזיות לתחום מסכי המחשב. טכנולוגיית ה-OLED 4K המתקדמת אושרה על ידי PANTONE®, והיא מעניקה תצוגת מסך ריאליסטית ועבודה חלקה ומשופרת, בייחוד למי שעוסק בפרויקטים שהצבעוניות בהן היא חשובה.
4 צפייה בגלריה
UX5400 Asus Zenbook
UX5400 Asus Zenbook
UX5400 Asus Zenbook
(צילום: ASUS)
ה-Zenbook בנוי בהנדסת ציר של 180 מעלות, המאפשרת לשתף תוכן בצורה קלה ואלגנטית, והוא מצויד בקורא טביעת אצבע לאבטחה מוגברת. ה- UX5400 מופעל על ידי מעבד אינטל מדור 11 החדש, עם אחסון SSD מהיר במיוחד וכרטיס מסך חיצוני של NVIDIA, שמותאם לעריכת וידאו.
עוד פיצ'ר ייחודי ל- UX5400 הוא מסך הטאץ' המשני במשטח העכבר, אשר משדרג את העבודה. הממשק האינטואיטיבי של מסך הטאץ' דומה לעבודה עם הסמארטפון והוא מאפשר לנהל משימות תוכן בנוסף לתצוגה הראשית על המסך.

למתחילים עד מתקדמים ולצרכני תוכן שרוצים מסך איכותי וגדול יותר

בין אם אתם יוצרי תוכן שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום, ובין אם הפכתם לאחרונה את התוכן למקצוע, ואתם זקוקים לסוס עבודה שיספק לכם את התצוגה החדה והמדויקת ביותר, ה-ASUS Vivobook N7600 Pro 16X OLED יתאים לכם בול.
ה-Vivobook Pro הוא בעל מעבד עוצמתי ומתקדם של אינטל מדור 11 עם מסך 16 אינץ' OLED 4K בפורמט של 16:10. המחשב עומד בדרישות של PANTONE® לצבעים מדויקים, וכן בדרישות TÜV המאשר כי המסך פולט כמות נמוכה של אור כחול לשמירה על בריאות העיניים, ולכן הוא גם מתאים לצרכני תוכן שמחפשים תצוגה איכותית גדולה יותר ממסך המחשב הסטנדרטי.
4 צפייה בגלריה
ASUS Vivobook N7600 Pro 16X OLED
ASUS Vivobook N7600 Pro 16X OLED
ASUS Vivobook N7600 Pro 16X OLED
(צילום: ASUS)
כרטיס המסך הגרפי של Nvidia ב-Vivobook Pro הוא ייעודי ליצירת תכנים ותמונות, והוא יסייע לכם להתמודד בקלות עם משימות כבדות כמו עריכת וידיאו ותמונות עם התוכנות הכבדות ביותר כמו אדובי פרימייר פרו (Adobe Premiere Pro) ואפטר אפקטס (After Effects).
ל-Vivobook Pro כונן עם אחסון NVMe SSD מהיר במיוחד וכרטיס מסך חיצוני, שמאפשרים זמן עבודה רב יותר בטעינה בודדת. קורא הכרטיסים של המחשב הוא אידיאלי ליוצרי תוכן שעובדים הרבה עם המצלמה, וחיבור ה-Thunderbolt 4 מאפשר חיבור מסך באיכות גבוהה וכן העברת נתונים מהירה.
העיצוב הייחודי של המקשים ומקש ה-ESC הכתום, מוסיפים ל- Vivobook Pro אלגנטיות מרהיבה ומאפשרים עבודה נוחה וקלה יותר. נוסף לכך, המחשב מצויד במערכת רמקולים מתקדמת, טכנולוגיית הרשת המתקדמת WiFi 6 שמעניק חיבור יציב ומהיר יותר, מערכת סינון רעשים ומערכת קירור מתקדמת.

למתקדמים ולמעצבים שעובדים עם וידיאו ותלת ממד

אם אתם אנשי תוכן מנוסים בתוכנות העריכה המתקדמות ובייחוד אם אתם גרפיקאים, אנימטורים ומעצבים, שזקוקים לכלי עבודה נייד, מקצועי ומרהיב, שיסייע לכם לצלוח את משימות העריכה הכבדות - ה-ProArt Studiobook 16 OLED הוא המחשב שתמיד חלמתם עליו.
Asus ProArt Studiobook 16 מסדרת ה- ProArt Studio המפורסמת של ASUS מיועדת למעצבים ולאנשי תעשייה שזקוקים למחשב נייד דק, אלגנטי וקליל לנשיאה ולפגישות ומצד שני חזק בעבודה על משימות כבדות ותובעניות.
4 צפייה בגלריה
ProArt Studiobook
ProArt Studiobook
ProArt Studiobook
(צילום: ASUS)
גולת הכותרת של ה- ProArt Studiobook היא החוגה (Asus Dial), מעין ג'ויסטיק שנבנה במיוחד עבור אנשי מקצוע בתעשיית התוכן. החוגה מאפשרת לערוך, לגלול, לכוון הגדרות ולעבור במהירות בין אפליקציות.
כמו בשאר דגמי המחשבים ליוצרי התוכן, גם ה- ProArt Studiobook מצויד במסך OLED 4K 16 אינץ' לתצוגה חדה, עמוקה וחיה עם אישור של PANTONE® לצבעים מדויקים ואישור TÜV לפליטות נמוכות של אור כחול; וכן מערכת סינון רעשים שמנטרת את רעשי הסביבה ומאפשרת להקליט תוכן ברמה הגבוהה ביותר.

לאנשי מקצוע שרוצים כלי עבודה רב עוצמה

אם אתם עורכים, אנימטורים ומעצבים שעובדים כל היום על כמה תוכנות עריכה, תלת ממד ורינדור במקביל, אתם זקוקים לכלי עבודה רב עוצמה עם מעבד חזק וזיכרון גדול. ה-ProArt Studiobook Pro 16 OLED נועד בדיוק עבורכם.
4 צפייה בגלריה
Studiobook Pro 16 OLED
Studiobook Pro 16 OLED
Studiobook Pro 16 OLED
(צילום: ASUS)
ה-ProArt Studiobook Pro הוא הדגם החדש בסדרת הניידים למעצבים ולאנשי תוכן, והוא יהפוך את עבודת התוכן והעריכה לחלקה ומהירה יותר מאי פעם. המחשב כולל את כל הפיצ'רים של הדגמים הקודמים, כמו החוגה הייעודית, מסך OLED 4K 16 אינץ', מסך טאץ' משני, וחיבורי HDMI, USB ו- Thunderbolt.
המפרט המתקדם של ProArt Studiobook כולל מעבד 8 ליבות Intel® Core™ i7-11800H של אינטל, המאפשר עבודה חלקה במשימות של רינדור, סימולציות וויזואליזציה; וכרטיס גרפי ייעודי ליוצרי תוכן של NVIDIA RTX™ A5000, שצולח את המשימות הכבדות ביותר כמו עיצוב תלת ממד ועריכת וידיאו ברזולוציה גבוהה.