החשש מסימנים של הזדקנות העור, הופעת קמטים וקמטוטים לא רצויים משותפת לנשים רבות שחצו את גיל 40. רבות שואפות לנסות ולהשיב את מחוגי השעון לאחור או לפחות להאט את קצב ההידרדרות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עם עליית הגיל, ולצד שינויים הורמונליים שונים המתחוללים בגוף, גם עור הפנים מושפע רבות ונוטה לאבד את הלחות הטבעית שלו. "שחיקה תאית" היא אחת מהגורמים להזדקנות העור. היא נוצרת כתוצאה מחשיפה לשמש וזיהום, מואצת על ידי לחץ ועייפות ומאיטה את תפקוד תאי עור הפנים. שחיקת התאים גורמת לשלוש הבעיות העיקריות המובילות להזדקנות העור: קמטים, איבוד הגמישות וגוון לא אחיד.
הגם שהחורף הישראלי לא מאופיין בגלי קור קיצוניים בהשוואה למדינות אירופה, עדיין הטמפרטורות צונחות, והקור אשר מלווה ביובש רב, מסב נזק לעור הפנים והגוף. השילוב בין גיל מתקדם לעונת החורף גורם לירידה ניכרת בלחות, ועל מנת לשמור על עור הפנים לאורך זמן, יש צורך להעניק לו "עזרים" שיסייעו לו בכך.
חברת ניוטרוג'ינה, המובילה בארצות הברית בתחום הטיפוח, פועלת בשיתוף עם דרמטולוגים לפיתוח פתרונות חדשניים ומתקדמים בתחום טיפוח הפנים. החברה פיתחה והשיקה את "סלולר בוסט" סדרת אנטי אייג'ינג בעלת נוסחה ייחודית, המכילה ™HEXINOL המחדש את פני העור, וויטמין C - המסייע בתיקון גוון עור לא אחיד ומפחית כתמים כהים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
תוצאות הטיפול בתכשירי הסדרה נראות לעין בתוך ארבעה שבועות בלבד. הנוסחה הייחודית מרגיעה את הסימנים הגלויים של הזדקנות העור, הנגרמים כתוצאה משחיקה תאית. כמו כן הקמטים מופחתים וגוון הפנים וגמישותן משתפרים באופן ניכר, כך שהעור מתחדש, ומראהו הצעיר נשמר לאורך זמן רב יותר.
בסדרת "סלולר בוסט" ארבעה מוצרים:
- קרם יום 20 SPF – קרם לחידוש העור, המצמצם בתוך חודש ימים סימני הזדקנות נראים לעין כתוצאה משחיקה תאית.
- קרם לילה – תכשיר לחידוש העור בשעות הלילה, המפחית בתוך חודש ימים סימני הזדקנות נראים לעין, הנגרמים בשל שחיקה תאית.
- קרם עיניים – קרם המחדש את עור העיניים, מתקן קמטי גיל וקמטוטים, גם עמוקים יותר, הנוצרים כתוצאה משחיקה תאית.
- פילינג ויטמין C - מסיר ומנקה את פני העור ומחדש אותו באופן מיידי. התכשיר, המכיל חומצה גליקולית ויטמין C, מסיר תאי עור מתים, מעודד את חידוש עור הפנים והברקתו, ומקנה לפנים מראה זוהר וטבעי.