אין הרבה מוצרים שעברו שינוי רחב כל כך כמו המקרר. מה שהתחיל כקופסת ברזל אותה יש למלא בקרח, התרחב לשתי דלתות בצבע לבן או בז' עם מנוע המקרר את תכולתו, ועד לפיתוח מאפיינים, צורות וגדלים שונים, אשר בסוף הביאו להגעתו של עיצוב ארבע הדלתות. כך, מארון משודרג מעט שכולל גושי קרח, הפך המקרר למוצר בסיסי וחיוני בשל משימתו החשובה בבית: לשמור על האוכל שלנו. Haier הופכת את המשימה הזאת לקלה מתמיד.
הטרנספורמציה האסתטית של המקרר התרחשה במקביל לזאת של המטבח. מחדר שכל מהותו פונקציונליות, צבוע לרוב בלבן או בז', המטבח הפך לחלק דקורטיבי מעיצוב הבית. לא עוד מטבח לבן ורגיל, אלא פרסונליזציה שמאפשרת לנו להתאים את האסתטיקה של המקרר לזו של הבית. ובהתאם, אנחנו יכולים לבחור את המקרר שלנו מתוך מגוון רב של עיצובים - מבחר צבעי נירוסטה, טקסטורות חדשות כמו אבן שחורה וגוונים שונים בגימור זכוכית.
ההוכחה להצלחה של מקררי ארבע דלתות טמונה בנתח השוק של הקטגוריה – על פי חברת המחקר GFK, מקררי הארבע דלתות מחזיקים בנתח שוק של כ-45% מסך כל המכירות של מקררים בישראל (נתוני שלישון ראשון לשנת 2024), כאשר המותג Haier הוא מהמובילים בקטגוריה זו.
2 צפייה בגלריה
ניופאן HAIER
ניופאן HAIER
ניופאן HAIER
(ליאור נורדמן)

איכות מעל הכל

בעבר, חששנו מלהחזיק את דלת המקפיא פתוחה למשך זמן ארוך מדי, שמא נפגע באיכות המזון בו. בזכות עיצוב ארבע הדלתות, ההפרדה בין שני תאי המקפיא מאפשרת לנו לפתוח את המקפיא מבלי לפגוע בשאר המוצרים שנמצאים בהקפאה.
בנוסף, הפרדת החללים מאפשרת יותר נפח אחסון, ופותחת עבורנו את האפשרות ליכולת "משחק" בארגון כל הסירים, הקופסאות והמזון. כך קל יותר לארגן את המאכלים ומצרי המזון השונים, ואין צורך להסתבך.

לשמור על איכות המזון שאוכלים

הדבר החשוב ביותר בכל מקרר הוא כמובן שמירה על טריות המזון ועל איכותו. מקררי Haier מצוידים במספר מערכות ותכונות אשר עוזרות לכם לשמור על בריאותכם, באמצעות שמירה על טריות המזון ומניעת הצטברות חיידקים ובקטריות, אשר מתרבים בטמפרטורות נמוכות.
מגוון אלמנטים במקרר נועדו לשמור על איכות וטריות האוכל שלכם. ביניהם נמצאים מסננים ייעודיים בתוך חלל המקפיא והמקרר, נורת UV המשמידה חיידקים ומערכות קירור חכמות השומרות על יציבות טמפרטורת הקור במקרר. בנוסף, קיים אזור ייעודי לירקות, ששומר על אחוזי לחות גבוהים, לטובת שמירה על טריות המזון והארכת חיי המדף שלו. אזור זה מסייע לירקות להחזיק מעמד יותר זמן ועוזר לנו להנות מהמזון שלנו בצורה הטובה ביותר.

עוד נפח אחסון על חשבון המקפיא

כולנו מכירים את התסכול, כשמגיע תורנו לארח את ארוחת החג, אבל אין מספיק מקום במקרר כדי לאחסן את כל הקופסאות וההכנות. עם מקרר ארבע דלתות של Haier אין צורך להסתבך. מדובר במקררים פונקציונליים ביותר מבחינת אחסון. אחד מתאי המקפיא יכול להפוך בן רגע לתא קירור רגיל, וכך הרווחנו עוד מקום. הטכנולוגיה שמאפשרת לנו שתא הקפאה אחד ישמש כמקפיא או מקרר נקראת "מולטי זון" (Multi Zone).
אבל זה לא מסתכם רק במעבר ממקפיא למקרר וההפך - כאן אתם יכולים לשלוט בטמפרטורה הספציפית של אותו התא – לצורך העניין, במידה ואתם מעוניינים לשמור בשר ל"על האש" מחר – תא במינוס שבע מעלות ישמור על הבשר טרי לטווח של יותר מ-24 שעות, מבלי להקפיא אותו. אם אתם רוצים לאחסן רק משקאות, תעלו לאפס מעלות. בקיצור, אפשר להנות מכל טווח הטמפרטורות – ממינוס 18 מעלות ועד חמש מעלות.

קרח תמידי במקרר

באזור כל כך חם כמו שלנו, תמיד יש צורך בקרח. מעבר לכך, כל אחד חווה ונהנה מהטריק הפשוט של ללחוץ על כפתור ולהנות מקוביות קרח - ישר לתוך הכוס. ואם לא חוויתם זאת, בטוח שרציתם! רק שלפונקציה הזאת יש תג מחיר. עם מקרר ארבע דלתות HRF-5800 של Haier, אתם יכולים להנות מיצרן קרח אוטומטי בחיבור ישיר ובמחיר סביר.
2 צפייה בגלריה
ניופאן HAIER
ניופאן HAIER
ניופאן HAIER
(ליאור נורדמן)

אינוורטר זה שם המשחק

שמעתם כמובן על "אינוורטר", שיטת מנוע בעלת יעילות אנרגטית. ברוב המקררים כיום מותקן מדחס אינוורטר, המייעל את צריכת האנרגיה של המקררים, ושומר על זיהום רעש נמוך בהרבה מאחרים. במקררי ארבע דלתות של Haier ישנו מנוע ייחודי ומתקדם.
במנועי האינוורטר של מקררי ארבע דלתות של Haier, פעולת המדחס הינה סדירה יותר בעת כניסתו לפעולה לעומת מקררים של מתחרים, וזאת בזכות אלגוריתם מתקדם המתחשב בטמפרטורת המקפיא והמקרר ומודד את תנודות הטמפרטורה בתוך ומחוץ למקרר.

אחריות היא לא מילה גסה כשמדובר במקררי Haier

כשהצרכן רוכש מכשיר חשמלי באלפי שקלים, קיימת ציפייה שהמוצר ישמש אותו לשנים רבות. לכן חשוב לצרכן להימנע מהוצאות נלוות, ולהיות עם "ראש שקט".
מכיוון שמקרר הוא אחד מהמוצרים החיוניים והקריטיים בחיי היום יום שלנו, עלינו לתקן מיד כל בעיה שצצה במקרר, ללא דיחוי. לכן, אנחנו חייבים שהמקרר יהיה אמין ברמה הגבוהה ביותר וחשוב מכך, שיהיה לנו על מי לסמוך ולפנות ברגעי משבר. עם Haier, תחת היבואן הרשמי ניופאן, אתם יכולים לישון בשקט.
בשוק קיימים מספר מבצעי אחריות:
אחריות מלאה לתקופה של שנתיים עד ארבע שנים בנוסף על שנת אחריות על פי חוק - האחריות היא על כל הרכיבים התפעוליים של המקרר והלקוח לא משלם עבור הביקור והעבודה. במרבית המקרים הצרכן ישלם מאות שקלים ואף יותר על אחריות מסוג זה.
אחריות חלקית לתקופה ארוכה, בדרך כלל עד 10 שנים, ורק על המדחס (לא כולל ביקור טכנאי) ובתוספת תשלום חד פעמי, אשר נע בין 99-199 שקל - במקרה כזה הלקוח יכול להיות רגוע כל עוד הבעיה היא במדחס בלבד, אך ברגע שהתקלה היא בעוד רכיבים, הצרכן ימצא את עצמו משלם על תיקון שיכול להגיע גם לאלפי שקלים.
עם Haier לא צריך לדאוג, מבצע אחריות מיוחד לקיץ 2024 של Haier מקנה 10 שנים של אחריות על המדחס, מערכת קירור סגורה ודליפות גז, וכל זה ללא שום תוספת תשלום. שווי אחריות מסוג זה יכולה לנוע בין 1,490 ₪ ויכולה להגיע עד למחיר של מקרר חדש!
מתוך כך, הצרכן מקבל במבצע הייחודי למקררי ארבע דלתות של Haier:
- אחריות לטווח ארוך
- ללא תוספת תשלום
- על החלקים הקריטיים / יקרים של המקרר
כיצד Haier מסוגל לתת הטבת אחריות כזו לצרכן? מדובר במותג איכותי מאוד במחיר הוגן ואטרקטיבי, עם מגוון מקררים אמינים בעלי אחוז תקלות נמוך. Haier נותן לכם "לישון בשקט" בכך שניתנת אחריות לאחוז גבוה מסוגי התקלות השכיחות ביותר בתחום המקררים.

מוגש מטעם ניופאן