2 צפייה בגלריה
(צילום: ASUS)
בעולם החינוך וההשכלה של היום, המחשב הנייד הפך לכלי עזר חיוני המשמש למגוון מטרות. כאשר בוחרים את המחשבים הניידים הנכונים למשימה, מנהלי הרכש ואנשי ה-IT בעולמות החינוך צריכים לקבל החלטות חשובות באיזון שבין התקציב המוגדר לבין מציאת הדגמים המתאימים ביותר לתהליך הפדגוגי.
עבור תלמידים וסטודנטים, ASUS מציעה את סדרת BR הייעודית לתחום החינוך, אשר מציעה מצד אחד את כל המאפיינים החשובים לסביבת הלימודים של המאה ה-21, ומצד שני גמישות בבחירת המפרט ותחזוקה קלה עבור אנשי ה-IT.
מהם החידושים והטכנולוגיות שאסור לוותר עליהם במחשבים המיועדים לתלמידים ומורים? ומהם הדגמים של ASUS המותאמים לתלמידי הכיתות הנמוכות ולתלמידי חט"ב ותיכון?

חיי סוללה ארוכים, חיבורים, קישוריות וסינון רעשים - סדרת BR מוכנה לעידן הלימודים ההיברידיים

סדרת BR של ASUS פותחה מתוך כוונה לעזור לתלמידים להתמודד עם האתגרים בכיתה ובלימוד מרחוק, לצד תחזוקה פשוטה ככל האפשר מצד אנשי ה-IT של בתי הספר והמכללות.
המחשבים מהסדרה מציעים מאפיינים המותאמים לסביבת הלימודים ההיברידית של ימינו: חיי סוללה הארוכים מספיקים ליום לימודים שלם ומעבר לכך, על מנת שהתלמידים לא ירדפו אחרי שקעים חשמליים במעברים מהכיתה, לספרייה, לבית ואפילו לפארק. הדגמים העדכניים של הסדרה כוללים מגוון חיבורים מתקדמים וחשובים כמו USB-C לטעינה מהירה וחיבור WiFi 6 מהיר ויציב, המאפשר ללמוד מכל מקום.
כדי לשפר את חוויית הלימוד מרחוק, הדגמים של סדרת BR כוללים טכנולוגיית סינון רעשים דו-כיווני המאפשר לקיים שיחות קוליות ושיחות וידיאו בצורה חלקה ונעימה. הסינון הכפול מקל על שני הצדדים לשמוע אחד את השני מבלי שרעשי הסביבה יפריעו.
מצד אנשי המקצוע, המחשבים מעוצבים באופן מודולארי לטובת תחזוקה פשוטה בהחלפה ושדרוג של רכיבים וחלקים במפרט.

עמידות ברמה צבאית, מפרט מותאם למשימה וטכנולוגיות ששומרות על בריאות התלמידים

בכל הנוגע לעיצוב ובחירת חומרי גלם, המחשבים מסדרת BR מעוצבים באופן המתאים לתלמידים וסטודנטים – הם קומפקטיים ועמידים, עם איכות בנייה מעולה, מגוון תצורות לרבות אפשרות לעט סטיילוס עם מקום ייעודי לטעינה ומצלמה קדמית לשיחות ועידה.
העיצוב הקשיח מציע עמידות בפני נפילות וזעזועים בתקן הצבאי המחמיר של צבא ארצות הברית MIL-STD-H אשר מעמיד את המחשב במגוון אתגרים.
בכל הנוגע למפרט הפנימי, המחשבים מהסדרה הייעודית מגיעים עם מעבדים עדכניים של אינטל, זיכרון עבודה (RAM) וזיכרון אחסון מהירים, המספיקים לכל המשימות היום-יומיות המוטלות על התלמידים והתלמידות.
ASUS פיתחה את המחשבים מהסדרה על מנת לאפשר למידה ארוכה ממושכת מול המסך, עם ציפוי מונע השתקפות (בחלק מהדגמים) ועמידה בתקן של מכון TUV, המהווה תקן בינלאומי מוכר למדידת כמות הקרינה הכחולה המופקת מהמסך. בנוסף, המחשבים כוללים ציפוי המונע חיידקים, מתוך ידיעה כי המחשבים בעולם החינוך עוברים הרבה ידיים בזמן השימוש.

חינוך גם לשמירה על הסביבה - הדגמים החדשים שמים דגש גדול על דריסת רגל פחמנית נמוכה

בשנים האחרונות, ASUS לוקחת צעד גדול לכיוון של עולם ירוק יותר, עם פיתוח של דגמים הכוללים דריסת רגל פחמנית נמוכה ככל האפשר. על מנת להגיע ליעדים הירוקים שקבעה לעצמה, ASUS מתייחסת לכל שרשרת האספקה וחותרת למחשב נייטרלי מבחינת פליטות פחמן. דגמי סדרת BR, כמו כל הדגמים החדשים של ASUS, עומדים בתקני Energy Star,FSC , TCO ו-EPEAT.
המחשבים משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה, ממוחזרים וממקורות אחראים. העיצוב של המחשבים מקל על תיקון, שדרוג ומיחזור של המוצרים.

הדגם המושלם לתלמידי חטיבות ביניים ומעלה - BR1402 הוא מחשב ה-14 אינץ' 2-in-1 הקשיח הראשון בשוק

דגם BR1402 הוא המחשב הנייד הקשיח בראשון בעולם בגודל 14 אינץ' 2-in1 בעולם החינוך. בין היתר, הדגם כולל מאפייני אבטחה מובנים לשמירה על חוויית לימודים בטוחה יותר, מגוון חיבורים ומצלמה קדמית.
בנוסף לעמידות חסרת הפשרות, הדגם כולל אפשרות לסיבוב המסך ב-180 מעלות ואף ב-360 מעלות, ליצירת חוויית לימודים מותאמת לסביבה ולסיטואציה.
מעבר לכך, אנשי ה-IT יכולים לתקן, לשדרג ולהחליף רכיבים בצורה נוחה, הודות לעיצוב המודולארי של המחשבים. התפעול הנוח של המחשבים מפחית את זמן ההשבתה ומאריך את מחזור החיים של המוצר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ASUS)
חלק מהמאפיינים המותאמים לשימוש בעולם החינוך הם עמידה בתקן צבאי אמריקאי MIL-STD-810H מבחינת עמידות, גימור דוחה טביעות אצבע, מרקם גומי קל לאחיזה, אפשרות לעט סטיילוס, עמידה בתקן TUV לשמירה על עיני המשתמשים, ציפוי נגד השתקפות וזווית צפייה רחבה במיוחד.

עם הגנה מנפילות וציפוי נגד חיידקים - BR1102 הוא מחשב 11 אינץ' לתלמידי כיתות נמוכות

דגם BR1102 תוכנן מתוך מחשבה על דבר אחד בלבד - איך להמשיך ולפעול בשימוש של תלמידים צעירים במיוחד. לשם כך, המבנה שלו קשיח במיוחד, עם מקלדת מוגנת משפיכת נוזלים, מעטפת גומי שעוטפת את המחשב להגנה מפני נפילות, אחיזה נוחה, תריס למצלמה, גימור מיוחד נגד טביעות אצבע וציפוי אנטי-בקטריאלי.
הדגם מגיע עם מסך בגודל 11.6 אינץ' המתאים לכל תיק גב, אשר כולל ציפוי ידידותי לעיניים נגד השתקפות ועמידה בתקן של מכון TUV המאשר כי המסך פולט אור כחול ברמה נמוכה שאינה פוגעת בעיניים בטווח הארוך.
כדי להמשיך ללמוד בסביבות לימודים ללא WiFi (ובמקרים של תלמידים צעירים, בלי טלפון סלולרי שיכול לשמש בתור Hotspot), הדגם כולל תמיכה בכרטיסי SIM דור 4G המאפשר להישאר מחוברים לאינטרנט גם במקומות ללא WiFi.
בדומה לשאר הדגמים בסדרה, ה-BR1102 כולל טכנולוגיית סינון רעשים מבוססת AI לשיחות מרחוק ותחזוקה קלה להחלפה ושדרוג של רכיבים בקלות, כך שהתלמידים לא יצטרכו להמתין הרבה זמן בכל תיקון ושדרוג.

השקט הנפשי של ASUS, עם גמישות מלאה בקביעת התצורה והמפרטים

חלק מהיתרון של הבחירה ב-ASUS לרכישת המחשבים לבית הספר הוא השירות והתמיכה של ASUS בישראל. מומחי המחשוב של ASUS מספקים ייעוץ והתאמת דגמים נכונים ותצורות אופטימליות לצרכים של מוסד הלימודים. הגמישות הרבה של מפרטי הדגמים ויכולת השדרוג שלהם מבטיחה לבתי הספר ולמוסדות הלימוד שנים רבות של שימוש יעיל, בטוח ואיכותי.
לפרטים על הדגמים המובילים מסדרת BR של ASUS לעולם החינוך, היכנסו>>