סיפורי היום


מעלית משא קרסה במלון בירושלים, עובד בן 60 נמחץ למוות.
ניצחון ראשון לאופוזיציה במושב הקיץ - כי יאיר גולן התראיין בעת ההצבעה.
סוכם קידום חוק חופשת לידה לגברים: לפחות שבועיים במימון המדינה.
המשטרה בנתה תוכניות ליום מותו של אבו מאזן, מפקדים בשטח לא מכירים אותן.
חרסון הכבושה "תבקש סיפוח". הרוסים נהדפו בחרקוב, זלנסקי: "לא לצפות כל יום לניצחון".

הקואליציה לא מתפרקת. נכון לעכשיו

למרות מותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, יו"ר רע"מ מנסור עבאס הודיע בצהריים כי הוא החליט לתת הזדמנות שנייה לשותפות הפוליטית ויישאר בקואליציה. בעקבות כך החליטו באופוזיציה למשוך את החוק לפיזור הכנסת מסדר היום. את דבריו פתח עבאס בערבית, כשלצדו חבר הכנסת ווליד טהאה. "אני רוצה להזכיר שוב: רע"מ נכנסה לקואליציה כדי לקדם את החברה הערבית ולתת פתרון לכל המצוקות והבעיות של החברה הערבית", אמר עבאס.
יו"ר רע"מ אמר כי ההחלטה להקפיא את החברות בקואליציה בגלל המהומות במסגד אל-אקצא, אך בכל זאת החליטה מועצת השורא לתת הזדמנות נוספת להסכמים הקואליציוניים. "אנחנו מתקדמים הלאה ומצפים מהממשלה לעמוד בהתחייבויותיה. אנו מצפים שרה"מ בנט יעמוד על הנושאים שהעלנו בפניו", אמר עבאס. בסיום דבריו בחר עבאס לתקוף את הרשימה המשותפת ואת יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לקראת ההצבעה לפיזור הכנסת. "נתניהו חזר להסית וקורא לנו תומכי טרור", אמר. "זה אותו נתניהו שניהל איתנו משא ומתן קואליציוני מתועד, עם פשרות וחילופי מסמכים. כולם מאמינים לנו ולא לבנימין נתניהו, גם חברי הליכוד היו בעד השותפות איתנו. חבל לי שהוא ממשיך ככה בגילו ובמעמדו".
שירין אבו עאקלה (51), כתבת ותיקה ומוכרת של רשת אל-ג'זירה בישראל ובגדה המערבית ממזרח ירושלים, נהרגה הבוקר במהלך חילופי אש שניהלו כוחות צה"ל עם חמושים פלסטינים במחנה הפליטים ג'נין. ברשת הטלוויזיה הלוויינית האשימו את ישראל בכך שלוחמי צה"ל היו אלה שירו בה. בצה"ל מתחקרים את האירוע.
2 צפייה בגלריה
בשיא הצהרתו של מנסור עבאס - עימות בינו לבין איתמר בן גביר
בשיא הצהרתו של מנסור עבאס - עימות בינו לבין איתמר בן גביר
בשיא הצהרתו של מנסור עבאס - עימות בינו לבין איתמר בן גביר
(צילום: יואב דודקביץ')


2 צפייה בגלריה
שירין אבו עאקלה אל ג'זירה
שירין אבו עאקלה אל ג'זירה
שירין אבו עאקלה אל ג'זירה

חבר מועצת השורא באולפן: מעריכים שחיילי צה"ל רצחו עיתונאית
(צילום: אבי חי)

לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

מחר יתקיים בטורינו שבאיטליה חצי גמר האירוויזיון השני לקראת הגמר שייערך ביום שבת. מיכאל בן דוד הישראלי ישיר את השיר I.M כשהוא השני בסדר השירים. בחצי הגמר הראשון שנערך אמש עלו המדינות הבאות.

התחזית

מזג האוויר היום היה מעונן חלקית ומאוד נוח. מחר יהיה דומה. בשישי יתחמם ובשבת יתפתחו תנאי שרב, עם טמפרטורות גבוהות מ-35 מעלות באזורים רבים ברחבי הארץ. עם זאת, עננים יסתירו את השמש וימתנו מעט את החום, ואף ייתכן טפטוף. בראשון בבוקר עוד יהיה שרבי אבל במהלך היום השרב יישבר והרוח תתחזק. בשני יהיה נוח וקריר בהרים..

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

מספר חולי הקורונה, המאושפזים במצב קשה בבתי החולים ברחבי הארץ, ממשיך לרדת. על פי עדכון הבוקר של משרד הבריאות כעת מאושפזים 115 חולים במצב קשה. מדובר במספר החולים הקשים הנמוך ביותר מאז 4 בינואר.
בשיא הגל החמישי, המכונה גל האומיקרון, הגיע מספרם של החולים הקשים בישראל ל-1,240. מאז 6 בפברואר, אז נרשם השיא, חלה ירידה במספר החולים הקשים. בתחילת החודש עמד המספר על 188 ומאז המשיכה מגמת הירידה.

מה חיפשו היום בגוגל?

מיכאל בן דוד. הנציג הישראלי מיכאל בן דוד יעלה מחר על הבמה הכי גדולה באירופה בשלב חצי הגמר כשהוא בסטטוס מאורס. בן דוד כרע היום ברך ושלף טבעת כשביקש את ידו של בן זוגו בארבע השנים האחרונות, רועי רם

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

לברק בכר, שאמש זכה מעשית עם מכבי חיפה באליפות ליגת העל, יש חמש אליפויות בשבע עונות. מה זה אומר בכלל להיות כיום מאמן כדורגל ועד כמה הוא בעצם מנהל? איפה מתבטא הייחוד של בכר.מה הוא עושה אחרי שלא שירת בצה"ל ואיך יכול להיראות המשך הקריירה שלו? הכותרת, הפודקאסט היומי.
כלי תקשורת באירופה מדווחים היום כי הנסיך אלברט שילם לאשתו 10 מיליון פאונד לשנה כדי שתגיע איתו לאירועים.
סופו של עידן: אפל מחסלת את האייפוד.
והאיחוד האירופי מבטל את חובת עטיית המסכות במטוסים.