בעל הנרצחת בלוד קיים מערכת יחסים עם אישה שנרצחה לפני 4 שנים, אחרי שנפרדו

עיסאם חג'אג', בעלה של מנאר חג'אג' שנרצחה אמש עם בתה חדרה בת ה-14 בלוד, שוהה כבר שנים בטורקיה. בעבר הוא ניהל מערכת יחסים במשך כמה שנים עם אישה אחרת שנרצחה ב-2018 בצומת עין הקורא, סמר חטיב, שנפרדה ממנו יותר משנה לפני שנרצחה. בפרשת הרצח של חטיב הורשע בין היתר אחד מילדיו של חג'אג', והוא נשלח ל-10 שנות מאסר במסגרת הסדר טיעון.
במשטרה מעריכים כי האמא והבת, שנרצחו אמש על ידי מתנקש אחד או שניים, נענשו ונרצחו בשל סכסוך פלילי של האבא. מרים, האחות התאומה של הבת חדרה נפצעה באורח בינוני מקליעי ירי ברגליה, וניצלה ככל הנראה בעקבות תקלה בנשק. במשטרה לא יודעים לקשור באופן חד-משמעי למי היה עניין ברצח האם והבנות. גורמי המודיעין של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה שחוקרים את הרצח הכפול העלו את מפת הסכסוכים שיכולים להוות מניע לרצח האם והבת בסכסוך שאינו קשור אליהם. במשטרה לא פוסלים אף כיוון חקירה.
לקריאה נוספת

סיפורי היום

ראש הממשלה לפיד במסר חריג לאיראן מטייסת ה-F-35: "אם תמשיך לנסות - תגלה את ידה הארוכה של ישראל".
רמב"ם: תינוק בן 8 ימים במצב קשה עם פציעה משמעותית לאחר ברית המילה.
לאחר שורת אירועי אלימות: מאות תלמידים בשרון ילמדו מרחוק.
לא הורשע בריגול: 3 שנות מאסר לעובד בביתו של גנץ שהציע מידע לאיראנים.
יום אחרי הניצחון המוחץ במפלגה השמרנית הגיעה ליז טראס למעון המלכה אליזבת בסקוטלנד, וקיבלה ממנה מנדט להרכיב ממשלה.

מה צפוי מחר

מחר יתקיים המשך משפט תיקי האלפים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים עם עדותה של הדס קליין.
מחר בערב צפויה אפל לחשוף את סדרת אייפון 14. מה יהיו המחירים?

התחזית

הטמפרטורות ירדו מעט היום ויוסיפו לרדת גם מחר. יהיה מעונן והאווירה תהיה מעט סתווית, בעיקר בשעות הבוקר, אך עדיין יהיה חם ובעיקר לח במישור חוף.

מה חיפשו היום בגוגל?

תיכון בליך. סערה התחוללה בעקבות הגעת יו"ר עוצמה יהודית לשיחה עם תלמידי התיכון ברמת גן ששאלו אותו שאלות קשות. מנהלת בליך אמרה ב-ynet radio שקיבלה מאות הודעות, אך הדגישה: "מי אני שאמנע מח"כ מכהן להגיע אלינו?". פעילי "נוער מרצ" הגיעו להפגין וספגו קריאות. בן גביר אמר: "תומכי חופש הביטוי - רוצים לסתום לי את הפה"

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

לסיפורו של עד המדינה מפרשת הרצח בברנוער ב-2009 נוסף עוד פרק מפוקפק בשבוע שעבר. מיהו זאור חנקישייב, או זוהר, או חן זיו, ואיך הפיל את כל מערכת אכיפת החוק? הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
"המונה טועם" שמע שבשווארמייה החדשה של איציק הגדול ביפו מוכרים את מנת השווארמה הכי יקרה בארץ, אז הוא רץ לבדוק. אז מה גודל הפיתה ואיך החוויה?
השווארמה של איציק הגדול
(צילום: נויל האריס)
ערפדה עם מגל על הצוואר נמצאה בבית קברות.
ולידיעת הטסים לחו"ל. בקרוב יושק מסוף חדש בנתב"ג - טרמינל 3A.
פורסם לראשונה: 18:55, 06.09.22