רגב תועדה מפצירה בנהג: "תיסע", הוא השיב: "אני אדרוס, כולם עם טלפונים"

על רקע קרב גרסאות בין משרד התחבורה והשרה מירי רגב לבין השב"כ בעקבות העימות שלה ושל אנשיה עם מאבטח של שר הביטחון יואב גלנט בבסיס תל השומר, התפרסם תיעוד שחושף את שאירע ברכב לאחר התקרית. בתיעוד ממצלמת הרכב של השרה, נשמעת רגב מפצירה כמה פעמים בנהג שלה "תיסע", והוא השיב לה: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס".
בתיעוד נראה רכב השרה מול שורת אנשי צבא, מאבטחים ואזרחים. בשלב זה אמרה השרה לנהג: "יאללה קדימה, תיסע", הוא השיב: "כולם פה מצלמים מהצד". השרה רגב: "תיסע". הנהג: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס". השרה רגב: "תיסע", הנהג: "אני לא יכול". רגב המשיכה: "תיסע, תיסע". הנהג: "אני לא יכול". רגב שוב: "תיסע". הנהג: "השרה, כולם עם טלפונים בחוץ, תפסיקי". רגב: "תיסע". הנהג: "את שרת התח... (התחבורה) תירגעו. השרה, כולם עם טלפונים, תיכנסי פנימה".
בשלב זה, רגע לפני שרכבה עזב את הבסיס הצבאי, אמרה השרה רגב: "איפה הטלפון שלי? חתיכת חצוף, אני רוצה שהבן אדם הזה יגיע ל... למה הוא דפק לנו?". הנהג: "אני לא עשיתי, עבדתי לפי הכללים, אני ישבתי, לא דיברתי אפילו, ישבתי בשקט". רגב: "הוא אומר שדרסת לו את הרגל". הנהג: "יש לי מצלמה, אני מפחד ממה שהוא יגיד? הוא רוצה להראות שהוא חזק. שילך להגיש תלונה במשטרה, שיוכיח שדרסתי אותו".
לקריאה נוספת

סיפורי היום

לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע ירי בבקעת הירדן, המחבל בן ה-16 חוסל.
אלפים השתתפו בהלוויית מקסים מולצ'נוב, החייל הבודד שנהרג בפיגוע: "הותיר בעולם הזה חותם".
במערכת המשפט לא מתרגשים מפשרת הנשיא: "רוב המתווים - ספינים". גנץ יתייחס הערב למגעים הלא-ישירים עם הליכוד על השיחות למיתון המהפכה המשפטית. רה"מ דן עם שר המשפטים על אותו נושא. נתניהו פנה לח״כ בני גנץ: אפשר להגיע להסכמה, בוא נדבר*. היום נודע כי למתווה שגיבש הנשיא יצחק הרצוג הוכנס סעיף שימנע שינויים בסמכויות בהרב-מיארה, יחד עם הגנה מפני הפסקת כהונתה וכהונת פרקליט המדינה.
ובג"ץ הכריע: הדיון על ביטול עילת הסבירות לא יידחה - וייערך בעוד שבוע.

מה צפוי מחר

בבית המשפט בירושלים יתחדש משפטו של בנימין נתניהו בתיקי האלפים בעדותו של ינון מגל.
יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה, הודיע היום כי מחר בשעה 18:00 יישא הצהרה מיוחדת.

התחזית

מחר ייעשה חם מהרגיל עד שרבי וישררו עומסי חום כבדים עד קיצוניים ברוב האזורים.

מה חיפשו היום בגוגל?

מירי רגב. ובכן....

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כמה ימים לפני הטיסה הכי זול לקנות כרטיס? בגוגל בדקו.
מלחמת מחירי הדבש לפני ראש השנה.
שבוע לפני ההכרזה: כל מה שאנחנו יודעים על אייפון 15.
ופועלי בניין רצו קיצור דרך – ושברו את החומה הסינית.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?