סיפורי היום

השר בר-לב הכריע: מצעד הדגלים יעבור גם השנה בשער שכם. כזכור, בשנה שעברה במצעד הדגלים, החלו אירועי "שומר החומות".
בנט נפגש עם משפחת לוחם הימ"מ שנהרג וספג ביקורת קשה: "תפקידי לשמוע ולהקשיב".
חקירה תחת צו איסור פרסום: שוטרת נמצאה מתה בדירתה באזור ירושלים.
אירוע הגאווה בנתיבות בוטל אחרי איום עם קליע: "סכנה לחיי הפעילים".
ו"אין בשורה לגבי הדרכונים": גם בכנסת לא מצאו פתרונות לפארסה.

סיכום יום 18.05.2022

איימה בעבר על מנדלבליט - הכתב נמצא זהה: כך נעצרה החשודה באיומים על בנט

המשטרה הודיעה על השלמת חקירת האיומים על משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, שבמסגרתה נעצרה פעילת הליכוד אילנה ספורטה חניה (65) בחשד ששלחה מכתבי סחיטה עם קליע לגילת, רעייתו של בנט, ולבנו יוני. בחקירה התברר כי בעבר שלחה ספורטה חניה מכתב מאיים לאביחי מנדלבליט, שכיהן כיועץ המשפטי לממשלה והגיש נגד בנימין נתניהו כתב אישום. חוקרי המשטרה השוו את כתב היד במכתב למנדלבליט עם כתב היד על המעטפה במכתבים למשפחת בנט, ומצאו התאמה.
במכתב האיום לגילת בנט כתבה ספורטה חניה, בצירוף קליע (הטעויות במקור): "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך". לפי המשטרה, "מתוך חומר החקירה התברר כי החשודה במהלך אפריל השנה, בשתי הזדמנויות שונות, שלחה את המכתבים הללו בצרוף הכדורים והם מוענו לבני משפחתו של ראש הממשלה. במהלך החקירה עלה חשד כלפי תושבת אשקלון בת 65 כמי שעומדת מאחורי שליחת מכתבי הסחיטה".
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לאילנה ספורטה
הארכת מעצר לאילנה ספורטה
הארכת מעצר לאילנה ספורטה
(צילום: מוטי קמחי )

2 צפייה בגלריה
הקליע ששלחה לבית משפחת בנט
הקליע ששלחה לבית משפחת בנט
הקליע ששלחה לבית משפחת בנט
לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

החל ממחר בבוקר תתקיים שביתה של 24 שעות בכל בתי החולים וקופות החולים במחאה על תקיפת צוותים רפואיים, שהאחרונה שבהם אירעה בהדסה הר הצופים בירושלים. המשמעות: המוסדות הרפואיים יעבדו במתכונת שבת, ויבצעו רק ניתוחים מצילי חיים.

התחזית

הטמפרטורות ימשיכו לעלות בימים הבאים, וההתחממות ההדרגתית צפויה להגיע לשיא בשישי ובשבת. החל ממוצאי שבת, הטמפרטורות יירדו בחדות והלחות תעלה. בראשון בלילה ובשני בבוקר קיים סיכוי לגשם בצפון ובחוף.

מה חיפשו היום בגוגל?

אמבר הרד. לא רק בישראל גם ברחבי העולם חיפשו רבים את שמה של גרושתו של ג'וני דפ. השחקנית עלתה לדוכן העדים בפעם השנייה במשפט בין השניים והודתה כי לא תרמה חצי מסכום הכסף שקיבלה בגירושים - כפי שהתחייבה, ואף האשימה את דפ שזה בגללו.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

החוק אומר לי "את כמעט ישראלית, את לא שייכת". מומלץ לכם לקרוא את הטור של כתבתנו עינב חלבי.
ביום שבו מתקיימת הילולת הענק בקבר רשב"י בהר מירון, שנה אחרי האסון שבו נספו 45 בני אדם, ביקשנו להיזכר בנסיבות שהובילו אליו ולהבין מי הפיק את הלקחים ומי מעדיף להתעלם. הכותרת, הפודקאסט היומי.
עב"מים בכותרות. שלושה אנשי חיל הפרשים האמריקני בעבר טענו כי ראו עצם בלתי מזוהה בבסיס אמריקני בסיני ב-2014, והתלוננו שלא הייתה להם שום דרך רשמית לדווח על התצפית החריגה.
(צילום: שמוליק דודפור)
תמונות שהגיעו לידי ynet חושפות כי הרכב החשמלי הראשון של טויוטה נחת בארץ במפתיע.
והיום ל"ג בעומר. מה עובר על הילד שלא הזמינו לחגיגה הכיתתית?