בר-לב על "הסרסור בסוהרות": "עדויות מזעזעות, ליקוי מאורות. לא ניתן יד לטיוח"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, התייחס היום לפרשת "הסרסור בסוהרות", לאחר חשיפת ynet לפיה מחבל חשוד בעבירות מין חמורות בחיילות ששירתה כסוהרת. "העדויות שמתפרסמות מזעזעות", אמר אחר הצהריים בר-לב. "מדובר בליקוי מאורות שאסור שיחזור על עצמו. המקרים הללו התרחשו לפני כארבע שנים, אבל צריך להפוך כל אבן כדי לוודא שהדברים האלה הם נחלת העבר".
"אני מתחייב שנטפל ביד קשה ביותר ובאפס סובלנות כלפי מי שפגע בנשים, שיפגע בנשים ושפוגע בנשים, בין אם באלימות מינית או באלימות אחרת", הוסיף השר בר-לב. "אני גם קורא לכל מי שהוטרדה ומוטרדת לא להסס ולפנות לדרגים שמעליה. לא ניתן יד לטיוחים. מי שייתן יד לטיוחים - יודח". הוא הוסיף כי יש צורך "להפוך כל אבן כדי לוודא שהדברים האלה הם נחלת העבר".
1 צפייה בגלריה
(צילום: נדב אבס )


לקריאה נוספת

סיפורי היום

אלפים השתתפו בהלוויית מנהיג העדה החרדית, הרב יצחק טוביה וייס: "הוא היה 'נותן הטון' בסוגיות הציבוריות של החרדים".
הנהג הפוגע נסע בפראות וללא רישיון, ילדי ההרוג: "הכעס לא יעזור ולא יחזיר את אבא".
בנט בהאשמה חריגה: "נתניהו הביא לנתק עם ירדן בגלל תמונה באינסטגרם".
הנסיך צ'רלס קיבל מיליון דולר ממשפחת בן לאדן.
והאם שופרסל בולמת התייקרויות? העלתה מחירים במותג הפרטי.

מה צפוי מחר

מחר יתייקר החשמל בשיעור גבוה של 8.6%. בעקבות התייקרותו צפויה תגובת שרשרת שעלולה להביא גם לעלייה גם במחירי המים ובמאות מוצרים נוספים שעלות ייצורם במפעלים תטפס וייתכן כי תגולגל גם למחיר לצרכן. לצד זאת, הלילה בחצות צפויה דווקא הוזלה משמעותית במחיר הדלק, ראשונה מזה תקופה ארוכה, כאשר מחיר ליטר אחד יוזל בשקל וחצי ל-6.58 שקלים לליטר אוקטן 95 בשירות עצמי (כולל מע"מ).
גם חוק המזומן החדש ייכנס לתוקף מחר ב-1 באוגוסט ואיתו הגבלות משמעותיות על תשלום במזומן. לפי החוק החדש, ייאסר לשלם בישראל במזומן בעת קנייה מבית עסק על קניית מוצרים ושירותים בסכום העולה על 6,000 שקל.

התחזית

הטמפרטורות יירדו מעט מחר, אך עדיין יהיה חם מאוד, ללא הקלה משמעותית. עומס החום יישאר בינוני עד כבד, כשבערבה ובבקעה עומס החום ימשיך להיות קיצוני. טמפרטורות המים תהיה 29 מעלות והגלים יגיעו לגובה של 40 ס"מ. לקראת אמצע השבוע שוב תורגש הכבדה בעומס החום.

נתון אחד ביום - ירון דרוקמן

הכנסות השוטפות של כל המלכ"רים (מוסדות ללא כוונת רווח) בישראל בשנת 2020 הסתכמה ב-180.3 מיליארד שקל. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
53.7% מכלל הכנסות המלכ"רים ב-2020 היו מהעברות ממשלה, 31.4% ממכירת שירותים, 6.5% מתרומות מחו"ל, 7.6% מתרומות משקי בית, עסקים ומלכ"רים בישראל ועוד 0.8% מהכנסות מריבית.
בשנת 2020 היו 497 אלף משרות שכיר במלכ"רים, ומרביתן התרכזו בתחום החינוך והמחקר (47.2%). באותה שנה היו גם 396 אלף מתנדבים, ומרביתם עבדו בתחום הרווחה (41.3%).

מה חיפשו היום בגוגל?

אורי זכי. יו"ר הנהלת מרצ הודיע כי יתמודד בפריימריז על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. זכי נחשב לפעיל בולט במפלגה במשך ה-20 שנה האחרונות. השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, בת זוגו של זכי, הכחישה כי קיים קשר בין בהחלטתה שלא להתמודד בבחירות הקרובות לבין הצטרפותו של זכי לפריימריז.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

אחרי תחילת שנה אופטימית, מספר מקרי הרצח בחברה הערבית זינק שוב. יכול להיות שזה דווקא בגלל שהמשטרה הגבירה פעילות? מה קרה עם התוכנית מ-2016 ומהם הצעדים שנחוצים עכשיו? האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
התגלה מאובן של דג ש"מזנק מהסלע".
גאולה אבן התפטרה מהתאגיד: "כל אישה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו".
ריאיון: הדר מוכתר מביאה את הצעירים לכנסת או משתמשת בפופוליזם טהור?
ויש חיזוק משפחתי: פריס הילטון מככבת בקמפיין של רשת הילטון.
פורסם לראשונה: 18:26, 31.07.22