פסקת ההתגברות, חוק החמץ ו"חוק דרעי 2" אושרו בטרומית, צרחות בין לפיד ללוין

המהפכה הולכת ומתגברת. מליאת הכנסת אישרה בצהריים בקריאה טרומית את חוק פסקת ההתגברות ואת "חוק דרעי 2". לפני ההצבעה על חוק ההתגברות צרח ראש האופוזיציה יאיר לפיד על שר המשפטים לוין - והאשים אותו: "העדפת לתת למדינה להתפרק. אל תבלבל את המוח על הידברות כשאתה מעביר חוק כזה". לוין השיב ללפיד וחברי האופוזיציה כי הם חסרי אחריות.
אחרי שתי ההצבעות, חברי הכנסת אישרו בקריאה טרומית גם את הצעת חוק החמץ שהגיש יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ונחשפה ב-ynet.
לסיום, הקואליציה הפילה את הצעת חוק השוויון באימוץ שהגיש ח"כ יוראי להב-הרצנו מיש עתיד, ומטרתה לאפשר אימוץ גם לזוגות להט"בים וליחידים. בניגוד לעמדת הקואליציה, בהצעה תמך יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד, אבל היא נפלה בכל זאת עם 54 ח"כים שהתנגדו לה מול 37 שהצביעו בעדה.
2 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
(צילום: אלכס קולומויסקי)

לקריאה נוספת

סיפורי היום

היום פורסם כי פולינה וייסמן, אם ל-4, היא האישה שנרצחה אמש באשדוד.
2 צפייה בגלריה
פולינה וייסמן
פולינה וייסמן
פולינה וייסמן
אחרי שעשרה פלסטינים, רובם מחבלי "גוב האריות", נהרגו בחילופי אש עם צה"ל בשכם, איימו ארגוני הטרור להגיב - ובכיר בצה"ל אומר כי הצבא ערוך לפיגועי נקם ולהסלמה ערב הרמדאן.
דיון מתוח בוועדת הכספים על תקצוב מעונו הפרטי של רה"מ נתניהו.
לראשונה בישראל: תינוקת נולדה לשני אבות בהליך פונדקאות.
ורעידת אדמה הורגשה שוב בישראל: "התחושה שזה מתקרב אלינו".

מה צפוי מחר

מחר תתקיים שביתה של מרכז השלטון המקומי. נכון לשעה זו, לא יתקיימו לימודים בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים ברשויות שישבתו, בנוסף לבתי הספר העל-תיכוניים שכבר הודיעו שישבתו. גני עירייה לא ייפתחו, כל משרדי העיריות והמועצות יהיו סגורים ולא תהיה קבלת קהל, לא יופעלו שירותי ניקיון ויוקפאו כל האישורים שהעיריות מספקות. ההחלטה התקבלה עקב הכוונה לפגוע בתקציבי הרשויות ובסמכויות שלהן. באילו רשויות ישבתו, ואילו עדיין לא החליטו? הרשימה המלאה, לפי שעה

התחזית

מחר הטמפרטורות יירדו מעט, ובסוף השבוע הן צפויות לעלות שוב. באופן כללי, במהלך היום יהיה חם מהרגיל ובלילה קר. בתחילת השבוע הבא לא צפוי שינוי, אך בתחזית ארוכת הטווח יש סימנים לשרב אפשרי ביום שלישי עם טמפרוטורות שעשויות להתקרב ל-30 מעלות. יש לציין כי בטווח זמן כזה ישנה אי ודאות גדולה.

מה חיפשו היום בגוגל?

דולר. המטבע האמריקני נסחר במהלך היום סביב 3.667 שקלים - עלייה של כ-0.5%. זאת, לאחר שאתמול זינק בכ-2.41% אל מול השקל והגיע לשיא של שלוש שנים. על רקע היחלשות השקל בצל המשך קידום התוכנית להחלשת מערכת המשפט, הורה ראש הממשלה לחברי מפלגתו להפסיק להתבטא בנושא הנגיד.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

בלי הנדסה מתקדמת ובלי תוספות יוצאות דופן: המונה טועם מצא באמצע רעננה סביח שכונתי שעשוי בדיוק כמו שצריך.
(צילום: חגי דקל)
אסטרואידים עשירים במים התגלו בין מאדים לצדק.
כס מלכות מפלסטיק וכורסה בצורת ביצה: 8 כיסאות ששינו את עולם העיצוב.
בקסטריט בויז יופיעו בישראל | כל הפרטים.

ולסיום, רובי וויליאמס הבטיח וקיים - 17 אלף המעריצים בברלין קיבלו שואו בלתי נשכח. כתבתנו אהבה. ובמקום אחר, גם עבדכם הנאמן הלך לסקר הופעה של "הדורבנים".

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?