הסב שירה למוות באבי כלתו התפרץ בדיון: "לא התכוונתי"

בית המשפט האריך היום את מעצרו של הסב החשוד ברצח אבי כלתו, יוסי יוספיה, ברמת גן בתשעה ימים - עד ליום שלישי הבא. החשוד התפרץ בדיון וצעק כי לא התכוון לפגוע בו, וכי תמך בו כלכלית. הסב חשוד ברצח, נשיאת נשק שלא כדין, קשירת קשר לביצוע פשע ואיומים, ובית המשפט אסר על פרסום שמו.
נציג המשטרה בדיון אמר כי החשוד ירה גם לעבר כלתו ואמה - אך הן סגרו את הדלת וניצלו. עם זאת, הזכיר שאתמול ערך שחזור לרצח וכי הוא מקפיד לשתף פעולה בחקירה. "אמן שאני אמות, אני מתנצל", צעק החשוד בבית המשפט. "תמכתי בו ועזרתי לו בהלוואות, לא התכוונתי. לא יריתי לכיוון הנכדים, עשו אותי רוצח סדרתי". החשוד טוען שהיה משוכנע שמדובר ברובה אוויר ישן.
כתבתנו סיון חילאי שסיקרה אתמול את האירוע בהרחבה מוסיפה: "הופתעתי לגלות שמדובר ברצח בין בני משפחה. לחשוב שבגלל הליך גירושים התפרקה המשפחה כולה זה באמת שובר את הלב. היום בבית המשפט התברר שזה יכול היה להסתיים אפילו יותר גרוע כשהאם והבת יכלו להיפגע גם הן מהירי. עכשיו לילדים האלה אין סבא לא מצד אמא ולא מצד אבא".
1 צפייה בגלריה
החשוד בדיון הארכת מעצרו בביהמ"ש
החשוד בדיון הארכת מעצרו בביהמ"ש
החשוד בדיון הארכת מעצרו בביהמ"ש
(צילום: מוטי קמחי, נדב אבס)
סיפורי היום
אורית פלד מפרדסיה, בת 49, טבעה למוות בשארם א-שייח שבמצרים: בעלה של אורית הבחין כי היא לא מוציאה את הראש מהמים. צוותי הצלה חילצו אותה, אך לדבריו ההתנהלות בשטח הייתה בעייתית. "במשך שעה היא שכבה על המזח, לא נושמת וללא דופק, ואף אחד לא ידע מה לעשות".
רה"מ בנט לא מתייאש והתייחס בחלק הסגור של ישיבת הממשלה למשבר הפוליטי, על רקע פרישתו הזמנית של ח"כ ניר אורבך והתנדנדותם של ח"כים נוספים מהקואליציה: "המצב הפוליטי לא קל, אבל בצד השני קשה להם מאוד".
הקורונה לא הולכת לשום מקום ומספר החולים קשה עולה - אך במערכת הבריאות קוראים להימנע מהגבלות.
לאחר עיצומים שנמשכו שעתיים בכל בתי הספר והגנים רחבי הארץ הבוקר, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד אמרה לאולפן ynet: "כל הטענות צריכות להיות כלפי האוצר". לדבריה, שביתה כללית השבוע עומדת גם היא על הפרק.
וקמפיין אוקראיני נגד ישראל: "לא מטפלת בחיילינו". בירושלים זועמים: "סגנון לא מקובל".

מה צפוי מחר

כמו היום, גם מחר יחלו הלימודים בכל הארץ בשעה 10:00.
מחר תתקיים שביתה של נהגי אוטובוסים מהשעה 05:00 ועד 08:30 במחאה על תנאי העסקתם.

התחזית

היום ירדו הטמפרטורות בעיקר בפנים הארץ, ומגמה זו תימשך גם בימים הקרובים. בשלישי וברביעי הטמפרטורות יהיו נמוכות מהממוצע, ובהרים אפילו יהיה קריר. כמו כן, בימים אלו קיים סיכוי לטפטוף בחוף ובצפון.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

תחלואת הקורונה מתפשטת וכיום 157 יישובים מוגדרים אדומים, לעומת 61 לפני שבועיים בדיוק. במקביל, מספר היישובים הירוקים ירד מ-131 לפני שבועיים ל-47 היום.
כמה מהערים הגדולות הן אדומות עם ציון רמזור מקסימלי 10. מדובר בין היתר בתל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, באר שבע, חולון, רמת גן, אשדוד, נתניה כפר סבא, רחובות, אשקלון, הרצליה ורעננה. ציון הרמזור של ירושלים, שגם היא אדומה, הוא 9.4.
אגב, ברשימת היישובים הירוקים אין אף עיר.

מה חיפשו היום בגוגל?

עודד קטש. המאמן שחתם על החוזה במכבי ת"א, הוצג היום רשמית: "צפויות חוויות מרגשות בהיכל. אני מאמין בישראלים, אך ישחק מי שראוי". עוד אמר קטש: “שמחתי על ההצטרפות של דייויד בלאט וזה דבר גדול עבור המועדון. הספקנו לעבוד ביחד, אני שמח ונרגש, נפלה בחלקי זכות גדולה ללמוד מאחד הגדולים ביותר אם לא הגדול ביותר".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הקיץ החל ואיתו מחאות בכל הארץ: על סדר היום - הרופאים, המורות ומחירי השכירות. יש בכלל כללים למחאה שתסחוף אחריה את כל העם? מה הבעיה של יפה בן דויד? והאם שדרת אוהלים ברוטשילד 2022 תהיה אפקטיבית יותר מרוטשילד 2011? פודקאסט החדשות היומי.
נחשפה אוכלוסייה סודית של דובי קוטב.
מקלים עלינו את קריאת דף החשבון. העברתם או קיבלתם כסף בביט? הנמען יופיע בפירוט.
"סוף השבוע האבוד: סיפור אהבה". אמיר בוגן שלנו כותב שהסרט מציג את ג'ון לנון כחלש ואת יוקו אונו כעריצה מגלומנית.
וההצגה המצליחה של תיאטרון "הבימה" "את שאהבה נפשי" על פרשיית הרצח במועדון הנוער הגאה, תעובד לסרט קולנוע ישראלי חדש.