השוטר ברק משולם נדרס למוות: "שמע בקשר על רכב גנוב וחסם את הצומת"

מרדף אחרי גנב רכב הסתיים בדריסתו למוות של השוטר רס"ר ברק משולם: תושב רמאללה בן 17 נעצר הלילה בחשד לרצח השוטר מכפר סבא, אב לשני ילדים קטנים בן 29, לאחר שדרס אותו הלילה למוות במחסום בצומת רעננה.
הנער הפלסטיני חשוד שגנב את הרכב מאזור חולון-בת-ים. בשלב מסוים הלילה כוחות משטרה פתחו במרדף אחריו, והוא הגיע לכביש 4 ממחלף מורשה. משם המשיך לצומת רעננה, שם פגע במשולם. הדורס המשיך לנסוע למרחק קצר והותיר את הרכב שגנב בצד הכביש, נגד כיוון התנועה. הוא נמלט מהמקום ברגל ולאחר מצוד שארך 45 דקות וכלל בין היתר סריקות מהאוויר - הוא נעצר בשכונה בכפר סבא, במרחק של 300 מטרים מהצומת. מעצרו הוארך ל-24 שעות בלבד.
לפני שבע שנים תועד משולם ז"ל מסכל ניסיון שוד בעירו, כפר סבא. הערב הובא למנוחות בעירו. עם תחילת ההלוויה זעקו בני משפחתו של משולם: "הוא רצח לנו את ברק בדם קר. זה לא גנב, זה רוצח". הרעייה אריאלה אמרה מעל חלקת הקבר: "אהבת חיי כבר 11 שנה, אני יום יום אספר איזה אבא היית. אתה החיים שלי, אתה גיבור. תודה שלימדת אותי מהי אהבה. אוהבת אותך לנצח נצחים".
1 צפייה בגלריה
הלוויתו של ברק משולם
הלוויתו של ברק משולם
הלוויתו של ברק משולם
(צילום: איתן גליקמן)

סיפורי היום

חוות דעת פסיכיאטרית: החשוד בניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה כשיר לעמוד לדין.
שר הביטחון גנץ צמצם את רשימת המועמדים: הרמטכ"ל הבא - הרצי הלוי או אייל זמיר.
מטוס אוקראיני עם חומר נפץ התרסק ביוון, חשש מרעלים.
השר פריג' אמר היום ל-ynet: בעוד יום-יומיים זהבה גלאון תודיע שתתמודד על ראשות מרצ.

מה צפוי מחר

מחר תימשך החקירה הנגדית של העדה הדס קליין בתיק 1000 כנגד בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

מחר הטמפרטורות ימשיכו לעלות, ומאמצע השבוע יורגשו עומסי חום כבדים עד קיצוניים בכל הארץ, כשהשיא צפוי להיות בימים שלישי, רביעי וחמישי. בשלישי יהיה עומס חום כבד בחוף ובשפלה בגלל לחות גבוהה. בבריטניה ערכו היום הכנות אחרונות לגל החום שעומד לפקוד את הממלכה, ושמחר ומחרתיים צפוי להביא את הטמפרטורות בה לשיא שכמותו לא ידעה מעולם – עד 41 מעלות.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

למרות הדעיכה הקלה במגפה הקורונה בארץ, ישראל עדיין מדורגת בצמרת רשימת המדינות בעולם בקטגוריית מאומתים ביחס לאוכלוסייה.
את הרשימה של המדינות, שבהן מעל מיליון תושבים, מובילה קפריסין ומיד אחריה נמצאות ניו-זילנד, צרפת, איטליה, סינגפור, יוון, אוסטרליה, אוסטריה, גרמניה, טייוואן וישראל.
בסך הכול אובחנו בשבוע שעבר בישראל כ-60 אלף מאומתים לקורונה, לעומת למעלה מ-73,500 בשבוע שהחל ב-3 ביולי.

מה חיפשו היום בגוגל?

ארנון סגל. העיתונאי הפעיל לעליית יהודים להר הבית, בנו של חגי סגל ואחיו הגדול של עמית, הודיע אמש כי הוא מתמודד לרשימת הציונות הדתית בבחירות הקרובות.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

העבודה ומרצ, שלפני 30 שנה בדיוק זכו ל-56 מנדטים, הפכו בשנים האחרונות למפלגות נישה עם מספר חד ספרתי. מה נשאר מהאידיאולוגיה ועד כמה היא רלוונטית למה שבאמת חשוב היום? האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
משרד הבריאות מזהיר: תוסף הרזיה שנמכר בישראל מכיל אקסטזי.
לאחר הופעה של פחות משעה, עומר אדם הודיע על פיצוי - כרטיסים בחינם למאוכזבי פארק הירקון.
מהו סיפורם של הטורפים הקטנים שחיו באירופה לפני כ-11 מיליון שנה?
ובעומק 1,770 מטרים: התגלית המדהימה במפרץ אילת.