הגננת בת שבע נגרי נרצחה לעיני בתה בפיגוע בהר חברון

בת שבע נגרי, תושבת בית חגי ואם לשלוש בנות, נרצחה הבוקר בפיגוע הירי בהר חברון. נגרי נורתה למוות לעיני בתה בת ה-12 שלא נפגעה. היא הייתה גננת באפרת - שם מתגוררת משפחתה. "היא אישה מלאת זהב, כל כולה אהבה ונתינה עבור הילדים", סיפר חבר של המשפחה, "הלב הכי גדול שאפשר לבקש. זו אבדה גדולה מאוד. יום אבל קשה". אריה גוטליב, צלם וידאו, נפצע באורח קשה בפיגוע הירי. גוטליב הסיע את שכנתו, בת שבע נגרי, ובתה.
מתחקיר הפיגוע עולה כי רכב המחבלים עקף את המכונית שבה היו השלושה - ואז הם ירו לכיוונה. הפילבוקס שסמוך לזירה היה מאויש בלוחמים, ששמעו את היריות אך לא הגיבו בירי - מאחר שלא הבינו כי מדובר בפיגוע. צה"ל תגבר כוחות ביו"ש. אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, אמר לפנות ערב: "אנחנו בגל טרור שלא ידענו זמן רב. לא מגבילים אותנו בפעילות או באמצעים".
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק האשימה את שר הביטחון גלנט, לאחר הפיגוע "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור! שר הביטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא". ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית הודה כי "ממשלת ימין על מלא זקוקה לחשבון נפש". מנגד, ח"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית קרא ל"נקמה", כלשונו. "דורשים נקמה. דם יהודי אינו הפקר", צייץ בטוויטר.
2 צפייה בגלריה
 בת שבע נגרי
 בת שבע נגרי
בת שבע נגרי ז"ל
לקריאה נוספת

סיפורי היום

רפאל אדנה בן ה-4 נדרס למוות, הוריו טוענים לעיכוב בהגשת האישום: "אין שוויון בפני החוק". מפגינים חסמו את איילון דרום.
"יש סיכוי שבנק ישראל יתערב": הדולר חצה את רף ה-3.8 שקלים.
יהודים בתפוצות: ביטול עילת הסבירות פוגע בזכות של יהודים לעלות ארצה.
טראמפ יבריז מהעימות הרפובליקני: "כבר יודעים מי אני". יריביו: "פחדן".
והסיכויים לפתיחת שנת הלימודים בתיכונים קלושים: המשא ומתן בין ארגון המורים העל-יסודיים למשרדי האוצר והחינוך נמצא במבוי סתום.

מה צפוי מחר

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, ימשיך את ביקורו בישראל.

התחזית

מחר ומחרתיים ישובו לעלות הטמפרטורות ועומס חום כבד עד קיצוני ישרור ברחבי הארץ.
ורחוק מאיתנו, הסופה הטרופית "הילרי" ממשיכה להכות בדרום קליפורניה, ואף שהיא נחלשת ככל שהיא נעה אל תוך היבשה היא ממשיכה להמטיר גשמים כבדים וחריגים ביותר עבור האזור הזה – שמורגל הרבה יותר לבצורת מאשר לסערות – ולא חווה סופה טרופית כבר 84 שנה.

מה חיפשו היום בגוגל?

מאור מליקסון. העוזר של אליניב ברדה, מאמן הפועל באר-שבע, סיפר מדוע החליט לעזוב את המועדון: "הסיבות לפרישה הן אישיות, בריאותיות, וקצת מורכבות, והן לא מאפשרות לי לתת את המאה אחוז הנדרש לתפקיד", אמר מליקסון. "הגוף שלי ביקש מנוחה, ולא פחות חשוב, גם הנפש. אף פעם לא ביקשתי כלום, אך הפעם הייתי רוצה לבקש מכם לכבד את הצורך שלי לעצור רגע".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הנשיקה בגמר המונדיאל שמסעירה את עולם הספורט: "מתקפה על כל הנשים בספרד".
2 צפייה בגלריה
רוביאלס
רוביאלס
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
ממעדניות הדלי של ניו יורק, דרך השוק היווני ביפו ועד לכפר שמריהו - מצאנו את הקורנדביף הכי טעים בארץ.
אחרי ההתרסקות הרוסית, הודו רוצה לעשות היסטוריה על הירח.
ואייפון 15 נמצא כבר מעבר לפינה. הנה כל מה שאנחנו יודעים עליו.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?