יפית נרצחה בראש השנה והותירה ארבעה יתומים: "כולם שבורי לב"

יפית פוריאן (סלמי) היא האישה שנרצחה בראש השנה לפנות בוקר, לפי החשד בידי בן זוגה שבהמשך גם הצית את הבית. יפית בת ה-30 הותירה אחריה ארבעה ילדים בני שנה עד שבע, שלושה אחים וזוג הורים. "כולם שבורי לב, כואבים והמומים מהרצח המזעזע", אמרו במשפחה. הלווייתה נערכה היום בשעה 17:00 בחולון.
אתמול עדכנה המשטרה כי על גופת האישה גילו חוקרי זיהוי פלילי סימני דקירה. הבעל שמצבו מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם, נמסר, חשוד במעורבות ברצח, וגורם במשטרה הבהיר כי בכוונת החוקרים לחקור אותו בהקדם האפשרי. "ברגע שהוא יתעורר – אזיקים לידיים ולרגליים בזמן שהוא במיטה", אמר הגורם בשיחה עם ynet.

3 צפייה בגלריה
יפית פוריאן
יפית פוריאן
יפית פוריאן
(באדיבות המשפחה)

סיפורי היום

בנות הנרצחת בלוד הותקפו לפי החשד על ידי הדוד - והמשטרה לא מצליחה לאתרו.
שינוי מדיניות: צה"ל יעניק חבילת הגנה גם להתנחלויות שלא הוסדרו.
הרס כבד נוצר מהסופה "איאן", תושבים לכודים בבתים שהוצפו: "אמא יכולה לצאת רק בסירה".
היועמ"שית: בל"ד קרובה לתחום האסור, אבל אין הצדקה לפסילתה. עם זאת, היא נפסלה בוועדת הבחירות.
בית המשפט הורה למדינה להכיר בנישואים אזרחיים שנערכו בשיחת זום.

מה צפוי מחר

הקרמלין הודיע כי רוסיה תספח מחר באופן רשמי את ארבעת המחוזות הכבושים באוקראינה, אחרי שתושביהם "הביעו תמיכה" בהצטרפות לרוסיה. גורמים בממשלה הרוסית אמרו שכל ארבעת המחוזות יהיו מרגע הסיפוח חלק מ"המטריה הגרעינית" של מוסקבה".

התחזית

רוח צפונית חזקה תנשב מחר בצהריים, וההתחממות תימשך בימים הקרובים. בסוף השבוע, הטמפרטורות בפנים הארץ צפויות להיות גבוהות מהרגיל, ובערבה, בנגב ובבקעת הירדן צפוי שרב. בתחילת השבוע הבא לא צפוי שינוי משמעותי במזג האוויר.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

בסוף שנת 2021 מנתה אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בישראל כ-1,163,000 מיליון איש, מתוכם 644 אלף נשים ו-519 אלף גברים. כ-41% מהאזרחים הוותיקים הם בני 75 ומעלה. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בשנת 2021, עמדה תוחלת החיים על 80.5 שנים בקרב גברים ועל 84.6 שנים בקרב נשים. באותה שנה. אגב, בשנת 2065 צפויים מעל 3 מיליון אזרחים ותיקים בישראל.

מה חיפשו היום בגוגל?

קוליו. האמן שנחשב לאחד מהראפרים הבולטים של שנות ה-90 עם הלהיט Gangsta's Paradise, הלך לעולמו אתמול בגיל 59 - כך מסר מנהלו של האמן. לפי אתר TMZ, הוא נמצא ללא רוח חיים על רצפת השירותים בבית של חבר שביקר. נסיבות מותו טרם התבררו, אך לפי החשד הוא לקה בהתקף לב.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

טלסקופ החלל ג'יימס ווב ממשיך לספק תמונות עוצרות נשימה, עדויות לשימוש במנשאים לפני 10,000 שנה.
3 צפייה בגלריה
הגלקסיה IC 5332, שתיעד ג'יימס ווב
הגלקסיה IC 5332, שתיעד ג'יימס ווב
הגלקסיה IC 5332, שתיעד ג'יימס ווב
(צילום: נאס"א)
בעונתה הרביעית מצאה "פאודה" את המינון המדויק בין אקשן הדוק לריאליזם אנושי, והמחישה בצורה אפקטיבית למדי את חוסר התוחלת של הלחימה. המבקרת שלנו, סמדר שילוני, אהבה את מה שראתה.
הכירו את הקבב מיהוד שהתחיל בתוך אוטובוס ישן.
כמו טרנדים רבים אחרים מלפני שני עשורים, גם הדגמ"חים חוזרים כעת במטרה לכבוש את ליבם של הלקוחות מדור ה-Z.
ושוער הנבחרת הצעירה, דניאל פרץ, פירסם בטוויטר את הפתק ששימש אותו כדי לעצור שלושה פנדלים במשחק שהעלה את ישראל ליורו עד גיל 21.

3 צפייה בגלריה
הפתק של דניאל פרץ
הפתק של דניאל פרץ
הפתק של דניאל פרץ
(מתוך טוויטר)