זוועה בטייבה: צעירה וילדיה, בני שנתיים וחצי שנה, נרצחו בביתם. הבעל נעצר

רצח מזעזע לפנות בוקר. מוחמד מסראווה (30), תושב טייבה, חשוד שרצח בדקירות את אשתו בראאה (26) ואת שני ילדיהם הקטנים, אמיר ואדם, בני שנתיים וחצי שנה. בחקירתו טען כי חזר הביתה עם אחיו והם מצאו את אשתו ואת הילדים מתים. בפתח הדיון אמר החשוד: "לא עשיתי כלום".
עאדל ג'אבר, אביה של הנרצחת, אמר כי "אנחנו בהלם. בתי העירה אותי ועדכנה אותי שבראאה ושני ילדיה נרצחו. לא יודע מה להגיד. ההורים של בעלה היו גאים בה, לפעמים היא הייתה מזמינה אותם לארוחות אצלנו בבית. כולנו איבדנו את הפרחים של המשפחה". הוא הוסיף: "פעם אחרונה דיברנו ביום החג. היא ושני הנכדים חיבקו אותי ואחר כך יצאו. הם היו בטיול וחזרו, לא צפינו שזה יסתיים ברצח".
בעקבות רצח מסארווה ושני ילדיה, מניין הנרצחים בחברה הערבית עומד על 64 מאז תחילת השנה. מתוך עשרות מקרי הרצח פוענחו חמישה בלבד. בהשוואה, ב-1 במאי 2022 מספר הנרצחים בחברה הערבית עמד על 25.

לקריאה נוספת

סיפורי היום

מושב הקיץ של הכנסת נפתח בישיבה חגיגית לרגל ביקורו בישראל של יו"ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי. על הפרק במושב יעמדו תקציב המדינה, ואולי גם חקיקת המהפכה המשפטית שלא נגנזה אלא רק הוקפאה - וגם חוק הפטור מגיוס.
מפקד מחוז ת"א למפכ"ל: "שיקוליך זרים ופוליטיים, הדחתי - לא חוקית".
טלי גוטליב תקפה את השרה רגב בישיבת הסיעה: "הרפורמה מתה". נתניהו השיב: "היא לא".
מתממשת דרישת נעם, שנכללה בהסכם עם הליכוד. מזכיר הממשלה כתב לשרים: "ודאו שבכל המוסדות מונפקים טפסים גם בכותרת 'אבא' ו'אמא'". אבי מעוז דרש כבר בינואר "לקיים מיד סעיף זה", בשבוע שעבר הוא תקף את הצגת אוחנה ובן זוגו: "חילול השם".
ובעוד שבועיים: ניתן יהיה לחדש דרכונים ללא תור.

מה צפוי מחר

בבית המשפט בירושלים יימשך משפטו של בנימין נתניהו בתיקי האלפים.

התחזית

מחר הטמפרטורות יעלו פעם נוספת, והחל משעות הצהריים תנשב רוח צפונית חזקה באזור החוף. ביום רביעי מזג האוויר יהיה חם יותר, ובבוקר תנשב רוח מזרחית חזקה בצפון הארץ.
ביום חמישי יהיה חם על גבול השרבי, בעיקר בפנים הארץ, וינשבו רוחות מזרחיות חזקות. השרב יישבר בהדרגה ביום שישי.

מה חיפשו היום בגוגל?

נחל האסי. שנה וחצי לאחר שבית המשפט הורה לגבש הסדר שיאפשר את הביקור בנחל אך ישמור על זכויות תושבי קיבוץ ניר דוד, הצוות בראשות המשנה ליועצת המשפטית לממשלה פרסם את הסדר הקבע. ההסדר כולל שני שינויים מרכזיים ביחס למצב הקיים: מתן גישה לציבור אל הנחל שעובר בשטחי המגורים של הקיבוץ והרחבה וטיוב שטח מקטע הנחל ב"חוף הירוק" לטובת הגדלת יכולת קליטת המבקרים בו.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

צמח דרום-אפריקני, המשמש בטקסים שבטיים ומכונה בתרגום חופשי "מטרייה צמרירית", מייצר שלל חומרים פעילים (קנאבינואידים) המזוהים עם קנאביס.
3 צפייה בגלריה
המטריה הצמרירית פורחת בחממות מכון ויצמן למדע. קרובת משפחה של חסה ודם המכבים
המטריה הצמרירית פורחת בחממות מכון ויצמן למדע. קרובת משפחה של חסה ודם המכבים
(צילום: ד"ר שגית מאיר)
"הופעה מלוטשת": הצצה לחזרה הראשונה של נועה קירל לאירוויזיון. ומה לגבי הבגדים של נועה? "מערכת לבוש שתדבר אופנה – לא תחפושת".
3 צפייה בגלריה
נועה קירל בחזרה ראשונה לאירוויזיון
נועה קירל בחזרה ראשונה לאירוויזיון
נועה קירל בחזרה ראשונה לאירוויזיון
(צילום: Corinne Cumming / EBU)
בריאיון לקראת צאת סרטה החדש - ל-ynet, "כולם מחכים רק לי", הודתה השחקנית דנה פרידר לראשונה בקיומה של מערכת יחסים עם יהודה לוי.
ורויאל קריביאן חשפה את ספינת החברה שתפליג מישראל בקיץ 2024.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?