הבית שלכם לחדשות הכי מעודכנות ומהימנות בסלולרי - ומעכשיו גם בשפה האנגלית: ynetnews, אתר החדשות באנגלית של ynet - השיק אפליקציה המאפשרת לכם לקרוא את החדשות באופן נוח ומהיר.
אתם מעדיפים לקרוא את החדשות באנגלית? עליתם לא מזמן לארץ? החברים שלכם בחו"ל רוצים להתעדכן בחדשות מדויקות ומפורטות על המתרחש בארץ – ולא דרך נקודת המבט המוטה לעתים של האתרים הזרים? עם הורדת האפליקציה של ynetnews תוכלו להיות מעודכנים בכל רגע בחדשות החשובות והמעניינות בישראל.
כדי להוריד את האפליקציה, ללא עלות ובקלות, חפשו ynetnews במילה אחת בחנויות האפליקציות השונות – גוגל פליי (למכשירי אנדרואיד) ואפ-סטור של אפל (לאייפון). עם ההורדה למסך הבית של הנייד שלכם, תוכלו לקרוא את כל החדשות המרכזיות של היום בלחיצת כפתור, ולקבל עדכונים שוטפים ודיווחים מהשטח, 24/7.
אם תבחרו בכך, תוכלו לקבל התראות (פושים) לחדשות החשובות של היום ולאירועים המעניינים המתרחשים בישראל ובעולם היהודי, כך שתישארו מעודכנים בזמן אמת, ללא צורך לקושש אחר מידע ברשתות.
ynetnews מקבוצת "ידיעות אחרונות" מביא את המידע האמין והמדויק ביותר באמצעות עשרות הכתבים, כותבי הדעות והפרשנים הבכירים בישראל בתחומם.
לצד חדשות ומבזקים, שיביאו לכם את כל מה שקורה עכשיו בישראל ובעולם היהודי, תמצאו ב-ynetnews גם כתבות עומק, תחקירים וסיפורי צבע בשלל תחומים: כלכלה, הייטק, תרבות, בריאות, חופש, ספורט, וגם מתכונים, מדריכים והמלצות.