"חברים, היה לנו חשוב לתת את המידע כפי שהגיע ממשתמשי קרוהן וקוליטיס בימים אלה. ישנה כמות של מידע מאד רלוונטי וחשוב שתוכלו להיחשף אליו", פותח יוסי בן, מנכ"ל אמורפיקל. "חיכינו לא מעט עד שיהיו לנו מספיק עדויות של חולים שפריצת הדרך המדעית שלנו שינתה את חייהם. אנחנו מבינים את התסכול של חולי קרוהן וקוליטיס ומחלות דלקתיות כרוניות אחרות. במשך שנים של פיתוח הזדהינו עם הסבל של חולים במחלות מעי דלקתיות: ההליכה התכופה לשירותים, השלשולים, חוסר היכולת לנהל חיי שגרה, הרבה בדידות, הימנעות ממאכלים אהובים ועוד. עכשיו יש לנו הזדמנות להעביר מידע רלוונטי עבורם שיכול לשנות את חייהם. בהמשך נביא עדויות של אנשים אשר חייהם השתנו. חשוב לנו להסביר בכתבה הזו את התהליכים ובמה שונה הפתרון שאנחנו מציעים מהמוצרים שהיו עד היום".
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בתכל'ס – למה זו פריצת דרך מדעית?
"יש כאן פריצת דרך מדעית כיוון שבכל הקשור לנושא של נוגדי דלקות. טרפנו את הקלפים מחדש והכל טמון בטכנולוגיה שפיתחנו. הטכנולוגיה שלנו מייצרת עולם חדש, הצלחנו בניסויים קליניים ופרה-קליניים לחקות את הפעולה של הטבע בגוף האדם. לחלק גדול מהאנשים זו היא מהפכה ממשית, בדיוק כמו גילוי הפניצילין או הגילוי שאולקוס נגרם מחיידק. אנחנו תוקפים את הבעיה של הדלקות מכיוון אחר לחלוטין, כיוון שהמדע עד היום לא נגע בו. אסביר - היום בשביל לטפל בדלקות כרוניות, אנשים צורכים תרופות נוגדות דלקת מסוגים שונים: אנטיביוטיקה, מעכבי פעילות מערכת החיסון, נוגדי קטפסינים וסטרואידים. אלו חומרים לא טבעיים שנכנסים לגוף, כמעט תמיד יש לתרופות אלו תופעות לוואי שאינן בריאות, ואת אחוזי ההצלחה שלהן אתם מרגישים על בשרכם. פריצת הדרך שלנו היא היכולת לטפל בדלקת באמצעות פעילות זהה לפעילות הטבעית של הגוף כשהוא מטפל בתהליכים דלקתיים. מאות גופים בעולם מנסים כבר שנים לפצח את טכנולוגיית המזעור שבה אנחנו הצלחנו. טכנולוגיית המזעור מאפשרת לגוף המייצר ביקרבונט בכמות מאד מוגבלת (ביקרבונט, החומר שהגוף מייצר בשביל לטפל בדלקות), לייצר תוספת של ביקרבונט שיגיע למקומות המודלקים בכמות גדולה ומאוזנת בכל תא בגוף. צוות החוקרים והמדענים שלנו הצליח לייצר במעבדה באמצעות מינרלים טבעיים חומרים נוגדי דלקת. החומר הפעיל שהצלחנו לייצר קטן פי 10 מגודל של וירוס. הוא יודע להגיע לסביבה החוץ תאית החומצית ולטפל בה. הפעולה של הבססה (איזון רמת ה- pHשל הדלקת) גורמת לחיסול הדלקת".
טכנולוגיית המזעור יודעת להגיע לסביבה החומצית החוץ תאית. חומר פעיל קטן פי 10 מוירוס.

3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לא רק נאס"א מתעניינת

"ממש לא! משקיעים רבים מהארץ ומחו"ל כבר הבינו שמשהו טוב קורה בערבה, והשקיעו את הונם על מנת שנמשיך לחקור ולפתח. יש לנו שיתופי פעולה מדהימים עם אוניברסיטאות וחוקרים בארה"ב ואירופה. עובדי החברה, שהיו ספקנים בימים שאף אחד עוד לא האמין שיש פה פריצת דרך, עובדים איתנו מתוך תחושת שליחות והבטחה לעתיד טוב יותר. יש לנו בידיים גיים צ'יינג'ר אמיתי, כזה שישנה את כל התחום של הטיפול בדלקות. הוא לא יחלוף! הוא משנה את כללי המשחק. השנה הוכחנו במחקר קליני כפול סמיות, שהחומר הפעיל שלנו עובד על חולי קורונה עם 100% הצלחה. בנוסף, העלנו עם נאס"א לחלל ניסוי פורץ דרך, והצלחנו להוכיח בפעם השנייה שהפטנט פורץ הדרך שלנו מגדל תאי עצם ושריר. אנחנו יודעים שפריצת הדרך שלנו עובדת.
רופאים רבים מתוך הרפואה הקונבנציונלית אימצו את המוצר מתוך ראייה לעתיד ורצון להיות הכי מעודכנים שיש. אנו מקבלים עדויות רבות מחולים במחלות מעי דלקתיות, שהרפואה הקונבנציונלית לא סייעה להם".
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לחבק את תופעות הלוואי

"תופעות הלוואי בנטילה של הגסטרילקס בשלושת השבועות הראשונים, הן תופעות חיוביות המצביעות על כך שהמוצר עובד", מסביר בן. "אנחנו מודעים לקושי שיש בתקופה הזו. על פי מה שראינו בשטח, חולי קרוהן וקוליטיס שעברו את שלושת השבועות האלה, חיים עכשיו חיים אחרים לגמרי", אומר בן. "בזמן ייצור מוגבר של הביקרבונט, יש תופעות של ריבוי גזים, ויציאות תכופות. ככל שהדלקת יותר חריפה אצל חולים מסוימים, התופעות האלו יהיו יותר מורגשות, אבל לאחר מכן מגיעה הרגיעה. חשוב לנו לציין שבצד העדויות על תופעות הלוואי, ומכיוון שרמת הדלקת משתנה מאדם לאדם אנחנו מקבלים גם עדויות אחרות המטיבות עם החולים וללא תופעות לוואי", מסכם בן.

“קיבלתי את החיים מתנה”

כך מעידה רונה שרון, חולת קרוהן מזה 20 שנה. רונה משתפת בפתיחות ובאומץ, שדווקא אצלה לא היו תופעות לוואי קשות וכבר מהיום הראשון היא הרגישה שמשהו השתנה. כמי שמכירה איך זה לחיות עם מחלת מעי, מעידה רונה שחזרה לאכול מזונות שנמנעה מהם הרבה שנים.

ערוץ פתוח עם חולי קרוהן וקוליטיס

בהזדמנות זו מבקש יוסי בן לפתוח ערוץ פתוח עם חולי קרוהן וקוליטיס. הוא בטוח במוצר ובכך שהוא עובד ויכול לסייע לחולים. הוא מבקש מכל מי שכבר משתמש ונטל את הגסטרילקס לפנות לחברה ולשתף בפידבק. "לפעמים שינוי במינון בהתאם למצב האישי יכול לשנות את התמונה", מסביר בן. "אני בטוח במוצר וגם אם יש תופעות לוואי, צריך להכיל אותן ואני בטוח שיהיה שינוי דרמטי לטובה".