בשוק התקשורת הישראלי קיימת אלטרנטיבה אטרקטיבית במיוחד, שחלק מהישראלים כלל אינם מכירים - NEXT TV, שירות הטלוויזיה הכי משתלם בשוק, כדי שתוכלו ליהנות מטלוויזיה איכותית בלי לקרוע את הכיס (רק 59 ₪ בחודש).
מהם הפיצ'רים של NEXT TV, שהופכים אותו לבחירה המועדפת על עשרות אלפי ישראלים?

ערוצים מותאמים אישית - בנו לעצמכם את חבילות התוכן

בכל הנוגע לערוצים ליניאריים, NEXT TV מיישמת את שיטת Build your own TV, המשלבת בין חבילת בסיס מעולה והאפשרות להוסיף ערוצים בודדים או חבילות תוכן.
4 צפייה בגלריה
גולסטאר מרוקו
גולסטאר מרוקו
גולסטאר מרוקו
(צילום: NEXT TV)
חבילת הבסיס נבנתה מתוך מחשבה על המכנה המשותף הרחב ביותר, כדי לספק תוכן מגוון ורלוונטי לכלל הישראלים.
הוספת הערוצים מתבצעת בקלות וללא התחייבות, על מנת לתת מענה אטרקטיבי לצרכים הנוספים והדינאמיים של הצופים.

תוכן ישראלי מקורי מבית HOT, סדרות הרכש הכי מדוברות

NEXT TV כוללת את תכני המקור האהובים מבית HOT, כגון שבאבניקים, מחוברים, ירושלים, שנות הירח, גולסטאר ועוד.
4 צפייה בגלריה
בוגד
בוגד
בוגד
(צילום: NEXT TV)
בנוסף, תוכלו לצפות בקלות באיכות צפייה גבוהה בסדרות הרכש הכי מדוברות בישראל, ביניהן 'סיפורה של שפחה', 'בית הדרקון' ועוד.
NEXT TV היא הפלטפורמה האולטימטיבית לישראלים שמחפשים לצפות (בין היתר) בתוכן ישראלי-מקורי בנוחות צפייה מקסימלית ובאיכות גבוהה.
4 צפייה בגלריה
סיפורה של שפחה
סיפורה של שפחה
סיפורה של שפחה
(צילום: NEXT TV)

FREE VOD - מגוון עצום של תכנים הכלולים בחבילה ללא עלות נוספת

אחד מהיתרונות הנוחים והמשתלמים ביותר של NEXT TV הוא שירות ה-VOD שלה, אשר כולל מגוון תכנים מכל הקטגוריות: סרטים, סדרות, תכניות ילדים, סרטים תיעודיים ועוד. השירות מאפשר צפייה מכל מקום ובכל זמן, ללא עלות נוספת.
NEXT TV מציעה פתרון נוח במיוחד להורים עם קטגוריה נפרדת הכוללת רק תכנים מותאמים לילדים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

התמקדות בממשק נוח ומקיף

הממשק המתקדם והידידותי של NEXT TV יוצר חוויית צפייה נוחה במיוחד, באמצעות אפשרויות כמו צפייה נדחית (Catch Up) ואפשרות להתחלה מחדש של תכנית שהגעתם אליה באמצע (Start Over) במגוון ערוצים, צפיית בינג' ועוד.
בנוסף, ב-NEXT TV יודעים שהצופים נוטים להמשיך את הצפייה מחוץ לבית, ולכן שירות כולל גם את Download to GO, המאפשר הורדת תוכן למכשיר הנייד לצפייה מכל מקום, ללא חיבור לאינטרנט. עם NEXT TV אפשר להתחיל לצפות בסדרה האהובה עליכם במקום אחד ולהמשיך בדיוק מאותה נקודה באפליקציה בכל מקום שתרצו.
בעידן של היום, לרובנו אין הרבה זמן פנוי, כך שהיכולת לראות רק את התכניות והתכנים המדויקים שאנחנו הכי אוהבים, בזמן שנוח לנו- מהווה יתרון עצום.

שירות לקוחות אנושי 24/7 בדיגיטל

שירותים דיגיטליים מגבילים בימינו את הדרך לפנות אליהם, מתעכבים במתן שירות ולעתים נראה שנמנעים מלספק חוויית שירות אנושית וזמינה.
NEXT TV מעמידה לרשות לקוחותיה שירות לקוחות זמין 24/7 בוואטסאפ, כך שבכל צורך, מקום או מועד, לקוחות החברה נהנים משירות איכותי, אנושי וזמין. אפשר להפסיק לרדוף אחרי ספקיות התוכן בפייסבוק או לכתוב מיילים ולקבל תגובה אחרי 3 ימים.

כמה זה יעלה לנו?

חבילת הטלוויזיה של NEXT TV מאפשרת גישה לשירות באמצעות אפליקציה ממכשירים ניידים, טאבלטים, מחשבים, טלוויזיות חכמות וסטרימרים מוצעת היום ב-59 ₪ לחודש למשך שנה (וחודש ראשון חינם).
חבילת האינטרנט והטלוויזיה של החברה כוללת אינטרנט מהיר בתשתית סיבים או כבלים, בהתאם לתשתית הקיימת בבית הלקוח, במהירות של החל מ- 200 מגה במחיר של 99 ₪ בחודש. נתב מתקדם (עם אחריות ושירות) מושכר בתוספת 19.9 ₪ בחודש. אפשרויות נוספות בתשלום נוסף: השכרת סטרימר מתקדם, הוספת ערוצים וחבילות תוכן ושדרוג מהירות גלישה עד 1,000 מגה. הצטרפות למבצע כולל טלוויזיה ואינטרנט כרוכה בעלות התקנה חד פעמית.